Petty en kpvtje gefeliciteerd! En sassie weet je al wat meer?heb je nog getest? Nou ik mag nog ff wachten tot 4 jan.
Hallo allemaal! Ook ik meld me hier! In februari ben ik bevallen van een dochter, en we gaan nu voor nummer 2! De vorige keer raakten we snel zwanger (ronde 2) maar ik ben erg benieuwd hoe het deze keer zal gaan. @ petty: gefeliciteerd!
Hoi, Ik ben 2e Kerst ongesteld geworden! 's Ochtends had ik nog een test gedaan, deze was negatief. 's Middags had ik een paar druppels bloed, maar het wilde nog niet echt doorzetten. Eerst dachten we nog aan een innestelingsbloeding. 's Avonds werd het wel heviger, dus mijn cyclus heeft nu 37 dagen geduurd. Mijn man en ik willen graag in september op vakantie naar Turkije en dan mag je niet langer dan 34 weken zwanger zijn, dat zou betekenen dat we vanaf februari zwanger mogen raken. We gaan nu nog even een cyclus condooms gebruiken en daarna gaan we voor een tweede. kvptje, zijn jullie bewust zwanger geraakt? Als wij weer voor een tweede gaan, dan is ons zoontje ook 4 maanden. Hopelijk zijn we snel zwanger, het lijkt me erg leuk als er weinig leeftijdsverschil is. Petty, gefeliciteerd! Groetjes Saskia
uhm bewust...hmnnn ja en nee, we moesten vanwege medische redenen snel een 2e. Moest binnen 2 jr opnw zwanger zijn, dus in die zin ja... Maar had nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn... dus in die zin nee.. Het is voor mij gewoon wederom het bewijs dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. (als je nagaat dat mij 4 jr terug is gezegd dat ik waarschijnlijk niet tot moeilijk kinderen zou krijgen) liefs,
Petty en kvptje GEFELICITEERD! HappyLuna welkom en veel succes! Bij Zara was ik ook de tweede ronde zwanger, maar nu zitten we al in ronde 5. Maar we weten gelukkig al wel dat het mogelijk is, dus moeten we gewoon even geduld hebben... Sassie, balen joh, hopelijk volgende ronde meer geluk! Sylvia111, ik mag ook wachten tot 4 jan. (Dan ga ik wel uit van mijn langste cyclus, maar dan weet ik het wel zeker.) Verder alles goed hier. Nog een weekje wachten en dan weten we meer : Groetjes, Marieke
geeft toch wel een goed gevoel he voor de dames die zwanger zijn. ik had de vorige keer bijgehouden hoeveel rondes het was (5e vroege miskraam en 8ste zwanger) en als ik zo naar die lijst kijk denk ik van valt wel mee. en dat is natuurlijk ook zo. maar toch voelt het nu al wel weer lang. maar heb gelukkig wel iets meer geduld. en denk niet meteen bij obstipatie dat ik zwanger ben. nu heb ik dat namelijk iedere keer voordat ik ongesteld word.
Hoi, Ik heb mijn potje zwangerschapsvitamines weer erbij gepakt, omdat we na deze cyclus de condooms opzij laten. We willen de eerste helft van september op vakantie naar Turkije met mijn ouders . Stel je voor dat we nu al gaan proberen en we de eerste ronde zwanger raken, dan zou ik in september niet meer mogen vliegen. Vandaar dat we even een maandje wachten. op zich wel fijn, want dan kan ik nog even een maandje bekijken hoe mijn cyclus in elkaar zit. Marieke, succes de komende week, ik hoop dat je dan een positieve test in handen mag houden, een mooi begin van het nieuwe jaar! Iedereen een fijne jaarwisseling! Groetjes Saskia
ik weet al helemaal niet meer zo goed of ik de eerste keer voor mijn NOD ook al zw. verschijnselen had. Jullie wel? Volgens mij had ik toen het gevoel dat ik ongesteld moest worden....
ik had niet echt verschijnselen, behalve dan dat mijn borsten groter en voller waren. maar voelde mij verder nog niet zwanger.
ik wil graag veel kinderen hebben ene me vriend ook ticho is nu 2 en als de kleine er is dan is ticho 2 jaar en 9 maand ongeveer wanneer de 3e komen weten we nog niet we wachten voorlopig nog even een tijdje af ik heb altijd al gewilt dat er weinig leeftijdverschil zit tussen 1 en 2 en tussen 3 en 4 wil ik dat ook graag
Hoi, Ben gisteren ongi geworden Dus mag weer door naar volgende maand. Ik doe het hier even rustig aan, probeer me niet te veel erop te focussen. Maar kom af en toe nog wel even buurten Groetjes, Marieke
hoi dames, ik ga me hier heel voorzichtig melden... aidan is nu bijna 6 maanden en ik verwacht zelf weer zwanger te zijn. nog even een dagje w8 tot ik kan testen! het is niet gepland zoalds bij de meesten van jullie hier, maar als het zo zou zijn ben ik er wel gelukkig mee. alleen al om het feit dat ik kinderen kan krijgen en ik sterk geloof in het 'zo moeten zijn'. ik denk dan ook dat het een reden heeft alshet zo is. ik heb alleen de eerste zwangerschap en bevalling van aidan nog niet verwerkt dus denk dat het me wel zwaar zal vallen. maar goed eerst maar eens afwachten tot ik wel positief test. goed we hebben dus onveilige sex gehad de dag voor mijn ei (of de dag van) dag 14 nml. in the heat of the moment geen condoom gebruikt dus helemaal eigen schuld dikke bult. nu heb ik weer een paar dagen buikpijn, maagzuur (had ik ook heel erg bij aidan) en wat gevoelige borsten. mijn temp is nog steeds 36.8 wat best hoog is. x
Hallo hier ben ik weer er zat een virus in mn pc dus kon er een hele tijd niet meer op Nou iedereen nog een gelukkkig nieuwjaar en hopen dat 2008 veel goeds zal brengen Nou 4 jan was mijn nod en ik ben t nog steeds niet geworden dus dat is wel spannend maar ik wacht nog even af want ik weet nog niet precies hoe mijn cyclus is hij was altijd 24 a 25 dagen en na de bevalling ook maar je weet maar nooit! Dus voor mij nog even afwachten
Hoi ik heb ff zitten narekenen en bij t nod forum gekeken maar mijn nod was op 2 jan! Dus dat maakt t extra spannend!
he marieke. dat is jammer. moeilijk he om er niet zo mee bezig te zijn. ik probeer het ook van mij af te zetten en dan naar de kleine man te kijken en te genieten, maar dat valt niet mee. kmi: sterkte met wachten. dat zou wel snel zijn dat het zo in één keer raak is. veel rust in je hoofd gewenst. jeetje sylvia. zou het dan? ik nog een weekje of korter voor mijn NOD. ligt een beetje aan of mijn cylcus al korter is. voor mijn zwangerschap was hij korter. maat ben al weer best wel labiel. wel erg vaak gedaan, maar voel mij niet zwanger en labiel ben ik nu meestal een aantal dagen voor mijn ongi. loslaten...... zo moeilijk