Ja, zit ook met die vraag.. wanneer zit je nou eigenlijk in de mmm? we zijn wel bezig met onderzoeken enzo, maarja heb nog geen behandelingen gehad.. maar het voelt wel alsof we al in de mmm zitten. Maar dat is niet echt fijn dat je cystes aanmaakt! gelukkig (niet leuk) dat er wel iets aan gedaan wordt! hoop dat het snel raak mag zijn! We moeten morgen zaad inleveren.. hopen dat het dit x wel lukt!! we zetten gewoon vroeg de wekker, dan hebben we 3 uur hahah , dus dan moet het toch wel lukken he!? ben dan ook echt wel eens benieuwd of het allemaal goed is of niet, maar daar moeten we nog eventjes op wachten 16 sept. pas..
TUURLIJK!!!!!!! wel....ik vind je super gezellie!!!! en we zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje....mag ik eigenlijk wel meekletsen omdat we nog maar zo kort bezig zijn?? Weet je ik vind dat we allemaal ons "ei"kwijt mogen...punt hihihihihi Werken schiet lekker op he vandaag....not...ben zo blij, heb een ei hahahaahahahahaha...twordt steeds gekker hahahaha Wist niet hoe ik het anders neer moest zetten hihihihi
Hey girls, Thnx voor jullie lieve woorden en karin thnx voor de digiknuf! Soms lijkt het eeuwen te duren terwijl het eigenlijk zo gepiept is die 4 dagen. Net even goed met me mannetje er over gehad en afgesproken dat we vanavond na 10e (hij moet eerst nog werken) ff wat quality time voor ons samen hebben. Heerlijke relaxen dus. Denk dat ik me vanavond van top tot teen is lekker laat masseren. Tja wanneer zit je in de mmm.. voor mij zit je in de mmm als je hulp nodig hebt van een arts.. Dus ook al is het een intake voor mij zit je erin dus alle dames mogen lekker hier blijven kletsen. @jipje.. mag je hem niet helpen? oraal bv haha klinkt heel droog misschien maar de laatste puffies zou hij dan zelf kunnen doen haha.. Denk dat ik gewoon last had van een flinke dip.. maar het zijn nog maar 4 daagjes. zo voorbij dus. Pff moet zo nog boodschappen gaan doen voor het eten van vanavond (vlees er weer is vergeten uit te leggen) maar weet niet wat.. iemand nog tips?
Meiden, blij dat ik mag blijven Jipje: Bij ons op "de gebruikshandleiding" van het inleverpotje stond dat er geen speeksel of andere nattigheid aan te pas mocht komen, dus oraal een beetje helpen zit er niet in. Ik denk dat stress een boosdoener is, dus niet teveel druk erop leggen bij hem helpt denk ik. Gewoon luchtig doen, terwijl je je natuurlijk helemaal niet zo voelt. En hem een ontbijtje op bed geven (met een eitje, dat schijnt goed te zijn!) in een leuk ontdeugend pakje? Is maar een ideetje hoor. Laat je ons weten hoe het ging? Melanie: Ik wens je een heeeeeel fijne avond toe. Is ook wel eens lekker, gewoon van elkaar genieten zonder reden. En bij mij wordt m'n ongi vaak opgewekt door een flinke vrijpartij.... Karin: Ik riep dat ook de hele tijd in mei met m'n positive ovutesten.... "in mei leggen alle vogels een ei", en vervolgens m'n lief "pok, pok, pok". Maar goed, jij bent zo blij, want je hebt je ei! Mag je nu alleen woensdag klussen, of ook ervoor al? Het is toch heerlijk dat je al zo snel hulp krijgt zonder dat je jaren zelf moet proberen? Ik lees al genoeg horrorverhalen dat de mmm jaren kan duren, dus dan ben je er lekker op tijd bij.
hahahahaahah Die is echt grappig...en het erge vanalles: Als ik deze cyclus zwanger word dan ben ik op 18 MEI uitgerekend...één dag na mijn eigen verjaardag!! We moeten vanaaf aan de slag, morgen dan Pregnyl en hopenlijk woensdag mijn ei..Dan woensdag ook aan de slag en donderdag ook nog....En we hebben het hele weekend ookal in bed gelegen De gyno zei nog : Jullie zetten het gemiddelde in ieder geval omhoog hahahahahaha En tuurlijk ben ik blij dat er zo snel actie ondernomen word, maar soms heb ik toch zoiets van : Was ik maar 5 jaar eerder begonnen ipv carriere opbouwen en de wereld rondreizen..Maar aan de andere kant, ik was er eerder ook echt nog niet aan toe moeder te worden..Mijn kinderwens is pas 2 jaar geleden begonnen....
Is iedereen dan jonger dan wij? Ik ben ook 30 namelijk! Da's nog niet zo heel oud toch? (Tenminste ik ga ervanuit dat je -bijna of al- 30 bent gezien je naam) Ik mag woensdag bellen voor de uistlag van de eerste tests. En dan gaan we eenplan van aanpak maken. Ben benieuwd! Pregnyl is dat spuiten? IN ieder geval een "gezellige" week met je man gewenst ! @ Jipje - Bij ons stond ook dat er geen andere "stoffen" bij mochten komen. Maakt het wel wat lastiger voor hem.... Ik was er overigens wel bij om een beetje te helpen op andere plekken haha
Tuurlijk zijn we nog niet oud!!!! Ben sinds mei 30 en ik voel me er echt niet anders door hoor..Maar soms dan krijg je weer zo'n opmerking : Je bent al 30 hoor, zou je niet eens.....en dan voel ik me wel oud hihihi Pregnyl is een hormoonspuit om te zorgen dat je ei ook daadwerkelijk gaat springen, die staat voor morgen op het menu dat gaat zeker lukken!!! denk ik...ben er niet vies van, maar wordt nu toch echt wel beetje veel hahaha...hoop dat ik aan he einde van deze week nog kan lopen hahahaahahahah. Oh en Arnoe, leuk om weer wat van je te lezen trouwens...Was al benieuwd hoe het met je ging?!
Hier 26! Melanie: 18 mm is voldoende hoor! Dus ik heb een gat in de lucht gesprongen Karin: geen idee hoe dik het was. Ze zei alleen dat het er juist keurig uitzag qua dikte. moet wel zeggen dat je aanstekelijk positief kletst hier errug leuk en gezellig Wij hebben ook al namen hoor! Weet zelfs mijn kinderkamer al. Alleen gaat mijn vader die met mijn vriend namaken. Ik ben van de emotionele waarde ben het met jullie eens over de mmm. Als je hulp zoekt zit je er in toch?? Lekker met zijn allen legaal kletsen hier hihi
2Arnoe: Karin bedoelt denk ik het gemiddelde van 2 keer seks per week. Ik ben ook al 33... Verder: Spannend!!! Ik hoop op goed nieuws woensdag! Karin: Je hebt wel de dingen gedaan die je wilde doen. Je hebt iig later geen risico dat je je gemiste jeugd wilt inhalen. Ik zou voor geen goud m'n studentijd enzo in willen ruilen. Ik was destijds ook niet bezig met kinderen. Dat is sinds m'n 28e begonnen. Ik ben toen wel met de pil gestopt omdat ik al die hormonen niet meer in me wilde hebben (en ook nog andere redenen). Ik had toen ook een relatie waarin ik geen kind wilde. In mijn huidige relatie zijn we na een jaar al met voorbehoedsmiddelen gestopt, omdat dat goed voelde. En nu ben ik zó blij dat we niet volgens de normen en waarden even hebben gewacht. De relatie zat en zit gewoon goed. Maar ook als moeder wil ik blijven reizen, werken en leuke dingen doen. Uiteraard moet je je aanpassen (minder werken, kindvriendelijke reizen, etc), maar je bent zo flexibel als je zelf wilt. Ander vraagje; heb jij op je werk verteld dat je in de mmm zit? Want er zijn toch wel wat ziekenhuisbezoekjes bij betrokken en hoe breng je dat dan?
Oh dus dat andere gat in de wolken is van jouw???!!!! Zijn wij samen blij vandaag en kunnen we met onze enthousiasme de rest aansteken!!! Thanx!!!! ben ook erg positief ingesteld over het algemeen genomen en nu zeker nu ik weet dat we gaan springen..JUMP, JUMP, everybody has 2 JUMP ok ok dat ging wel erg ver hihihi Woensdag is voor iedereen volgens mij een belangrijke dag : An : klusdag Arnoe : uitslagen dag Ik : Eisprong dag xx
2Danitcha : oh gelukkig ben jij ook al iets "ouder" Niet rot bedoeld hoor, maar voelt voor mij wel lekker.. Mijn vriend en ik zijn op dit moment 15 maanden bij elkaar...Na 3 maanden al samenwonen (de situatie was er gewoon naar) en na 7 maanden besloten om voor een kindje te gaan. Snel??? zeker wel, maar hij is de ware voor mij. Met alles wat ik in me heb, kan ik zeggen dat hij de vader is van mijn kinderen, dat hij de man is waar ik oud mee ga worden. Hart en ziel samengesmolten.. Ik heb verteld dat we in het ziekenhuis lopen ivm de cystes(is ook zeker waar), en dat ze dat nu willen onderzoeken en daarom steeds naar het zkh moet...Ik krijg al het begrip van de wereld maar dat komt denk ik ook omdat mijn manager een vrouw is en mijn directe collega's ook. Hier duidelijk aangegeven dat we niet bezig zijn voor kinderen, maar echt de oorzaak willen vinden voor de cystes. Leugentje om eigen best wil kan geen kwaad Ouders/schoonouders en goede vrienden/innen weten wel dat wij bezig zijn..Maar dat is meer omdat ze mij meerdere keren hebben moeten opzoeken omdat ik weer eens met de ambulance werd afgevoerd. Cystes die gaan ronddraaien, dus we hebben het eerlijk verteld dat we nu "bezig"zijn....
Hier na vorige maand (vmk) verteld dat we in de molen zitten. Ik heb een topbaan met geweldige collega's. Na de vmk knapte er iets in me en was op van verdriet. Wilde niet meer liegen waarom ik weg moest en wist dat ze positief zouden reageren. Blijkt dat de helft hier hulp hebben gehad dus die wisten precies hoe of wat. Heb een week vrij gekregen na de vmk dus dat was wel erg lekker en ik heb aan 1 woord genoeg als ik weg moet. Probeer wel de afspraken voor of na werktijd te maken. Maar dat gaat niet altijd. Moet zeggen dat t voor mij zelf positief is dat ze het hier weten
haha even naar de winkel en er is al heel wat vrolijkheid bijgekomen. Ik voel me wel een broekkie bij jullie. Ik ben pas 21.. en toch al 3 jaar bezig. Cariere maken is zeker belangrijk want dat bepaald je halve toekomst, maar ik heb er bewust voor gekozen om al jong aan kindjes te beginnen. Wilde ik vroeger ook al. Mijn mannetje en ik zijn nu 3 jaar en 3 maanden samen. En we hadden 3 maanden toen we begonnen. We gingen toen ook gelijk maar samen wonen. Nja was meer een moetje.. Mijn ouders waren het niet zo met onze relatie eens omdat me mannetje 6.5 jaar ouder is. Zijn vader vertoonde vlucht gedrag na het overlijden van zijn moeder dus we stonden er toch wel een beetje alleen voor. Nja dan maar in het diepe ook en gelijk samen wonen. Ik zat toen nog op school en moest stages lopen en dergelijke. Druk Druk Druk dus. maar ik ben zo super trots op mijn mannetje en mezelf. Hoe rot de tijd ook was, hoe jong ik toen ook was.. het is me wel gelukt. We hebben bergen overwonnen en zijn uit de diepste dalen geklommen samen. We kennen elkaar overigens al wel een jaar of 14. Maar de basis die wij hebben, die hebben sommige mensen na 10 jaar huwelijk niet eens. Dus karin je bent niet eens zo heel snel.. hahaha. Over het klusgemiddelde: Mijn ventje is voor mij de eerste en de enigste. Ik was 18 toen ik ontmaagd ben. Maar ik krijg af en toe te horen van hallo moet je alles in halen ofzo? haha Ook wij "krikken" het gemiddelde mee omhoog. En dat nog steeds na 3 jaar. haha al ik dan vriendinnen van me hoor denk ik ahhh meisje toch wat sneu voor je. Pff me dip van daar straks is gelukkig weg..! leven is veel te kort om sip te doen.
@an: ik moet het ook nog doorgeven op me werk. Ben mijn vorige baan kwijt geraakt omdat ik teveel naar het ziekenhuis moest. Maar goed door die foute diagnose van het ziekenhuis moest ik gemiddeld 7 keer per maand daar heen.. Ik heb nu net een vast contract gekregen dus het vertellen moet eigenlijk niets uitmaken. Maar toch vind ik het van de ene kant best raar, en ben benieuwd naar de reactie. Ik had het er wel met een van mijn clienten (nonnen zijn dat) over, en die zei "daar moet je maar mee wachten, en eerst met elkaar in het huwelijk treden. Anders kun je de hulp van de Heer wel vergeten". Ik vond het wel schattig, Tijden veranderen gelukkig. Moet het er toch van de week met mijn leidinggevende maar eens over hebben.
oh nee, oh nee, oh nee, ik heb denk ik wel een big problem...wil helemaal niet trouwen, maar wel DOLgraag een kindje
hahaha ik dacht ook van ja het zal wel hoor... Hoe zit dat met al die alleenstaande tienermama's dan.. Of is dat allemaal het werk van lucifer.. Zondag betaald goed als ik dan werk, maar je hoort er echt alleen maar gebeden en gezang. Als je daar dan als "ongelovige" tussen staat is dat best even wennen in het begin. Na mijn eerste dag zei ik ook echt NO WAY NOOIT MEER!! haha. en nu zou ik er best heel lang kunnen blijven werken. Het voordeel wat ik met de zorg heb is, dat ik makkelijk kan leren en werken ook met kind. Mannetje heeft een eigen zaakje dus kan zijn uren zelf plannen. Ik wil straks max 24 uur gaan werken. 3 dagen. overige 4 zijn voor mezelf. Mannetje moet er dan dus 3 vrijhouden. Gelukkig vind hij dat niet erg en niet meer dan normaal. Ook met het doen van een nieuwe opleiding is dit gelukkig geen probleem. Er zit dus wel een plan achter mijn keuze om bewust voor een latere carriere te kiezen.
Kom er nou eens uit! | sciencepalooza Eisprong op foto!!! deze wilde ik nog even met jullie delen...had hem ook al in het algemene forum gezet... ik ga afsluiten en eens naar huis, benieuwd wat vriendlief heeft gekookt en dan vanavond, weer heerlijk de liefde bedrijven...klinkt ook nog niet helemaal ok mijnsinziens, maar klussen dat vind ik toch zo'n rot/raar woord. Fijne avond girls!!!
Ik had de foto al gezien, geweldig mooi dat ze dit hebben kunnen vastleggen. Maar geen wonder dat je daar zo'n last van kunt hebben.
Karin: Tsja, ik ben inderdaad al "ouder", maar voel me eigenlijk nog hartstikke jong. Jullie relatie is helemaal snel gegaan! Wij woonden samen met 8 maanden. Nu 2 jaar samen en nog niet zwanger. Omdat we nog niet heel lang samen zijn, krijgen we gelukkig ook nog niet veel "kinderwens" vragen. Ik vind klussen ook een stom woord! Maar als je hier lang genoeg zit, raakt het ingeburgerd. Ik moet nog oppassen dat ik niet tegen m'n lief zeg dat ik zin heb om te klussen, haha! Dus gewoon waar het op staat; sekse vanavond! Ondanks dat het natuurlijk verschrikkelijk is van je cystes, heb jij dus wel een goed excuus. Ik denk dat ik toch de waarheid zal moeten vertellen, want ik wil ook geen ziektes verzinnen. An, fijn dat je zoveel begrip hebt op je werk! Melanie: Belachelijk dat je om je kinderwens en bijbehorende onderzoeken ontslagen bent! Wat is de wereld soms hard! Gelukkig heb je nu een andere baan met hilarische momenten. Wel grappig, vruchtbaarheidsbehandeling van het jaar: trouwen, haha! Tsja, als het zou helpen zou ik meteen trouwen... verder leuk maar niet noodzakelijk voor mij. Ik ga niet ontkennen dat je er vroeg bij bent met kinderen, maar als je moedergevoelens hebt, het in je leventje past, why not! Vooral als het niet vanzelf gaat en je wil er meer dan eentje, dan kun je niet vroeg genoeg beginnen. Daar zit ik dus wel mee, dat ik een dagje ouder word en na de eerste er nog wel 1 of 2 wil. Als dat allemaal zo moeizaam gaat, pfff! Maar goed, vooralsnog ben ik al zielsgelukkig als ik er eentje in m'n armen kan houden.