Wie ook snel een tweede?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veertje1979, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Vorige keer in 1x raak, nu dus niet. Maakt op zich niet uit, mag wel ff duren. Alleen jammer dat je geen garanties hebt dat je over (..) maanden wel zwanger bent :p

2. Precies! En iedere maand denk je: Als ik nu zwanger ben dan is Esmée "?" maanden als de kleine geboren wordt. Nu zou ze 16 maanden zijn als haar kleine broertje of zusje geboren zou worden :)

3. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Ooh ja dat vind ik wel frustrerend inderdaad, weer een maand meer leeftijdsverschil :)

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    wij willen ook snel een tweede, ik ben aan mn laatste strip bezig we zien het dus wel.

Wel super spannend :D vorige zwangerschap was meteen raak

5. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Makey, welkom.

Zo te zien zitten we allemaal in hetzelfde schip. Snel weer een tweede en ook vrij snel zwanger geraakt de eerste keer.

6. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Spannend Makey, veel succes!

7. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi meiden

Ik ben alweer 10 maanden bezig om een nieuw broertje of zusje te krijgen voor mijn kleine uk. We besloten met 6 maanden voor een tweede te gaan en tot nu toe, jammer genoeg, nog niets. Het wordt steeds vermoeiender, vooral omdat veel mensen aan het vissen zijn (ben al wat ouder) Maar ik ben wel al gezegend met een kindje en dat houdt je sterk! Bij mijn eerste was het in de 5e ronde raak.

Ik hoop echt dat we allemaal snel een brusje gaan krijgen voor onze kids....Succes!

8. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Wat jammer La Femme (bijna-naamgenootje :) ) dat het al 10 maanden duurt, lijkt me trouwens ook vervelend als iedereen er steeds naar zit te vissen. Hopelijk is het ook bij jullie snel raak!
    Dat gevoel wat jij hebt over je eerste herken ik wel, al zijn we nog niet zolang bezig. Het relativeert wel.

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tja we willen snel een 2de maar nog niet nu hoor, dat gaat me te snel maar ook hier word eerst de gyn bezocht voor het zover is, ook een ks gehad :)

10. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi!

Ik kom mij hier ook melden als dat mag! Ben de trotse mama van Ruben, hij is nu een half jaar oud. Ik ben op dit moment nog ongesteld maar als het over is gaan we er weer voor! Nie heel erg bewust maar we zien wel wanneer het ons gegeven is.
    Ik hoop lekker een beetje mee te kunnen kletsen hier!

Groetjes Leonie

11. Bianca019

Bianca019 Lid

22 jan 2006
    95
    0
    6
    hallo allemaal

wat een leuke topic zeg!
    wij hebben een zoontje van bijna 13 maanden en stoppen 2 januari met de pil.
    dus het is nog even wachten.
    ik ben wel al begonnen met foliumzuur en in het potje zitten 90 tabletjes dus als die op zijn is het 2 januari!(dus zie de tabletjes graag minder worden :D :D )
    dus nog heel even en dan kan ik me bij jullie toevoegen!
    ik lees wel alvast met jullie mee ;)

liefs bianca

12. Nog 9 dagen en dan kan ik testen :)

Misschien 10 dagen. Extra dag wachten voor de zekerheid.

13. claud27

claud27 Actief lid

13 aug 2007
    129
    0
    0
    hoi dames,
    wil me hier ook melden,wij willen ook graag een tweede wondertje.
    ons dochtertje is nu 3 jaar dus wel wat ouder dan jullie kleintjes.
    is wel leuk want ze vraagt ook echt naar een broertje of zusje.
    het liefst wil ze een zusje ;).

groetjes claudia

14. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Phemme: Ik moet wel eerlijk toegeven dat het zo'n 8 maanden heeft geduurd voordat ik het echt van me af kon zetten. Je leven gaat opeens alleen maar om je wens draaien. ondertussen zijn er veel vriendinnen zwanger geworden (allemaal vrij vlot) en zelfs de eerste is alweer bevallen...dat had ik ook kunnen hebben.
    Na een wat tegenvallende ronde, heb ik geprobeerd een knopje om te zetten. Mijn zoon is mijn wondertje en mocht het maar bij 1 wondertje blijven dan ben ik al meer gezegend dan sommige andere meiden. En realiseer ik me steeds meer wat een respect ik heb voor die meiden die blijven vechten....

Maar natuurlijk blijven we hard doorklussen en wie weet mag het wel snel zo zijn.....
    Ik hoop voor iedereen!

15. [quote="la femme]Mijn zoon is mijn wondertje en mocht het maar bij 1 wondertje blijven dan ben ik al meer gezegend dan sommige andere meiden.[/quote]

:thumup:

16. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi la Femme,

Daar ben ik het helemaal mee eens!

Zoals ik hier al eerder zei ben ik er wel achter gekomen dat als je 1 kindje hebt gekregen dat een tweede dan helemaal niet zo gegarandeerd is.

Maar je lekkere ventje is binnen! Hier precies hetzelfde.

Hou de moed erin en we hopen allemaal op een mooi brusje voor je zoontje en ook voor onze kindjes.

17. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    @la Femme, helemaal herkenbaar! Het lukt me ook beter trouwens om te relativeren trouwens als de menstruatie weer achter de rug is en er weer een nieuwe kans ligt. Ik wil idd niet mijn hele leven om een nieuwe wens laten draaien (zoals dat was toen we voor eht eerst zwanger wilden worden) omdat ik dat niet eerlijk vind ten opzichte van dat lieve kleintje hier in huis.

18. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Tja als het ons gegeven wordt willen we ook graag meerdere kinderen.

Maar ik wil eerst echt mijn lichaam de kans geven te herstellen. Dus we zien wel...

Ach en op dit moment heb ik trouwens nog geen eisprong door de bv ;).

19. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Rustig hier :)

20. Inderdaad, rustig :)
    Iedereen is bezig met een ei of aan het wachten op de NOD. Ik moet nog 1 week wachten :):)

Wie is ook afwachtende?

Deel Deze Pagina