wij willen wel graag een 2e nu, maar de omstandigheden in ons leven en onze relatie zijn niet bepaald optimaal op dit moment. Dus we zijn niet actief bezig voor een 2e. toch zit ik nu met twijfels of ik zwanger ben (pillen vergeten... sinds de zwangerschap krijg ik de routine er maar moeilijk weer in), dus erg gemengde gevoelens. ik zou enorm schrikken als ik nu zwanger ben en tegelijkertijd ook teleurgesteld zijn als het niet zo is. lastig, die gevoelens... is er toevallig iemand die dit herkent, hoe gaan jullie ermee om?
hoi ook bij ons is het weer aan het kriebelen onze zoontje is nu 5,5 maand oud en ben nu drie dagen over tijd. als ik zwanger bent is dat mooi mee genomen, zo niet dan wachten wij nog ff tot ons kereltje 1,5 jaar is. als ik nog zo lang kan wachten. groetjes claudia
Dag dames, daar ben ik ook weer eens. Zit een beetje te wachten op mijn ongesteldheid. Maar er is ook een geringe kans op een zwangerschap. Probeer het testen nog even uit te stellen! Heb ook nog geen idee hoe regelmatig ik ben. Nu 2x ongesteld geweest en vorige keer zat er 28 dagen tussen. Dat zou gisteren geweest zijn..
WHOW Phemme, onwijs gefeliciteerd! Heb je vandaag een test gedaan? Snel hoor, in de derde ronde raak!
Gefeliciteerd Phemme! Bij ons was het bij de 1e in de 2e ronde raak, we zitten nu ook in de 2e ronde!. groetjes Snoopie
Thnx allemaal Van de eerste waren we in de eerste ronde zwanger, nu in de derde. @Snoopie, spannend! Had vanochtend getest inderdaad, was zo ontzettend misselijk! Bij vorige zwangerschap nooit last van gehad trouwens.
Bij onze eerste was het in de tweede ronde al raak. Heb het nu niet echt bijgehouden. Ben gewoon na de bevalling niet meer met de pil begonnen. Maar sinds 2 maanden zijn we er pas serieus mee bezig.
wij hebben onlangs ons eerste kindje verloren , maar daardoor verdwijnt de kinderwens niet en we gebruiken geen voorbehoedsmiddel omdat het zo wie zo al moeilijker voor ons is op de natuurlijke manier en moest het toch gebeuren zou het van harte welkom zijn
Nou bij ons is het nu totaal onverwachts ook raak, wij hebben ons niet bezig gehouden, van wanneer ik mijn vruchtbare dagen had. We hebben de natuur zijn gang laten gaan. Op deze manier is het anders gegaan als bij Jesper, daar ging ik elke dag tempen, en gingen we gericht klussen. Zal mij benieuwen hoe de opa's en oma's zouden reageren, die verwachten het totaal niet. patricia