wat is het rustig hier! Snoopie ik zie dat je over 4 dagen kan testen en voel je al wat bekende klachten? marieke was het leuk wat je dochter had gemaakt voor je man? sylvie wel spannend he! in ieder geval heel veel succes en hoop dat het snel raak mag zijn! Gisteren heeft mn dochtertje haar eerste prikjes gehad Maar gelukkig viel het mee niet gehuild of ziek geweest
Hallo, Afgelopen vrijdag spiraaltje laten verwijderen, wij gaan ook voor een 2e wondertje. Jayden is nu bijna 1jaar en vind het zelf ook mooi qua leeftijd dat er niet teveel tussen zit maar dat heb je niet voor het kiezen. Vind het ook best spannend en heb ook wel zoiets van...redden we het wel als er straks nog een kleintje bijkomt (als het zover is...)
Hallo Charissa, Leuk dat je ook voor een tweede wondertje gaat! Voor het kiezen hebben we het zeker niet. Ik denk dat edereen wel met die vraag zit redden we het dalijk wel allemaal als je de ruimte en tijd en financie ervoor heb waarom niet. En jullie staan er zelf natuurlijk helemaal achter. Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen en hopelijk is het snel raak! Groetjes Sylvia
Hoi, Bedankt voor jullie felicitaties voor mijn man. Ze hadden op het KDV een mooi 'schilderij' gemaakt. Ze hadden roze voetafdrukjes gemaakt met glittertjes op een groot geel karton. D'r zat nog allemaal roze verf tussen d'r teentjes Maar manlief vond het erg mooi. Werd er helemaal emotioneel van. Vanavond viert hij zijn verjaardag, dus wordt druk avondje. Verder nog rustig hier. Zijn weer rustig aan begonnen met klussen. Volgende week gaan we er weer voor Fijn weekend allemaal. Groetjes, Marieke
charissa: je hebt het inderdaad niet voor het kiezen, wanneer het raak zou mogen zijn. Bij ons is het redelijk snel gegaan, maar wij zijn er ook niet gericht mee bezig geweest. We hadden zo iets van we zien het wel wanneer het raak is. Als de kleine wordt geboren dan is onze zoon net anderhalf jaar, en vind dat wel een mooi leeftijdsverschil. Ik wens je heel veel klus plezier en hoop dat het ook voor jou snel raak mag zijn. Bij deze wens ik ook alle meiden veel succes patricia
Sylvia111; ik merk nog niets, kon het niet laten om een test te doen maar die was natuurlijk negatief, ik kan ook niet wachten he
@snoopie spannend he kan het ook bijna niet weerstaan maar denk dat de gaan komen bij ons heb er zo'n voor gevoel van. we zien het wel.
Dank je wel Dames! Patricia24, dat is mooi leeftijdsverschil ertussen. Meestal als je er niet mee bezig bent gebeurd het vaak nog eerder. Sylvia, vaak als de kleine er is loopt alles wel los, is gewoon voor de tijd dat je er zorgen over maakt.
@ charissa: heel veel klusplezier. hopelijk is het snel raak. @ snoopie: irritant is dat he dat je je dan toch laat verleiden om te testen. ik heb twee dure in de kast liggen en die laat ik echt liggen tot ik echt denk dat het raar is... zeg ik nu. van de week had ik op dag 13 of zo slijm met rood oud bloed. hebben jullie dat ook wel eens gehad? de ongesteldheid was al meer dan een week over. en het was oud bloed en al met 13 dagen, dus innesteling en zo was het ook niet. wat denken jullie?
dorito ik heb dat ook weleens gehad en toen bleek dat ik zwanger was! Ik hoop dat dat bij jou ook het geval is heb je het nooit eerder gehad? ik heb ook wel een paar keer gehad dat ik allemaal verschijnselen had en dat mn lichaam me lekker voor de gek aant houden was. maar wie weet ik hoop t voor je!
@ sylvia. dat schoot vandaag ook even door mijn hoofd van zou het niet. maar al met 13 dagen na NOD dacht ik is zo vroeg. bij ons eerste kindje heb ik zo veel afkickverschijnselen gehad na de pil dat ik steeds al dacht dat ik zwanger was. ben wel erg moe de laatste tijd, maar verder geen veranderingen aan mijn borsten of zo. toch maar goedkope zwangerschapstesten kopen dan maar? ik heb het inderdaad nooit eerder gehad en wij hebben het de dagen ervoor ook niet gedaan dat het daardoor opgewekt was. maar ja, de raadsels van mijn lichaam....
Hi Doritootje! Lange geleden hé! Ben nu ook terug van de pil en ik heb net hetzelfde gehad als jou vorige maand... en dan 10dagen later werd ik ongesteld. Alles goed met je kleintje? Wij gaan ook voor een 2de wondertje. Ons Anne-Sophietje werd 1 jaar op 2 november de tijd vliegt hé! grtjs Sigrid
dorito, ik zie dat je een onregelmatige cycles heb dus mischien is het helemaal niet zo gek. ik weet t niet maar het lichaam doet soms rare dingen. heb je altijd zo'n lange cycles gehad? dan weet je ong wanneer je kan testen wanneer je het meest een positieve test kan verwachten.
morgen is mijn nod volgens de 28 dagen cycles nu maar hopen dat ze weg blijven dan ga ik denk ik eind van de week ff testen.
@ sigietje: wat grappig he dat wij elkaar weer tegenkomen. onze kleine man is ondertussen ook al weer 10 maanden en wij willen ook graag een tweede. terwijl ik dit type scharrelt hij over de grond. hoe snel gaat het he. veel succes voor jou voor over een weekje. @ sylvia: mijn normale cyclus is tussen de 31 en 33 dagen. dus helemaal normaal is hij nog niet. hopelijk deze ronde in ieder geval een normale cylcus en dan op naar ons tweede manneke/dametje. @ tweety: succes met wachten. hopelijk kun je de test nog even in de kast laten liggen. ik heb met die testen iets raars: ik denk dat als ik test dat ik dan zie dat ik zwanger ben ook al word ik daarna ongesteld. snap je: ik heb dus het gevoel dat ik snel moet testen want anders is het over of zo. terwijl dat niets met een miskraam te maken heeft. snappen jullie het nog? ik probeer ze toch maar wat langer in de kast te laten liggen.
Spannend tweety! hopelijk blijven de duivels weg! bij mij zijn ze helaas gisteren gekomen! maar op naar de volgende!.
Zo daar ben ik weer. Florida was heerlijk, zonnig en warm. Deze maand voor ons voor het eerst proberen! Spannend. @ Snoopie, jammer joh!