Wie ook snel een tweede?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veertje1979, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca019

Bianca019 Lid

22 jan 2006
    95
    0
    6
    hey kalush wat super leuk zeg!
    ik kan ook echt niet wachten om voor de tweede te gaan!
    en wat een mazzel makey dat je elke keer meteen zwanger bent geraakt zeg! soms hoor je wel anders en hopelijk kan ik me ook binnenkort bij jullie toevoegen!

liefs bianca

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou hoop ook dat jullie allemaal snel een positieve test in handen mogen krijgen!

3. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Zo het wordt druk hier....
    Mijn zwangerschap is echt super gegaan. Naar in het begin heel moe te zijn geweest, heb ik daarna 3 maanden energie gehad. De laatste maanden wel weer wat zwaarder. Mijn kleine knul was bij 31 weken te licht/ klein, dus heb het eind van mijn zwangerschap in het zh gelopen. Elke week 2 keer aan de ctg en 1 maal per week meetecho's. Toen is hij ook nog eens met de vacuumpomp gehaald.

Ik zou het leuk vinden om nu tot het eind bij de vk te zijn en alles zelf te doen. Dus ook de bevalling ;)

4. Zou ik ook wel willen. Na de start van een gewone bevalling heb ik 3 uur persweeën gehad met 6 cm ontsluiting. Uiteindelijk een KS geworden. Door dat drama wil ik ook wel eens weten hoe het is om "normaal" te bevallen. Daarentegen zou ik het niet erg vinden als het een geplande KS wordt omdat ik er ook een beetje bang voor ben dat mijn lichaam het weer af laat weten...

Maar laten we eerst maar zwanger worden!

5. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Nou kan me voorstellen dat dat geen pretje is.....Mijn bevalling was verder echt easy....alleen heb bijna niet geperst, toen werd ie al gehaald (door hartslagdaling)
    Nu echt zo'n idee dat ik helemaal niet weet wat bevallen is.....kan me voorstellen dat dat voor jou nog erger is. Volgende keer doen we het goed, prettig en snel ;)

Maar eerst zwanger worden is misschien wel een goed idee :) :)
    Ik duim voor je..

6. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Welkom Makey!

Het wordt nog een druk topic zo. Wel leuk!

Als we nou allemaal ook nog eens 1 dezer maanden zwanger mogen raken, dan kunnen we lekker doorkletsen over andere zaken!

7. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    idd wordt erg gezellig straks :D :D

stomme vraag misschien maar kun je ook gewoon midden in een strip stoppen? :rolleyes:

8. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Makey dat kan zeker wel... daar is mijn dochter het resultaat van :)
    Halverwege strip gestopt, keurig twee weken daarna eisprong, weer twee weken daarna positieve test ;)

9. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Go for it Makey!

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Joehoe! Mijn man vind het een goed idee...byebye pil wij gaan voor een 2e wondertje :whistle:

11. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Joehoe Rachel, nu kun je "officieel" de club joinen!

klusse maar ;)

12. Niet meer actief

Nou wij hebben de pil na de zwangerschap 10 dagen geprobeerd.... deze dame werd gewoon ongesteld door dat flauwe ding heen.. en daarnaast vloog ik weer overheerlijk tien x op een dag op de kast dus schet niet op! Ik reageer heel heftig op die extra hormonen.. dus pil ligt al op de vuilnisbelt.... ;) en inmiddels zit ik op dag 50 van mijn cyclus! Dus dat schiet ook niet op he! maar goed test is al gedaan deze is uhh negatief.. maar goed heb het PCO dus ben dit wel gewend we zien het allemaal ewl hoe dit gaat lopen... wij gaan in ieder geval de MMM niet meer ervoor in! Die tijd hebben wij gehad.. we hebben een pracht zoontje en als het niet gegund is dan houdt ik het lekker bij mijn ventje.... we gana overigens tot Joaquiin zijn 1e verjaardag ervoor... en daarna stoppen we er helemaal mee....

13. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    OOk wij gaan voor een 2de!
    We wilden eerst wachten tot het nieuwe jaar, maar mijn man kreeg ineens de kriebels en vroeg waarom we niet nu al gewoon voor gaan :D
    Ik wilde al een jaar geleden een 2de maar toen was het iets te snel na me dochtertje.
    Dus wie weet houdt ik volgend jaar ons 2de wondertje vast ;) :)

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Leuk hoor hier te lezen dat jullie er al zo serieus voor gaan. Ik moet echt nog even wachten vind ik zelf. Even bijkomen en een ritme zien te vinden met werken en een kleintje. Maar wil zeker niet te lang wachten. Kan niet zo goed tegen verandering, dus kan beter gelijk door gaan en dan wennen, haha! Eind van het jaar willen we wel weer een proberen, ben niet aan de pil en we vrijen nu in de vruchtbare periode met condoom. Want das natuurlijk ook niet altijd ideaal...

15. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    Hoi

Jesper is nu 9 maanden oud :) .
    En wij willen dat tussen Jesper en het tweede kindje niet teveel leeftijds verschil zit. Wij klussen niet heel gericht, laten de natuur zijn gang gaan. maar vind het wel spannend :)

groetjes Patricia

16. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Leuk, alle nieuwe klussers heel veel succes!

Patricia zo gaat het hier ook ongeveer... maar ik merk dat ik nu ongeduldig word dus het klussen moet zolangzamerhand maar wat gerichter plaatsvinden :-s

17. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Phemme, over 3 dagen al weer aan de bak ;)

Zo leuk als je aan het proberen bent en het is weer de juiste tijd.

18. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Voor alle zekerheid maar alvast begonnen :)

19. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Kan nooit kwaad :)

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    We zijn nu sinds augustus bezig voor onze 2e. Ben alleen net gister weer ongi geworden, beetje jammer. Maar we gaan vrolijk door naar ronde 3! Voor alle klussers hier suc6! ;)

Deel Deze Pagina