Hallo, Ik ben eind november gestopt met de pil, heb altijd een cyclus van ongeveer 25 dagen. Na het stoppen met de pil si dat best gelijk gebleven. Ik heb altijd last gehad van bruine vloeiing, tijdens en na het stoppen met de pil, rondom mijn ovulatie. Maar deze maand heb ik er dus geen last van, ook ben ik al sinds vorige week bijna iedere dag misselijk. Zou dit een eventuele zwangerschap kunnen betekenen?
Ik wacht nog mijn ongesteldheid af. Maar als je al jaren last hebt van bruine vloeiing tussen de menstruaties door en dat het nu opeens deze maand wegblijft is toch wel merkenswaardig. Ik wacht in ieder geval tot na dit weekend met testen (hoop ik)...
Maar als je nu zwanger bent ( wat heel goed mogelijk is) dan heb je toch ook deze maand een eisprong gehad, en dus ook dat bruine vloeien?
Hoi hoi, Ik had dat ook elke cyclus (6 keer) en toen een keer niet, dacht ook dat dat goed nieuws zou zijn, tenminste dat hoopte ik. Maar helaas, toch ongie geworden. Ik heb iedere maand weer andere dingen en elke keer weer die hoop, maar ja je lichaam houdt je gewoon voor de gek. hopelijk is het bij jou wel een goed teken!
Grappig! Alleen bij mij is het zo dat ik het al een paar jaar heb. Dus niet alleen na het stoppen met de pil. Nadat ik gestopt was met de pil heb ik niet veel gekkigheden gehad. Ik wacht geduldig af. Meer kan ik toch niet doen!