Wie ook september de medische malle molen in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flower 27, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Zo denk ik ook daniecha, al zouden we er maar een mogen krijgen dan zijn we al tevreden. Komt ook wel wanneer de tijd rijp maar de mens is nou eenmaal vaak ongeduldig.

Morgen op kraamvisite. Word weer lekker zwijmelen haha.

2. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Daarom had ik er ook , ook, bijgezet. Kom weinig 30ers hier tegen vandaar. het was op zeker positief bedoeld:) Ben wel 30 maar voel me ook 18 hahaha.

@Melanie : Hier ben ik het helemaal mee eens. Mijn beste vriendin werd zwanger op 19 van de 1ste en 21 van de 2de. Toen moeilijk en onverwacht voor iedereen, maar het zijn echt super goede ouders. De kinderen zijn nu 10 en 8 en komen regelmatig hier over de vloer, gewoon zomaar..Ik ben gek op ze en heb zoveel respect voor mijn vriendinnetje. Je merkt dat de kinderen zijn opgevoed door jonge ouders want ze zijn helemaal op de hoogte van alles wat nu speelt anno 2011. Ik vind het geweldig!!!
    Leeftijd maakt niet uit, volwassenheid zit in het karakter van iemand!! :)

Zo de sex was heerlijk!!! hehe dat klinkt beter!! ik zou het laatst al tegen me vriend, klussen.. Hij keek me aan alsof ik chinees sprak.
    Gelijk een opmerking terug : Ik bouw geen kind in elkaar hoor, ik wil het laten samensmelten door onze liefde!!!! Kon wel janken, en nu ik dit opschrijf zit ik weer met tranen...hij is zo lief :)

Ik ga maar eens strijken, anders heb ik geen kleding morgen :(

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Moet even wat kwijt. Vriendin van me is zwanger van de 2e. Haar vader is net overleden toen ze het vertelde dat ze zwanger was dus ze wilt dat er echt echt echt niks mis gaat deze zwangerschap.

Nu heeft ze een schimmelinfectie (sorry) die kun je heel makkelijk krijgen tijdens een zwangerschap. Heeft die domme huisarts haar medicatie gegeven. Zelfs ik weer dat je die niet mag hebben!!! Nu heeft ze al 2 dagen op en af buikpijn dus de vk gebeld. Als ze morgen nog die buikpijn heeft moet ze gelijk komen. Die medicatie wekken dus weeën op....... geen woorden voor

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @karin: hahahaha sexe was lekker. Dat klinkt idd heel anders dan klussen. Aangezien wij al zolang bezig zijn en menig keer al op een forum hebben gekeken snappen we klussen wel maar echt tegen elkaar zeggen nee.

Over het jong moeder worden, door alle opmerkingen die ik daar over heb gehad heb ik er een antwoord voor klaar staan. Ik twijfel niet over de liefde die we t kindje kunnen geven, tussen me mannetje en mij ligt een basis waar je U tegen zegt, en financieel hebben we niets te klagen. Dus heb er echt alle vertrouwen in.

@an, jee wat een vreselijk rotnieuws! Mijn god zeg word een van de belangrijkste dingen in je leven (haar vader) je al afgenomen maakt een arts ook nog is een fout waar je u tegen zegt. Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen maar hou ons aub op de hoogte.

Liefs melanie

5. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    heb 2 pagina's gelezen,, maar de rest lees ik nog wel eens opt gemakje

Ik ben ook 21 melanie,, zijn we samen de jongste hier haha.. maar 30 vind ik ook nog niet oud hoor! vind dat voor een kinderwens je leeftijd niet moet uitmaken (tenzij je 16 bent ofzo) en nog op de middelbare school zit..
    Ligt ook aan je situatie vind ik, ik ben al bijna 6 jaar samen met mijn vriend en volgend jaar gaan we trouwen :D

qua werk.. sja zit ik nu wel ff in een moeilijke situatie, ik heb namelijk bij mijn werkgever waar ik nu NOG werk een vast contract, het werk is leuk maar de organisatie is prut, dus heb ik vorige maand gesolliciteerd bij een andere organisatie, resultaat: aangenomen en direct een vast contract, super dus :D!! alleen sja.. wanneer denken jullie dat ik het moet vertellen dat ik in de mmm zit?? vind het zooo moeilijk!! denk dat ik me behoorlijk schuldig voel als ik zwanger zou zijn en er nog maar net werk, maar aan de andere kant heb ik ook zoiets ik heb al meer dan 3 jaar een kinderwens en we zijn nu zo'n 9 maanden bezig.. de situatie was perfect, maar het leven loopt zoals het loopt..
    Wat denken jullie?? wanneer zouden jullie in mijn situatie zoiets zeggen tegen jullie nieuwe baas???

6. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    o en ff over het kwakje inleveren hahaha ;) helaas (voor hem) mag het niet door orale sex gebeuren idd.. gewoon met de hand!! morgen gaan we d'r gewoon voor hahaha.. ik ga wel gewoon ff douchen kantie op het gemakje ontspannen eraan beginnen!!! haha

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jipje he gelukkig ben ik toch niet de enige die jong mama wil worden haha.

Wanneer je het zou moeten vertellen zou ik zelf niet weten. Het is iets wat je zelf moet bepalen. Het moment moet goed voelen. Ik zelf ben er nu wel wat voorzichtiger mee geworden. En wil echt wachten tot het juiste moment.

Zo ik ga zo lekker in bad met mijn mannetje en is heerlijk stout doen met elkaar.

@jipjesman: succes morgen laat ze flink zwemmen!

@karin'sman: Spuit ze vol morgen! haha. Succes bij dit speciale moment!

trusten! liefs en tot morgen!

8. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden!!!

zo we zijn weer volgespoten hoor hahahahaa.. Pregnyl 5000 zit erin en laat het nou maar zijn werk doen. We hebben er nog heerlijk over kunnen lachen vanmorgen. Vriendlief vond het zelfs een beetje eng, terwijl hij gisteren nog heel stoer deed...Gaat het lieverd? Doet het geen zeer lieverd? Wat voel je lieverd? Echt super lief hoor, maar ik ben niet van water gemaakt..Grappig dat hij dit dagelijks doet en ik niet, maar dat hij het eng vind hahahaha..In ieder geval blij dat hij het heeft gedaan en niet het zkh...Daar heb je toch van die mutsen rondlopen :)

Jipje ik zou het nog niet vertellen. Pas op het moment dat je idd 2 of 3x in de week naar het zkh moet..Dan wordt het pas "zichtbaar" voor anderen..Maar je moet doen wat je hart je ingeeeft.

An1985: Jeetje wat een verhaal van je vriendinnetje..Hoeist nou met haar...ik weet niet hoever ze is maar ik zou ff contact opnemen met de vk of ha...U never know...Heeft ze wel verteld aan de ha dat ze zwanger is? Suc6 ermee!!!

Melanie : ik wilde juist laten weten dat ik niks tegen jonge ouders heb..zoals je praat en schrijft kom je volwassener over dan mijn buurmeisje...die is ook 21...maar weet van voren niet dat ze van achteren leeft hahahahaha.

Begin behoorlijk misselijk te worden. Pregnyl is dus niks anders dan HCG hormoon en dan 5000 tegelijkertijd in je kont....hmmmmm...ben benieuwd wat deze dag gaat brengen..
    liefs xxx

9. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Melanie : NOG DRIE DAGEN JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    hahahaha jaaa nog maar 3 dagen! Maar heb weer goede hoop dat alles wel komt. Voel je je echt misselijk van die spuit ja? Lijkt me niet prettig dan. Moet je vandaag wel gewoon werken of mag je thuis blijven?

Wat een avond en nacht gisteren nog gehad zeg.. WOW haha. Romantiek ten top hier gister!

Ik moest vanmorgen naar de huisarts maar heb me gewoon verslapen haha. vriendje lief beetje boos, ik zei al had je me vannacht niet zo lang moeten bezig houden haha. Ach dan morgen maar.
    Jullie voor vandaag nog plannen?

liefs Melanie

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    zo dan... Schrik net van me buikje.. Die staat gewoon helemaal opgeblazen haha.

Heb er een foto van gemaakt. Je ziet gewoon dat ie naar voren staat hahaha. Normaal is ie echt platter dan plat. Komt een ongi aan!! yes yes haha.

Foto:
    buikje

liefs mel

12. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Melanie
    WHOEHOE jij ook een goede nacht gehad!!!!! :D:D:D Daar word je vrolijk van hé;) En heeft ie je lekker gemasseerd zoals je had geschreven ? En ach...als je ha inloopspreekuur heeft dan kan je morgen toch ook nog gaan? en overmorgen ook nog wel en daarna ook wel hahaahahahaha...tijd zat :)

De misselijkheid is nu alweer aan het weggaan. Heb dan ook mijn koffie ingeruild voor thee. Tja het hoort bij de bijverschijnselen.. Tis gewoon puur HCG hormoon wat je binnen krijgt, dus je lichaam geeft zwangerschapskwaaltjes af, terwijl je dus niet zwanger bent. Ze zeggen dat dit een voorbode is van je zwangerschap..Nou als ik me zo ga voelen tijdens de zwangerschap dan teken ik ervoor...:D

Vandaag gewoon weer aan het werk. Hopenlijk blijf het een beetje rustig, kan ik nog leren. Hoef ik dat niet thuis te doen, en er is van het weekend ook niet veel van gekomen haahahaha.
    En jij??? nog plannen???? hier regent het alweer...lang leve de zomer van NL :x:x

13. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    hahah, goed bezig! Bij ons ging het gister zo van; pfffff, moeten we, haha. We waren allebei zooo moe. Maar hier kunnen we dan ook wel heel hard om lachen hoor. Met ons sexleven is verder niks mis ;), maar dat presteren op de momenten dat het nodig is..... beetje jammer en niet zo romantisch, haha.
    Owja, ik vind klussen ook echt een stom woord. Blij dat ik niet de enigste ben. Wat is er mis met het gewoon bij de naam noemen. Sex is sex!

Ik moet steeds flink bijlezen bij jullie, ik kan het bijna niet bijhouden, haha. (Ik kan op mijn werk ook niet zomaar achter internet gaan zitten, werk in de kinderopvang. Ja hoe ironisch kan het leven zijn) En ik raak ook steeds helemaal in de war, dus sorry als ik soms niet helemaal weet hoe het bij wie ook al weer precies zit, :p.
    Ik leef toch wel mee met jullie allemaal.

Over werk; ik heb het geluk vaak op verschillende tijden te werken, dus probeer de zkh bezoekjes er langs te plannen. Mijn directe collega is ook een vriendin en een van de weinige die weet wat er speelt (heb een keer mn mond voorbij gepraat, maar ben nu blij dat ik niet moeilijk hoef te doen). Ik zou het zelf pas aan mijn leidinggevende vertellen als ik indd vaak weg moet naar het zkh.
    Maar wij zijn nu in de onderzoeksfase en dat voelt zeker al als de mmm. Eigenlijk al vanaf het moment dat we besloten naar de HA te gaan. Is dat gek?

Btw ben 34 en man ook. Wij hebben elkaar pas laat ontmoet en toen ging alles ook heel snel. Door omstandigheden pas anderhalf jaar geleden begonnen met onze kinderwens. En ik heb het al eerder iemand zien schrijven hier; volwassenheid zit in een persoon niet in de leeftijd. Ik denk dat als je weloverwogen besluit graag kinderen te willen je al heel wat volwassen bent, toch?!

@An: Wat vreselijk, gatver daar moet je toch niet aan denken. Hoop dat alles goed komt
    @Karin: succes met je misselijkheid

14. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    WHOEHOE JOEPIE IIIIIIIIIEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHH we gaan ongesteld worden!!!!!! ben zo blij, zit van enthousiasme met tranen in mijn ogen!!!!

En wat een waanzinnige tattoo!!!!! Ben zelf de trotse eigenaar van 2 van die dingen...2 Rode rozen op mijn onderrug (mijn beste vrienden zijn overleden) en een chinees teken op mijn linker arm...Die wil ik weg laten halen, heb ik samen met me ex gezet 12 jaar geleden...Kostte 50 gulden om hem te zetten, gaat me 1500 euro kosten om hem te verwijderen :(

Maar we zijn zo blij, zo blij, zo blij, want bij Melanie komen de duvels voorbij!!!!! :)

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    hahaha karin heeft hele goede zin. De massage was te goed voor woorden haha. Ik moest beneden blijven zitten. Mannetje ging boven het bad vol laten lopen.
    Handdoekje werd klaar gelegd. Sfeer verlichting en muziekje aan.. En ik werd helemaal in gesopt. Toen ik op de slaapkamer na het bad aankwam lagen er overal zonnebloemen (jaa dat is mijn favo bloemetje) Ik mocht er tussen in en kreeg dus een geweldig lekkere massage. Naja de rest is vanzelf in te vullen haha.

Ik heb geen tattoo, ik heb een sieraad dat mijn lichaam verfraaid haha. Denny (mijn mannetje) heeft ook een tattoo die hij weg wil laten halen. of er iets overheen zetten. Voor we getrouwd zijn moet dat ding gewoon WEG! haha.

zo net de pilletjes weer geslikt en nu nog maar 3 te gaan. Slikken jullie ook foliumzuur of iets dergelijks?

16. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Hahaha, hoe blij kan je zijn met een ongesteldheid!
    Heel goed, ladies!

17. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Nou Melanie, wat een ontzettend lieverdje die vent van je. Betekent ook veel goeds over wat voor Papa hij zal worden, denk ik.
    Ik slik dus al anderhalf jaar foliumzuur. De gyn heeft dit ook echt nog benadrukt hoe belangrijk dit is voor een eventuele vrucht.

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @zuuske, raar he.. Ik zit gewoon te wachten tot ik ga bloeden. haha. Maar het komt eraan. Het hele rommel de bommel orkest is al aanwezig in me buik dus duurt niet super lang meer. Meestal binnen 5 dagen na het eerste concert breekt het wel door hahaha.

@allemaal: Even een heel andere vraag. Ik moet straks dus met clomid gaan beginnen. Maar de vorige keer dat ik dat gebruikte kreeg ik in de 3e ronde een vrijverbod wegens overstimulatie. Ze konden dat toen zo goed zien omdat ik om de 2 dagen terug moest voor een echo te laten maken. Ik kreeg toen echt mega eitjes van 29mm en zelfs een keer 31mm.
    De nieuwe arts die wil dat ik alleen op dag 22 bloed laat prikken om zo te zien of ik een ei-sprong heb gekregen. Ik vind dit best een eng idee. Ok 2 zouden er wel welkom zijn hoor maar ik ben al zo'n klein poppetje en ben ergens bang dat dat niet past haha. Maar gewoon het idee dat we nu minder strak in de gaten worden gehouden. Wat denken jullie moet ik het hier met de fa over hebben? Toen ik het zei tijdens de bespreking van mijn behandelplan zei hij: "ik vind dat niet zo nodig we hebben vorige keer gezien dat het aansloeg en de kans op meerlingen is nou niet zo super groot."

liefs Mel

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik heb zoveel vertrouwen in hem als ouder zijnde. Hij zelf twijfelt vaak eraan hoor. Hij is vooral bang dat hij straks geen nee kan zeggen. Maar dat leert hij dan van mij wel haha. En ik juist weer andere dingen van hem. Hij is een emotioneel gevoelig persoon, en ik juist heel rationeel en rustig. Dus samen goed in balans haha.

pff ja ik heb het dus 2 jaar geslikt. toen ook weer 1 jaar gestopt. Ze gingen ons toch niet helpen en tja waarom zou ik dan een pil slikken. Nu ben ik sinds iets meer als 1 maand het wel weer aan het slikken. Ik was het eigenlijk al vergeten :$
    Net zo goed als dat lijstje wat je allemaal wel en niet mag hebben tijdens een zwangerschap.. Ook die moet ik weer is gaan opzoeken. Pff 1 jaar stil gestaan en gelijk een hoop dingen om weer op te halen.

20. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Tsjeeemineee dames, dit lijkt meer op een chatbox dan op een forum :p. Maar ik ben weer bijgelezen!
    Wat een sex gisteravond, was het volle maan ofzo? Ben blij dat jullie zo genoten hebben. Krijg er helemaal zin in, vanavond ook maar eens de fles massage-olie op tafel zetten :D

Melanie: Joehoeeeee!!! Duveltjes onderweg, ik ben blij voor je! En wat een onwijs coole tattoo! Wat staat er precies? Ik ben tattoo-loos, vind het wel mooi, maar ik kan nogal wispelturig zijn, dus ben bang dat ik later spijt krijg. Ik wil zowiezo een tattoo als ik een kindje krijg, want van m'n kindje krijg ik natuurlijk nooit spijt...
    Ik slik ook foliumzuur. En multivitamine, en vitamine c, en visolie en tarwekiemolie.... ik voel me soms net een oud vrouwtje met m'n pillendoorsje ;)

Jipje: Ik zou het zo lang mogelijk voor me houden van de mmm en je kinderwens. Je hebt waarschijnlijk ook nog een proeftijd toch?
    Hoe is het je mannetje vanmorgen vergaan? Gelukt?

An: Wat verschrikkelijk!!!! Wist haar dokter dan niet dat ze zwanger was? Bij mij staat al in iedere computer (dokter, apotheek, tandarts) dat ik een kinderwens heb en er wordt zo voorzichtig met me omgegaan dat ik het zelfs overdreven vind zolang ik nog niet zwanger ben. Ik hoop dat haar buikpijn snel stopt! Hoe is het nu met haar?

Karin: Lekker volgespoten dus :D. Ik hoop voor je dat het bij ochtendmisselijkheid blijft.
    Wel onwijs lief dat je vriend zegt dat hij geen kind in elkaar bouwt, maar laat samenvloeien door liefde, wat een schatje!

Zuus: Leuk dat je met kids werkt! Hoe dubbel het ook is, maar je kan wel lekker "oefenen"!
    En dat de lol van de seks af gaat, herken ik wel. In het begin waren we heel enthousiast als we "kindjes gingen maken", maar momenteel voelt het toch als poging 256. Maar de aanhouder wint :D. Ik kan er dan wel de rest van de maand extra van genieten. Gewoon omdat ik wil en niet omdat het moet.

2all: Er zit nog best wel een leeftijdsverschil tussen ons allen. Maar wat maakt dat uit? Dit topic is het bewijs dat we dezelfde dromen hebben! Zo zie je maar, leeftijd is gewoon een getal.

Wij hebben gisteravond gesport (netjes in de sportschool). Ik was eerder thuis dan m'n lief, dus nog even bevallingsverhalen kunnen kijken (dat vind hij niet zo smakelijk). Toen samen gegeten en nog even lekker met een kopje thee samen in bed "so you think you can dance" gekeken. Vandaag weer gewoon aan het werk. En vanavond moeten we samen iets creatiefs bedenken voor een bruiloft... kan nog wel eens een lange avond worden haha!

Deel Deze Pagina