hoi dorito dankje ik heb vanmorgen weer een testje gedaan het streepje is nu iets duidelijke ik ben voorzichtig omdat het ook nog een beetje onwerkelijk is dat ik weer zwanger ben groetjes
Mijnkleineboa, Gefeliciteerd! Geniet er van! Sylvie, hoe is het met jou? Hier alles rustig. De kleine meid is al een paar dagen ziek, dus straks even naar de dokter. Ze heeft een heel rottig hoestje en koorts. Ongi bijna voorbij, dus dan kunnen we er weer tegenaan
marieke. veel sterkte met je dochter. minder is dat altijd he. maar ja, het hoort er allemaal bij met weerstand opbouwen. succes voor over 2 weken. boa: dat begint er dan wel echt op te lijken. was het de tweede ronde?
boa: dat begint er dan wel echt op te lijken. was het de tweede ronde?[/quote] ja dit is mijn tweede ronde had eigenlijk niet verwacht dat het zo snel ging. maar ja van onze zoon was ik ook heel snel zwanger. groetjes
mijnkleineboa gefeliciteerd ! hier nog niets te zien maar denk dat ik toch ongi ga worden. heb sinds gisterenavond zo een irritant gevoel in mijn buik. normaal komen ze vanavond of morgen dus nog eventjes geduld. Grtz x Sylvie
Dames, heel in het begin heb ik hier ook gereageerd en wat schetst mijn verbazing gisteren! Echt ongelooflijk. Het is een klein wondertje, want vorige week ik mijn vader overleden, de cirkel is rond! Wat ben je welkom kleintje, ook al is je zus nog zo jong! Voor iedereen waarbij het ook raak is! Gefeliciteerd en dat alles maar goed mag gaan!
Lique80, Gefeliciteerd! Bijzonder zo na het overlijden van je vader. Geniet er weer van. Sylvie, ik duim voor je meid! Onze kleine meid heeft een bronchitis. Dus goed dat we toch maar even naar de dokter zijn geweest.
lique. wat dubbel zeg dat je vader is overleden en dat je nu in verwachting bent. dan is de cirkel van het leven inderdaad rond. heel veel sterkte en ook veel geluk. marieke. balen zeg dat de kleine meid bronchitis heeft. en nu heb je medicijnen gekregen?
hoi meiden heb een tijdej geleden hier ook wat berichtjes gezet. nu ben ik er weer. voor de meiden die zwanger zijn gefeliciteerd. @lique80 sterkte met het verlies van je vader hoop dat je straks toch lekker kan genieten van het kleintje in je buik. mijn cyclessen zijn niet net als bij mijn zoontje regelmatig het zit steeds tussen de 28 en 32 dagen. kan dus ook niet echt makkelijkuitrekenen hoe of wat dus de hele week klussen om de dag haha. nu zou volgens de 28 dagen cycles mijn innesteling rond de 6e zijn gisteren en vandaag heel licht roze afscheiding. dus wie weet. duurt nog lang voor ik kan testen pfff volgende week pas haha. nou dit was het weer ff voor nu. liefs tweety
Lique80; gecondoleerd met je vader en jullie veel geluk met de zwangerschap, raar om dat zo in 1 zin te zetten, het leven is sosm echt onbegrijpelijk. Sylvie; spannend! Zo Marieke, zeker goed dat jullie naar de huisarts zijn geweest! dat is schrikken!. Tweety; ook spannend voor jou! nog even afwachten en wie weet!. Ik had vanochtend dus nog maar een test gedaan en die was gelijk duidelijk, ik kijk er soms even op, bij de 1e kon ik het ook pas na 5 testen geloven..
Goh, ik heb vandaag ook getest maar was negatief. Ik heb donderdag of vrijdag mijn NOD als het goed is. Het kan dus zijn dat ik niet genoeg HCG heb op dit moment. Maar toch jammer dat ik nu nog niet weet of het wel of niet raak is. Fijn dat jullie het dan zo lekker vroeg weten zeg. mejon
Mejon, ik had bij Jayden ook 2 dagen voor mijn NOD getest postitief. Nu heb ik echt een paar dagen na mijn NOD positief kunnen testen, weet ook niet hoe dat komt.. Bij jou kan het dan nog raak zijn he?
Bij Zara heb ik op NOD getest en was toen vet positief, dus ik denk dat ik voor mijn NOD ook al wel positief had getest. Maar bij elke zwangerschap is het weer anders, dus, Mejon, toch even afwachten denk ik.....