ja...vandaag gehoord dat we de mmm in moeten...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anoniempje24, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    hallo dames,

vandaag gehoord dat we naar de Gynacoloog moeten omdat het bij me vriend helemaal niet goed zit...
    ben toch wel heel van erg geschrokken..en benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren...ik vind het echt super eng...

nog tips van mensen die er al meer ervaring mee hebben?

groetjes anoniempje

2. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ach anoniempje toch, wat ontzettend naar. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Ik weet nog precies hoe keihard het bericht bij ons aankwam. We zijn er echt weken, nee, maanden kapot van geweest.

Mijn tip: Blijf ademen, en geef jezelf en je vriend de tijd om aan dit nare nieuws te wennen. Stop het niet weg, doe jezelf niet stoerder voor dan je bent en vooral: Verlies elkaar niet uit het oog. Misschien zal hij heel boos zijn en onredelijk de komende tijd, misschien klap jij dicht en wil je het er helemaal niet over hebben voorlopig, dat is allemaal begrijpelijk, en je zult er allebei op je eigen manier mee om moeten gaan. Maar je zit hier samen in. Zorg goed voor jezelf, en ook voor elkaar. Kom eerst maar effe goed bij van deze klap, en ga daarna samen op zoek naar een oplossing waar jullie allebei achter kunnen staan.

Heel veel sterkte voor jou en je vriend.

Liefs,

Belle.

3. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    belle,

wat een lief antwoord zeg!
    dat pept me een beetje op....
    me vriend is best wel nuchter....hij zegt ook dat er toch nog een kans is...beter dan helemaal niks...er leeft toch nog wat...
    en daar ben ik al super blij mee...maar ik had echt gehoopt dat we spontaan zwanger konden raken...
    je denkt bij jezelf het gebeurt alleen bij een ander en niet bij jezelf...heel stom maar ik had het zo gehoopt...en de test was echt heel slecht...dus ben bang voor wat er gaat komen...
    maar we houden heel veel hoop...en we praten er samen super veel over..

belle zijn jullie al lang bezig?....
    en hoe ging et bij jullie verder...
    of vind je dat heel persoonlijk...

groetjes

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Heel veel succes in de mmm!

Ongelooflijk balen dat je erin moet, maar gelukkig bestaat het denken we dan maar.

Neem rustig de tijd om alles te verwerken wat je mee maakt. De mmmtrein gaat meestal erg snel, maar je kan zelf echt op ieder moment een rust inlassen. Weet dat en maak er gebruik van zodra je merkt dat het sneller gaat dan je verwerken kan.

En tja... wij dachten inderdaad ook dat dit anderen overkwam, maar helaas... wij horen echt zelf bij die 1-op-de-6 stellen die bij een gyn aankomt.

Verder: blijf praten met elkaar. Je maakt dit samen mee, je gaat samen die mmm in en je hebt ook echt de meeste steun aan elkaar.

5. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    bedankt voor je lieve antwoord!

en ik wens jou ook heel veel succes ik hoop dat we een keer mogen zeggen dat we allebei mama zijn!

groetjes

Deel Deze Pagina