Hallo meiden, Volgende week maandag mogen we naar het ziekenhuis. Moet zeggen dat ik nu erg opgelucht ben maar het ook wel heel spannend vind. We kregen vragenformulieren thuis gestuurd...ze willen nog net niet weten hoe we het doen Ben wel benieuwd wat er gebeurd op zo'n eerste bezoek. Dat wilde ik jullie even laten weten! Groetjes Debby
Hoi Debby, Meestal heb je tijdens het eerste bezoek, een gesprek, bloedprikken en heel soms een echo om te kijken hoe alles eruit ziet. Vaak willen ze ook nog wat dingen van je partner weten en nav bloeduitslagen gaan ze vaak een plan maken. Heel veel succes alvast. Groetjes, Elvira
hoi hoi ik moet vrijdag naar het ziekenhuis naar de gyn heb me laten door werwijzen omdat we nu al een jaar bezig zijn ik moet zeggen dat ik het ook heel spannend vind en niet echt weet wat je kunt verwachten mijn huisarts heeft verder ook niks gezegt vandaar nou succes knuffels saro
Hoi hoi meiden. Heel veel succes in het zh en bij de gyn. Ik hoop dat ze jullie daar kunnen helpen met zwanger worden en dat jullie niet lang meer hoeven te wachten. Liefs wolly