@ Bianca, Volgens mij is het algemene advies om een jaar te wachten na een keizersnede. @ marieke. dat klinkt raar. was je wel weer normaal ongesteld dan na je zwangerschap? anders heeft het wellicht toch nog te maken met cyclus weer op gang komen. of...... spannend! @ vaneshe en snoopie: ik heb dat ook wel dat ik met een tweede zwangerschap denk ik ook wel meer besef dat er een kindje in mij groeit. ik vond het zo onwerkelijk de eerste keer. maar aan de andere kant vind ik nu ik de kleine man ken dat ik er nog veel meer van had genoten. zo van als ik had geweten dat jij eruit kwam dan was het gevoel nog intenser geweest. maar ja, dat blijft altijd spannend wat voor kindje eruit komt. hier nog geen nieuws verder. geen rood niks terwijl het wel zou mogen komen. ik las nog iets van schijnzwangerschap. dat je alle symptomen hebt, maar dat je jezelf voor de gek houdt. zou het dat dan zijn? maar ik had zelfs al een keer maandverband ingedaan van het weekend omdat ik dacht nu komt het. dan houd ik het toch niet onbewust tegen de menstruatie? ondertussen weer misselijk....
tja, mijn man en ik gaan het eens bepreken met de gyn en zien wat hij zegt.Dus mss zal ik toch moeten wachten tot mei dan. Tja op die enkele maandjes zal het ook niet meer steken, hé! Ik blijf allesinds meeduimen dan! Groetjes
He Charissa GEFELICITEERD! geniet ervan! en had je al een beetje een voorgevoel?was dit je eerste ronde? Bianca welkom, ik weet niet hoelang je moet wachten voordat je weer mag zwanger raken Dorito bij jou is het wel weer spannend he! Mystic Sun wat leuk zeg lijkt mij heel leuk een 2ling,maar ik heb al een kleintje dus drie kleintjes zou voor mij wel te druk zijn maar ik zie dat je dochter al 7 jaar is! Vanesje ik kan je geen antwoord geven op je vraag heb geen idee Snoopie ik denk ook dat je meer ervan zal genieten eerder wantt je weet al een beetje van hoe en wat. en Marieke hoe is het nu?
Charissa, JAAAAA!, Gefeliciteerd. Helemaal super. Dorito, spannend. Ik duim voor je... Hier weet ik het nog steeds niet. Verlies nog wel wat bloed, maar het is echt heel weinig. En ik was juist sinds mijn bevalling heel zwaar ongi. Ben al 4 keer ongesteld geweest sinds mijn bevalling en tot nu toe regelmatig, dus ik ging ervan uit dat mijn cyclus wel weer op gang was. Maar ik denk dat ik nu ook wel ongi ben, aangezien ik verder ook helemaal geen symptomen heb (ook geen rugpijn, wat ik normaal wel heb als ik ongi ben!). Raar lichaam. Lijkt me overigens helemaal super om weer zwanger te zijn. Ik denk omdat ik nu weet wat er 'uitkomt', dat het veel intenser is. Ben ook absoluut niet bang meer voor de bevalling, bij Zara keek ik er toch wel tegenop. Groetjes, Marieke
@ charissa, waw zeg zwanger. super hoor. gefeliciteerd. snel hoor. hoe voel je je? @ marieke. dat klinkt wel raar zo'n beetje bloedverlies. irritant hoe je lichaam je weinig duidelijkheid geeft. hier nog geen rood terwijl het toch al weer 37 dagen is. voor mijn zwangerschap had ik een cyclus van 32, 33 dagen, dus hoopte dat het nu weer zou zijn nu de cyclus steeds korter werd. ben nog wel steeds misselijk. 's ochtends niet, maar wel in de loop van de dag. gisteren tests via deze site besteld, dus kan mij denk ik toch niet inhouden. ik was eerst van plan morgenochtend te testen, maar misschien toch vanmiddag maar. en als het dan 1 streepje is voel ik mij altijd zo dom dat ik er weer aan toe gegeven heb.... maar ja, dat gevoel kennen jullie.
Charissa, gefeliciteerd! wat leuk! en snel zeg! Dorito; spannend! hopelijk heb je vanmiddag een positieve test in je handen!.
nou weer geen positieve test. toch schijnzwanger? laat maar komen die ongesteldheid. ben het wachten een beetje beu....
Dorito, balen... Ik blijf voor je duimen, misschien was je toch nog te vroeg met testen. Hier is de ongi eindelijk goed doorgebroken. De tampons vliegen er weer doorheen
Ik heb vanochtend al een test gedaan (zie album) de 2e streep kwam meteen! maar nu is die weer een stuk lichter?!.
Hee Snoopie, als er een streep staat binnen bepaalde tijd, dan is tie positief. Het kan dat ie daarna lichter wordt, maar daar moet je dan niet meer naar kijken. Dus GEFELICITEERD!
Snoopie, je bent echt wel zwanger! Het is inderdaad normaal dat het streepje steeds lichter wordt. Gefeliciteerd, niet normaal dit topic, allemaal snelle Willies.
he snoopie. nou dat lijkt mij een duidelijk verhaal: je bent zwanger! gefeliciteerd. super hoor. bij mij is de ongi dan ook eindelijk doorgebroken. ik werd er zo moe van en humeurig. op naar de volgende ronde. en ben er nu achter dat wij het rond de einsprong niet gedaan hebben nu ik terugreken. en dan zwanger worden is wel wat moeilijk... het is bij mij trouwens ook zo veel marieke. grote opruimactie. succes iedereen in de decemberronde. toch een mooie maand om zwanger te worden
Zit ook in spanning te wachten tot het weekend! Ik heb het gevoel dat het prijs is maarja afwachten natuurlijk want heb me niet kunnen inhouden met testen maar helaas... eigenlijk zag ik precies een heel licht streepje maar mijn man zag niets dus... Iedereen veel succes Grtz x Sylvie
Sylvie spannend. Ik zie ook altijd van alles en dan bederft mijn vriend ook altijd de pret. En helaas, hij heeft tot nu toe gelijk gehad Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen....
ja is waar, maar voel me zwanger dus... dat we maar snel zaterdag zijn dan weet ik eindelijk waar we aan toe zijn! groetjes
hallo ik wil ff voorzichtig mededelen dat ik zwanger ben. zo net een test gedaan een heel licht streepje morgen ff weer een testje doen voor de zekerheid