Hallo Dames, Ik heb getest... En ik ben ZWANGER! Jeetje had niet gedacht dat het zo snel zou zijn maar gelukkig het heeft zo mogen zijn ben echt super blij! Ik heb niet echt "kwaaltjes" ofzo voel me lekker.
Sylvia111, GEFELICITEERD!!! Ik zag het al bij het NOD forum. Helemaal super, geniet er weer van... Hier ongi bijna voorbij, dus we gaan er weer voor. Mijn ongi was opvallend minder. Had sinds mijn bevalling hele zware ongi. Was voor mijn zwangerschap ook altijd heel licht ongi, dus mijn lichaam komt weer in zijn normale doen. Eindelijk. Groetjes, Marieke
Hallo allemaal Onze kleinste is 10 maanden, ook wij verlangen naar een tweede kindje! Klussen maar! Succes aan iedereen!
wow sylvia, dat is echt heel erg goed nieuws. ik was nog een beetje bang dat je opeens een langere cyclus had dan voor je zwangerschap, net als ik dat je daardoor nog niet ongesteld geworden was, maar je bent gewoon zwanger. hartstikke gefeliciteerd! marieke: dat is al een belangrijke stap dat het allemaal weer wat normaler is. dan komt je lichaam ook weer meer in zijn normale doen en heb je veel meer kans. hoi merel. welkom. dat je maar snel zwanger mag zijn. ik wacht in spanning af voor einde van de week. zondag was ik even licht geraakt, dus toen dacht ik het komt er aan. maar nu weer normaal. af en toe steken in mijn buik, maar dat had ik voor de vorige ongi volgens mij ook. en een opgezette buik. maar dat is ook wel normaal tegenwoordig voor mij, met vocht vasthouden. wachten tot de omgi dus...
bedankt! Kimkivits nou ik ben vandaag al heel erg misselijk moet steeds bijna overgeven. Dorito ik dacht dat ook in eerste instantie dus ik wou eerst nog een weekje wachten met testen. Maar de nieuwsgierigheid was te groot! Marieke gelukkig dat je lichaam weer in "oude staat" komt dat zal ook wel wat fijner zijn voor jezelf. Nou ik wens jullie allemaal veel succes en geluk dat jullie me snel mogen volgen
hier ben ik weer even. Ben de hele week druk geweest en de kleine meid is al weer verkouden. Dorito, wordt spannend voor je. Ik ga duimen... Kimkivits, hoe is het bij jou?
ik had eergisteren een hele vage positieve test... ga morgenvroeg nog wel een x testen, maar heb het gevoel dat het wel eens raak kon zijn, in de eerste ronde!
gefeliciteerd.... *nog even een reactie van stukje terug* wat makkelijk is als de 1e in een groot bed kan slapen dan kan de babykamer zo door naar de 2e dat hebben wij ook is erg makkelijk haha
gefeliciteerd! (alvast heel stiekum hihihi) hier nog steeds niet ongesteld zit nu op dag... uhmmm 34 3 dagen gelden negatief getest
Mijn kleine is nu 4 maanden en wil graag er nog 1 bij. Hopelijk ben ik zwanger! Maar nog even 8 dagen afwachten voor ik het weet. Pfffff
Hallo, Ik ben Marijke. Ik ben een zoontje van 10 maanden en langzaam maar zeker krijg ik (en ook mijn vriend) zin om zwanger te zijn en natuurlijk een tweede kindje te krijgen. Graag wil ik alle zwangere feliciteren. Als ik jullie berichten zo lees, komt dat speciale gevoel weer terug van het zwanger zijn. Hebben jullie dat ook? Ik kan dat gevoel niet uitleggen.
he allemaal, nou voor mij is de ronde over. jammer hoor. wij hadden zo ons best gedaan. en toen het weer lang ging duren kreeg ik wel weer hoop. had zelfs op de 38ste dag een test gedaan, maar die was helaas negatief. vrijdagmiddag opeens misselijk en erge trek en dan weet ik het eigenlijk wel. het lijkt er nu op dat ik echt een normale cyclus heb van 37, 38 dagen. dat is toch best lang wachten iedere maand. ik hoop zo dat het raak mag zijn binnenkort...
@ Dorito, Jammer, hopelijk heb je volgende ronde meer succes! Ik herken dat wel dat als het lang duurt dat je weer hoop gaat krijgen. Mijn cyclus varieert tussen de 28 en 32 dagen, maar zo gauw die 28 dagen voorbij zijn, krijg ik al weer de kriebels... @ Marijke, welkom. Dat speciale gevoel van zwanger zijn miste ik al heel snel na de bevalling. Laten we hopen dat we allemaal snel dat speciale gevoel weer hebben Nou, als ik van mijn langste cyclus uitga, dan heb ik a.s. zondag mijn ei. Maar ik heb het gevoel dat ie al geweest is. Maar we hebben de hele week goed ons best gedaan, en dat blijven we de komende dagen voor de zekerheid ook doen Groetjes, Marieke
Nieuw zwangeren gefeliciteerd. Fijn te lezen dat ik niet de enige ben die graag snel weer zwanger zou willen worden. Ik mis het zwanger zijn en heb behoefte aan een tweede kindje. Ik ben niet de jongste hier op het forum. Ook mijn man zou graag snel beginnen aan nog meer gezinsuitbreiding. We zijn wel zo realistisch dat het nu nog te vroeg is. Deze zomer willen we toch wel stoppen met anticonceptie. De laatste keer heeft het10 maanden geduurd voordat we weer zwanger waren. Mijn ouders vinden dat we er een veel langere tijd tussen moeten laten zitten. Maar het is ons leven natuurlijk. Gelukkig ben ik lichamelijk al weer op orde. Meiden allemaal succes.
pregnant lady: natuurlijk is dat jouw leven. bij ons was het al de week na de bevalling van niet te snel aan de tweede beginnen of juist wel. alsof het hun zaak is. iedereen vindt toch dat de manier waarop zij het gedaan hebben de beste is. @ marieke: ik mis dat ook hoor dat zwangere gevoel. als ik dan iemand op straat zie die zwanger is denk ik van hoe voelde dat ook al weer. ik vond het altijd wel gezellig. dat leven in je buik.