Owja, al die dingen die niet mogen..... Nou als ik ongesteld ben geworden... voor de zoveelste keer....dan lust ik wel een glaasje. Over tweelingen.lijkt me eigenlijk best leuk, maar een drieling hoeft nu ook weer niet. Klinkt eigenlijk best stom als je al zo lang op een kindje hoopt. Maar ik bedoel als je het zelf mocht kiezen, wat helaas niet zo is. Ik zou wel bij je FA aangeven wat jou ideeen erbij zijn. Het gaat tenslotten om jou lichaam.
@Danitcha, klinkt gezellig creatief iets bedenken voor de bruiloft. Onze ceremoniemeesters hebben ook iets in hun hoofd zitten waarschijnlijk een paradie op ons leventje en dan zwaar zwaar overdreven. Of zoiets dergelijks maar is zo leuk om mee bezig te zijn. Wij doen in tegenstelling tot vele andere zelf ook een act.. We gaan een op ons feest ineens even weg, ons omkleden als 2 oudere bejaarde mensjes. We spelen dan ons zelf maar dan na 50 jaar huwelijk.. Natuurlijk is dit over de top en is ons huwelijk alles behalve leuk/gezellig/top geweest. En hebben we spijt.. ohh niet normaal hahaha. Even onze gasten laten lachen/schrikken haha.
Haha, dat is een goeie! Wij zijn (hey deze zondag!) twee jaar getrouwd. Voor ons hadden ze ook iets heel leuks en creatiefs in elkaar gezet. Daar hebben we erg van genoten!
tis toch wel een tattoo??!! of ben ik nu helemaal de weg kwijt...oh wacht....jij noemt het een lichaamsversiering...tja hormonen hé (goed excuus) En ja, ik slik foliumzuur..trouw elke dag samen met me actimel Actimel sinds ik gestopt met roken, want mijn stoelgang is sindsdien drama... Nou moet ik wel zeggen dat ik enorme behoefte heb een een sigaretje...ook sinds die spuit...me lichaam doet raar, maar ben niet meer misselijk
Het is ook een tattoo hoor karin haha. En er staat: Donde quiera que esté, Siempre mi siento cerca de ti. oftewel waar ik ook ben, ik voel me altijd dicht bij jou. Hij is ontworpen door me mannetje en kreeg hem voor me 21ste b-day. 2 maanden geleden nog maar haha, lijkt al zolang geleden. Heb zelf nog een D op mijn pols staan en mijn mannetje een M. Precies op de polsen waarmee we altijd elkaars hand vasthouden. Echt verbonden noemen we dat haha. Probeer van die sigaret af te blijven karin. Zonder dat ik het door had, rookte ik na het verven (klussen word meteen aan wat anders gedacht hiero haha) ook zomaar 2 sigaretten schrok er best wel van. Maar morgen krijg je nog zo'n spuit of wat?
we zijn nu klaar met spuiten..gelukkig maar eenmalig...en nou maar hopen dat we morgen gaan springen. Voel me wel een beetje raar, niet te verklaren , maar dat zal er wel bijhoren denk ik ???!! Sigaretje...tja moeilijk nu hoor...zit echt tegen mezelf te vechten En wat een mooie woorden van je ventje!!! Geef mij er ook zo'n één...oh wacht die hebben we al..hij ligt nu nog te slapen..avond dienst..ben ik helemaal alleen vanavond :x Weet je wat ik nou zo raar/grappig vind aan "ons"forum.. Flower die het gestart is heb ik niet meer gezien..Weet iemand hoe het met haar is? En wij zijn overdag lekker actief terwijl heel zp pas s'avonds tot leven komt hahaha..en wij s'avonds op de bank met manlief zitten
K..! Mn ovutest geeft nu het donkerste streepje. Pffff, moeten we vanavond weer en hadden we die van gisteren beter kunnen sparen......
haha, lijkt me ook een hel om met die testen te moeten werken. steeds maar gokken of het goed is of niet. Wij moeten ook zorgen dat we gewoon dag 11 t/m 20 flink door sexen want ja wnnr die komt weet ik nu niet.
nee joh...die zaadjes blijven echt wel leven hoor en verplichte sex is echt niet leuk. Doe het gewoon morgen, maar als je zeker wilt spelen dan...heel veel suc6 vanaaf
@karin: hou je wel gezelschap vanavond. Zit toch meestal via me smartphone mee te lezen. Buikpijn hier is weer over. Maar dat het eraan komt moet wel. Geen huur betaald dus eruit! hahaha
En er staat: Donde quiera que esté, Siempre mi siento cerca de ti. oftewel waar ik ook ben, ik voel me altijd dicht bij jou. @ Melanie - Whow, ik vond de foto al mooi maar van de tekst krijg ik helemaal kippenvel! Gaaf joh! Ik heb zelf geen tattoo, ben ook bang dat ik er later spijt van krijg. Maar kan een mooie "lichaamsversiering" bijn anderen wel waarderen! Wat een gezelligheid hier! Heb maarliefst 5 pagina's moeten bijlezen haha! Leuk dat je een lijstje hebt gemaakt Karin. Leuk dat we opdezelfde dag "actviteiten" hebben. Ik laat jullie het direct weten wanneer ik heb gebeld met de ha voor de uitslag! @ Allen (haha ben vergeten de namen op te schrijven) Nou die romantische avond klonk erg aanlokkelijk! Als je daar niet zwanger van raakt he ?! Wat een romantische man heb jij! Dat verhaal van die non heb ik kostelijk om moeten lachen . Je kan het verooordelend opvatten, maar zoals je het schreef klonk het erg schattig. Volgens mij vond je dat ook. Wat betreft het aantal keer "sexen" per week (thuis noem ik het wel zo maar hier klinkt het voor mijn plat om het op te schrijven haha.. moet ff wennen hoor ) wat is het gemiddelde dan? Wij zijn zeker 3 keer per week "gezellig". Anders krijg ik afkick verschijnselen haha! Een enkel keertje zitten er vier dagen tussen, maar dan vind ik het wel errug lang.... OWH en dan nog de foto's van de eisprong. Wat bijzonder ziet dat eruit! idd geen wonder dat we dar last van kunnen hebben. @ Zuus - Succes vanavond, wie weet met een beetje extra voorwerk dat er genoeg is voor het x-je of y-tje dat je nodig hebt.
We gaan ook echt super snel!! hahaha...we zitten al op pagina 18 Ik vind het voor ons allemaal heel erg spannend morgen!!!!!
lijstje gemaakt door karin? huh wanneer? waar? heb ik gemist, kan hem ook niet vinden... Ja die pagina's stuiteren er door heen. Een heel actief forum. En ook echt gewoon open voor elkaar. Heel mooi. Kregen net een telefoontje dat de geplande kraamvisite niet door kan gaan. De mama is nog al moe en het kindje mag niet teveel bezoek krijgen dus hebben t even verplaatst naar overmorgen. Best jammer had wel zo inieminiemensje willen vasthouden.
Wat leuk Melanie, dat jullie zelf een eigen stukje doen op jullie bruiloft! Weer eens wat anders. Ik zag ook leuke filmpjes voorbij komen op youtube voor een openingsdans, maar daar moet je wel een beetje voor kunnen dansen . Ik ben benieuwd wat wij vanavond bedenken! Ik vroeg me toevallig ook al af wat er met Flower is gebeurd. Ze komt vast wel weer . Voor jullie allemaal een heel spannende dag morgen! Hier begint de testdrang toe te slagen en het komt eigenlijk door dat stomme tempen. Het is m'n eerste maand, dus ik weet niet hoe het normaal hoort te zijn bij me. Maar hij blijft aardig hoog, dus ik denk meteen "aaaaaah zwanger???". Terwijl ik juist net een beetje nuchter werd, dat de kans nihiel is als het na 12 ronden niet lukt, het de 13e ronde wel lukt. Maar als m'n temp morgen nog hoog is, misschien toch een testje wagen? Wat vinden jullie? Ik zit morgen 10 dpo. Ik had m'n ei op cd 16 (positieve ovutest en krampjes lies), dus dat kruis van ff geloof ik niet. Wel vervelend als je meerdere dagen pos ovutesten hebt, dan blijf je aan bed gekluisterd. Gewoon er het beste van maken, erna mag je een paar dagen "bedrust" Mooie betekenis van een tattoo!!!
Hey Danitcha, SPANNEND!!!!!!!!!!!!! Uit eigen ervaring weet ik dat testen voor NOD "gevaarlijk" kan zijn..kan je nog wachten?? zo niet dan zou ik gewoon een testje wagen morgen die van kuidvat 2voor 5 euro zijn niet zo duur... Ja ik had een klein lijstje gemaakt...100 pagina's terug omdat het mij opviel dat op woensdag allemaal belangrijke dingen gaan gebeuren vandaar. Mijn lijf doet zo raar. Ben niet misselijk meer...heb net een enorme vreetbui achter de rug..heb gewoon een rol koekjes opgegeten..ik ben geen koekjesmens, vreemd...en koud niet normaal meer..De kachel op mijn kantoortje staat op 31 graden en bevriezen dat ik doe...en HYPER !!!!!!! ik zou zo de marathon kunnen lopen, no problemo
Hahah Karin, heb je al een voorproefje hoe het voelt om zwanger te zijn! Ik probeer het vol te houden om niet te testen. Ik zit eigenlijk al vol met pms verschijnselen, maar die stomme temp brengt me in de war. Ik vraag ook wel aan de gyn of dat tempen echt moet, anders stop ik meteen. Het was heel moeilijk om eraan te wennen, ik ben niet zo'n ochtendmens en het tempen was niet het eerste waar ik aan dacht als ik wakker werd. Meestel een uur later pas. Ondertussen zit het erin hoor, met alle gevolgen vandien. Vorige week na m'n wekker meteen de thermo in m'n kont gestopt. Ik moet dan even wachten tot hij gaat piepen, dus oogjes nog even dicht, was ik weer in slaap gevallen! Ik werd een half uur later wakker met nog steeds de thermo in m'n kont. M'n wederhelft heeft iig lol gehad die dag . Vanmorgen dacht ik voor m'n wekker wakker te zijn, dus meteen dat ding er weer in. Omdat ik m'n lief niet wakker wilde maken met licht op de wc gekeken voor de temp, bleek het half 4 's nachts. Dus maar weer naar bed en toen m'n wekker ging weer opnieuw getempt.... Nou dat was weer heel veel persoonlijke informatie Ik heb nog 2 zwangerschapstesten liggen van matcare (gratis bij de ovutesten) en die testen ook vanaf 25 HCG, dus die zou ik morgen kunnen doen. Maar ik ga proberen van NIET!
poeee weer 3 pagina's bij te lezen hahah nee vind het juist super, lekker actief kletsen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten! Het is gelukt trouwens vanmorgen!!! ik zei ga lekker naar boven, ik blijf wel beneden.. ben achter de computer gaan zitten, de minuten te tellen hahaha ik dacht zal ik vragen of het lukt, maar dacht nee gewoon wachten! en toen kwam hij naar beneden, trots met zijn potje gelijk naar het zh gereden en afgeleverd! nu afwachten.. kan volgende week bellen. @ An.. wat een verhaal zeg! hopen dat het gewoon goed gaat met haar zou wel een hele achterlijke actie van die dokter zijn! @ melanie.. jeuuujjj ongi op komst!! ben blij voor je!! en wat klonk je romantische avond goed.. pff ik moet echt geluk hebben als hij dat zou doen haha!! (of ik moet gewoon ff nep huilend thuis komen en zeggen dat ik zo enorm gespannen ben) Volgens mij ben ik de enige die die fotos van de eisprong er best wel vies vond uit zien (terwijl ik normaal gesproken overal wel tegen kan).. tis wel bijzonder om te zien! @ karin.. mijn tante heeft ook die spuiten moeten zetten,, ze werd er ook echt heel misselijk van en ze kreeg ook enorme stemmingswisselingen! hopen dat het bij jou gaat meevallen!
YEAHHHHHH Jipje!!!! Ik ben blij voor je!!!! Ik zie het al helemaal voor me hoe hij met big smile met zijn volle potje naar beneden komt, mannelijke trots hè, haha! Nu duimen voor superzaad !!!!