Proficiat! Hoop dat je zwangerschap goed zal verlopen en dat je een mooi kindje op de wereld zal zetten binnen 8 maanden!
Ja, zij is 7 maanden. Ik vind het wel heel erg onwerkelijk nog. Onze kleine meid wordt grote zus, hihi. Moet nog effe aan het idee wennen. Ik vertel het nog niemand (behalve mijn mams) omdat ik nu wel even de eerste 12 weken wil afwachten.
Leuk hoor, heb je dat de vorige keer ook keurig afgewacht? Ik hield dat toen al niet vol. Mij benieuwen hoe dat de volgende keer zal gaan, haha!
Leuk hoor dat kleine leeftijdsverschil, en gelijk de eerste keer raak! Was dat bij je dochter ook zo?
Bij Esmée he ik het meteen aan de grote klok gehangen. Met als gevolg allemaal nare opmerkingen. Zo van: er kan nog van alles misgaan en zo...Heb ik nu geen zin in. Bij Esmée was het ook meteen raak. We waren vanmorgen best trots op elkaar. We zijn een vruchtbaar koppel, hahaha!
wij wilden ook al heel snel een tweede maar omdta we nog inwoonde was dat niet verstandig november 2006 kregen we tehoren dat we een huisie kregen en zijn toen meteen gestopt met de pil nu 11 maanden later later nog steeds niet zwanger helaas heb je het indd niet voor het zeggen
Nou dat kan ik me voorstellen! Daar mag je zeker trots op zijn... En hoop voor je dat je je nu wat langer in kan houden, haha! Leuk hoor!
Wat leuk meid! Hoop dat je een goede zwangerschap hebt en dat je over 8 maandjes je kleine in de armen mag houden!
Ooo Veertje geweldig zeg! Gefeliciteerd! Hier gaan we vanaf nu beginnen..mijn eerste ongesteldheid is weg maar we zien wel wanner het zover is... gewoon lekker rustig aan
arggh ik wil zo graag een tweede (liefst dus snel op de eerste) Maar nu beginnen er dingen in mn hoofd te op te komen (geen idee waarom) zoals stel dat de tweede heel moeilijk wordt ryan was en is een voorbeeldige baby (ik was zelf een huilbaby oorzaak onbekend) Of te weinig tijd voor ryan etc etc komt dit iemand bekend voor?
Hier nog eentje die niet kan wachten om voor een tweede te gaan ! Eerst zeide we 'wachten tot Rhune 1 jaar is' toen was het oh een maandje vroeger en nu is het al van zullen we volgende maand al beginnen Maar heb net als Makey soms een beetje bang dat het allemaal te druk zal zijn maar wil het te graag. Nog een rede waarom ik bang heb ik zoals nog al vermeld hier, hele zware bevalling, 24u gelegen met weeen, volledige ontsluiting, lag op tafel te persen, ... ons zoontje bleek verkeerd te liggen (voorhoofdligging) dus uiteindelijk keizersnede. Nu zou ik gewoon DOODgraag gewoon willen bevallen vandaar dat ik beetje bang heb om vroeger te beginnen want stel dat het snel prijs is. (bij Rhune 3de ronde) Groetjes !