Wie ook snel een tweede?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veertje1979, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Als je het allemaal zo kunt plannen, snel een 2e. Maar helaas werkt het zo niet. Wij willen ook snel een 2e en zijn nu alweer een half jaar bezig. Het zou als het binnenkort raak zou zijn toch nog snel zijn, maar ik bedoel maar, je weet nooit wanneer je weer zwanger gaat worden.

Denk ook dat beiden zijn voors en tegens heeft wat betreft leeftijd van de kindjes. Je kunt het je ook zo duur maken als je zelf wilt, als je dingen dubbel zou moeten aanschaffen.

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    gatsie zeg volgens mij heb ik last van ontpillingsverschijnselen , mega pijn in mn onderrug (nog nooit gehad ja dat ik zwanger was)
    Pijn in mn onderbuik eierstokken? (eisprong ?)
    ook is mn baarmoeder heel gevoelig/pijnlijk

vorige keer geen last gehad van ontpillen terwijl ik er 10 jaar aan heb gezeten en nu maar een paar maanden

sorry moest dit even kwijt.

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ben nu bijna 16 weken zwanger van de 1e, maar we hebben al wel besproken, mocht alles (bevalling etc) goed gaan en ik voel me goed, we wel snel voor een 2e gaan.

4. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Idd, je kunt het wel willen, maar of het lukt is een tweede. Bij onze kleine meid was het in de 2e ronde al raak. We zijn nu 3 maanden bezig voor nummer twee. We hopen natuurlijk dat het snel raak is, maar jammergenoeg hebben wij er niets over te zeggen.

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ho, sorry ging een beetje verkeerd geloof ik.

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik wil ook snel voor een 2de gaan.
    Mijn vriend en ik hadden besloten op ongeveer volgend jaar mei er voor te gaan maar ik denk niet dat we dat halen.
    Mijn vriend twijfeld nog een beetje maar zaterdag moet ik de laatste pil van de strip nemen en dan laat hij me weten of ik hem verder moet slikken of dat we er voor gaan dus het is momenteel even spannend voor mij.
    Bij Stijn hebben we er 16 maanden over gedaan om zwanger te worden, ik hoop dat het bij de volgende niet zolang gaat duren maar helaas hebben we het niet voor het zeggen.
    Ik hoop zaterdag hier te kunnen melden dat we voor een tweede gaan :D

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Voor ons is het ook bijna zover ! Normaal moet ik morgen ongesteld worden en dan gaan we ervoor :) vind het toch echt wel spannend !

grtz x

9. Snoopie

Snoopie Lid

13 jun 2007
    74
    0
    0
    ik zit nu weer in de periode van het wachten tot de nod, ik ben echt niet geduldig merk ik alweer :)

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Spannend!

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nog een week tot mijn nod maar pfff wou dat het al zo ver was.

12. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

22 okt 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    hoi,

wij wilde ook al vrij snel weer voor een 2de gaan. Onze dochter was 9 maande, helaas 1 mk gehad en nog steeds niet zwanger.
    We blijven oefenen!

succes allemaal

13. Snoopie

Snoopie Lid

13 jun 2007
    74
    0
    0
    Ik kan ook niet wachten Tweety! heb je al "klachten"? ik merk nog niks, denk ook niet dat het raak is.

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @sylvie en hoe is het zijn de :evil: nog ver weg?

@snoopie nee heb nog nergens last van mijn innesteling zou gister geweest zijn dacht ik maar ga er niet vanuit dat het raak is.(hoop het wel natuurlijk)

15. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Pfff, de tijd gaat erg langzaam vandaag.
    Morgen is vriendje jarig. Wordt ie al 40! Ze gaan vandaag op KDV een mooi kado voor hem knutselen... Voor zover dat kan met een baby van 6 maanden :D

Verder alles rustig. Zijn rustig aan het oefenen voor volgende week ;)

Groetjes,
    Marieke

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    marieke alvast gefeliciteerd met je man,
    leuk dat ze gaan knutselen juist als ze zo jong zijn komen er van die hele leuke dingen uit

en sylvie?

ik moet afwachten tot 18 nov. dus dat duurt nog wel even

17. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    de :evil: zijn! dus nu kunnen we er bijna voor gaan :) spannend!

@ tweety en snoopy: van de innestelling voelde ik bij mijn vorige zwangerschap ook niets, jullie wel? Bij mij was het net de eerste maand dat ik dacht van nu is het echt niet .. en toen was het natuurlijk wel raak !

@ sylvia: van mij mag het al wel 18nov zijn :) even later heb ik dan mijn eisprong!

@ marieke: alvast proficiat voor je man!

grtz x

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @sylvie nee ik heb er niks van gemerkt hihi ik kwam er achter door dat ik last van me borsten had. dacht doe maar ff een test en ja hoor raak dat was na een maand of 8

19. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Bij mij begon het toen echt pas in de 5de week ofzo (direct elke dag boven de pot :) tot een week of 20 !, :( waarom wou ik ook alweer zwanger zijn :) !) Toen ik er nadien over terug dacht merkte ik wel dat ik de voorbije dagen smorgens zo een vol gevoel had (net alsof ik had de vorige avond te veel gegeten voor het slapen gaan).
    Net nr toilet geweest en niks meer, zal deze nacht wel verder doorbreken zeker.

Grtz x Sylvie

20. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ik heb eigenlijk mijn innesteling ook niet gevoeld,
    ik kreeg ook pas met 12 weken zwangerschapskwaaltjes :)

@ sylvie was dit je eerste ronde?of ga je er nu voor?

Ik weet dat het nu nog niet raak zal zijn bij mij we hebben op de eerste ook wel even moeten wachten vandaar de keus dat we er weer zo snel voor gaan.
    Maar toch blijft het wel spannend 18 nov. :D

Deel Deze Pagina