Marlieke Jammer, succes met de volgende ronde Charissa,sylvie, marieke succes! ik hoop voor jullie dat het raak mag zijn! Nou bij mij waren de gekomen op een cycles van 24 dagen. Deze maand zit ik zowiezo in de wacht mn mannetje is naar China dus ik hoop dat 2008 net zo'n mooi jaar mag worden als 2007!
Dames succes. @silvia111: Ff geduld dus nog. Hoop ook voor je dat 2008 net zo'n jaar word als 2007. Jullie gaan er al super snel weer voor he? groetjes
babsie ja dat klopt bewust voor gekozen we willen er niet veel leeftijdverschil tussen hebben en de eerste was ook niet meteen raak dus we gaan er niet vanuit dat het heel snel raak zou zijn en zo wel vind ik dat super! Jij ook succes! Groetjes
@silvia111, was er ook graag zo snel mogelijk mee begonnen maar voelde me er lichamelijk nog niet klaar voor
Charissa, ik wacht denk ik tot het weekend met testen, als m'n ongi niet eerder komt. Dan kan ik samen met m'n vriend testen. Net als bij onze eerste Maar ik vind het wel weer superspannend worden...
Marieke, ik denk ook dat ik weekend test...in elk geval samen Ja wij hebben bij Jayden ook op zondag getest, oh als ik er nog aan denk, lijkt als de dag van gisteren.
@All, hier nog steeds geen ongi. Niets, helemaal niets. Ook geen klachten die ik normaal voor ongi heb...
Marlieke, toch geen nou dat maakt het extra spannend voor jou! Ik hoop alsnog voor je dat het raak mag zijn. Marieke,Charissa, het is weekend! Hebben jullie al getest?of tot morgen wachten? Ik hoop t voor jullie! Babsie, ik heb eigenlijk niet zoveel last gehad van lichamelijke klachten ofzo, het gevoel voor een tweede was er gewoon en ik voel(de) me goed. We zijn nu lekker van onze kleine meid aan het genieten, het is niet zo dat we er vollop mee bezig zijn maar we laten het gewoon zn "gang gaan"
@ Sylvia, ik heb aankomende donderdag pas mijn NOD, dus ik bedoelde eigenlijk volgend weekend Marlieke, je houdt het spannend Ik zit met mijn vriend ziek op de bank. Hebben gisteren enorme buikgriep gehad en we voelen ons nog steeds niet jofel. Gelukkig heeft de kleine meid nu nergens last van (ze heeft het vorige week al gehad). Ben alleen bang dat ' dat andere gevoel' wat ik had, dat dat gewoon een voorbode was van de buikgriep. Nog een klein weekje wachten en dan weten we meer!
Sylvia, ik bedoel ook aankomende weekend Marlieke, jammer, neem aan dat je ongi bent geworden Marieke, balen die buikgriep, het heerst echt erg... afwachten maar wat is dat erg he
even weer een berichtje van mij. voor iedereen succes met afwachten en klussen. volgens mij moet voor degenen die nog bezig zijn de goede periode nog komen dat een nieuw kindje kan komen groeien. ik heb in ieder geval voor mijzelf het idee dat ik nog even geduld moet hebben. veel succes iedereen!
Marlieke jammer. Succes de volgende ronde. Ik voel me weer redelijk normaal. Gisteren nog de hele dag aan de dunne (sorry ), maar vandaag gaat het wel weer. Dus morgen maar weer werken. Verder nog geen 'klachten', afwachten maar weer...
Charissa, marieke ow haha ik dacht jullie hebben het over dit weekend nouja dan was het alvast voor volgende week marieke gelukkig gaat het weer beter met je! Ik dacht dat Marlieke bedoelde dat het over 29 dagen kerst is maar ik kan het ook weer eens verkeerd hebben Dorito, ja het komt wanneer het komt daar hebben we helaas niks te zeggen over maar iig succes. Mijn vriend komt gelukkig morgen weer terug!jeetje wat kan het toch stil zijn in huis maar gelukkig heb ik mn kleine meid die mijn dag wel vult. Mijn NOD is 9 dec. dus nog ff wachten.
Sylvia, haha, kan gebeuren. Ik was ook niet echt duidelijk. Veel plezier met je vriend Hier weer alles rustig. Het aftellen is begonnen...
wow marieke. dat gaat alweer snel nog maar 2 dagen. spannend hoor. veel succes. heel stom, ik heb zelf helemaal niet het idee dat ik zwanger geworden ben deze ronde en was dan ook teleuergesteld toen er nog steeds geen rood te zien was. nog een paar dagen afwachten maar. en dan op naar de volgende ronde.
Direct na de bevalling had ik het gevoel al van laat nummer 2 zien maar aankondigen, haha! Nu inmiddels 6 maanden verder en gestopt met de pil!
Marieke, jij kunt testen he, wacht je tot weekend? Ik word hier helemaal gek, test op internet gedaan waar uitkwam dat ik zwanger ben...weet het gewoon niet meer! Ik denk dat ik morgenvroeg ga testen met mijn vriend, kan gewoon niet tot weekend wachten!