Wie ook snel een tweede?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veertje1979, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    hallo,

ik ben sylvia en ben pas bevallen van een prachtige meid,
    en wij laten de natuur zijn werk doen.
    sommige vinden dat een beetje vroeg maar bij de eerste was het ook niet meteen raak dus dat verwachten we nu ook niet.
    en we willen wel t liefst dat t leeftijdverschil niet zo heel groot is.

ik had zo nu en dan ook wel mijn twijfels of het niet te druk zou worden maar wij willen (zo denken we er nu over) 2 kinderen en als je dan eenmaal uit de luiers ben dan hoef je niet helemaal weer opniew beginnen.

voor degene die al zwanger zijn gefeliciteerd!

groetjes sylvia

2. vomkie77

vomkie77 Nieuw lid

27 sep 2007
    4
    0
    0
    verpleegkundige
    lisse
    hallo,

Wij zijn nu ook aan het klussen vor een tweede. De eerste is nu bijna 14 maanden. Ik kan niet wachten.

Gr miran

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    succes ! :D

4. mijnkleineboa

22 okt 2007
    79
    0
    6
    he bah ben net oni geworden

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Net even uit nieuwsgierigheid een testje gedaan en negatief.
    Dus of ik word ongesteld of mijn cyclus is wat langer dan 28 dagen...

6. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    wwhahaha gister met mn vriend zitten kleppen zegt ja maar op zn vroegst als ons mannetje een jaar is ! :confused: :confused: wat moet ik hier nu weer mee

Waarop ik zeg ach wat maken die paar maanden uit :D
    nu twijfelt hij toch , volgens mij maakt het niet uit want echt lang lopen zal de oudste toch niet kunnen dus een wagen erbij moet toch al.

Van t weekend zijn mn vruchtbare dagen :D en aangzien ik geen pil slik(rot dingen heb altijd nauwelijks nog zin in sex :oops: door die dingen) zeg ik lekker dat ie niet mag :evil: gemeen he

Ben trouwens door t stoppen meteen al weer en kilo kwijt.

beetje dilemma dus. :cry:

7. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik kan mij wel voorstellen die twijfel voor een tweede. het is nu juist zo gemakkelijk. eerste kindje in een ritme. kan overal mee naar toe en zo. maar ik zie ons toch wel met twee kinderen voor mij.

waar ik zo van baal is dat iedereen er een mening over heeft. schoonmoeder die zegt wacht er nog maar drie jaar mee. een ander zegt meteen door en jullie zijn toch niet al weer bezig? waar bemoeit iedereen zich mee?

ben trouwens al weer ongi geworden. helaas. nog wel zo goed ons best gedaan. maar ja, gelukkig nu wat kortere cyclus. 49 dagen was wel erg lang na de BV.

@ rachel jammer dat de test negatief is. maar ja, even afwachten. cyclus langer dan 28 dagen kan gemakkelijk.

8. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ik trek me nooit wat van aan wat andere mensen ervan vinden,
    ik heb altijd zoiets van het is ons leven.

Wij hadden het er toevallig van de week over met mijn schoonmoeder en die reageerde heel positief!

wij zijn er nog niet zo intensief mee bezig hoor eerst mar eens kijken wat mijn cyclus nu is, want dat is volgens mij niet meer wat t moet wezen.

Groetjes

9. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Ik verwacht dat de reacties hier ook heel verschillend zullen zijn, al zijn onze (schoon)ouders echt heel erg enthousiast. Vooral op mn werk verwacht ik nog wel wat opmerkingen, maar so be it. Kan er niet wakker van liggen. Ik zie het dus helemaal niet zitten om als de oudste bijv. 4 jaar is nog eens helemaal opnieuw te beginnen.

10. mijnkleineboa

22 okt 2007
    79
    0
    6
    wij zijn ook weer bezig met een tweede.
    en onze moeders zeggen nu al steeds tegen ons dat we nog niet/waarschuwen met een tweede moeten beginnen. en de andere zeggen weer juist van wel.

maar daar trekken wij ons ook niks van aan. het is namelijk onze keuze. en ze mogen best hun mening geven.

11. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Jammer Rachel dat ie negatief was! Op naar de volgende ronde!

Hoe is het eigenlijk met Veertje?

12. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Dat is ook een reden van ons, ik wil echt niet over 4 jaar opnieuw beginnen, ben je wat vrijer en dan komt er zon klein hummeltje.
    En je zit er nogzo lekker in luiers alles in een koop hihih.
    En leuk als je bijv. naar atractieparken gaat kunnen ze samen in iets anders mag d ejongste weer nergens in is ook niet leuk :D

13. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Hier nog steeds geen :evil: :evil: .....

Moet zeggen dat nu iedereen in onze omgeving zich erbij neer heeft gelegd dat we snel een tweede willen. Mijn moeder had wel zoiets van wacht even tot je lichamelijk weer hersteld bent, maar nu is ze al weer helemaal enthousiast.

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    spannend hoor marieke hoop voor je dat het raak is heb je al wat kenmerken?
    misselijk enz...

hoe oud is je kindje?

15. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hallo allemaal

Wij zijn sinds maandag ook gestopt met de pil. We hadden besloten dat als Jeremy 6 maanden was we voor de tweede gingen en nu is de tijd. Vind het wel spannend ben benieuwd hoe lang het duurt. Met Jeremy was het de 2e ronde al raak.

Ach eerst maar even mijn ongi afwachten en dan de 1e ronde in

16. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Oh Marieke, spannende tijden!

Hou ons inderdaad op de hoogte

17. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Onze kleine meid is morgen 6 maanden oud.

Ik had de laatste twee dagen pijn onder in mijn rug (vanaf vanmorgen werd dit minder). En vanmorgen een vlaag van misselijkheid. Verder niets.
    Als ik ongesteld moet worden heb ik altijd zo'n zeurend gevoel in de onderbuik, maar dat heb ik nu ook niet.
    Probeer te wachten tot het weekend met testen.
    Ik hou jullie op de hoogte....

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi
    wij zijn ook bezig voor de 2e onze zoon is nu bijna 13 maanden we zitten in ronde 3 mijn ei sprong was gisteren maar toen kreeg ik opeens bloed verlies dus hoe of wat moeten we weer ff afwachten.

19. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Dames, helaas, ik ga door na de volgende ronde.
    Het is net doorgebroken.

Groetjes, Marieke

20. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    @ marieke: ik had dat ook hoor.zo'n beetje misselijk. dat ik dacht zou het niet, maar helaas. meer dan eens de rode gloed.

ik heb dat trouwens ook dat ik niet over 3 jaar nog eens weer in de slapenloze nachten wil zitten. dus nu op naar een normale cyclus van rond de 32 dagen en dan hopen maar. maar heb ook wel geduld. als hij/zij net zo leuk is als onze kleine man nu wacht ik er graag even op....

Deel Deze Pagina