wie ook spoelen of ervaring met natriumbicarbonaat?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pukie80, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pukie80

Pukie80 Lid

23 jul 2010
    74
    0
    0
    Hi Allemaal!

Ik ben toch benieuwd wie er ook ervaring heeft of momenteel spoelt met natriumbicarbonaat.

Wij hebben het voorgeschreven gekregen van de Gyn, omdat ik te zuur baarmoederhalsslijm heb. Volgens de gyn hebben wij binnen dit half jaar 41,7% procent kans op een zwangerschap als wij het nog zelf proberen.

Nu heb ik het deze cyclus voor het eerst gebruikt en van vrijdag op zaterdag mijn eisprong gehad. Nu ben ik toch wel erg benieuwd. Voelt een beetje als een eerste echte poging :)

Wie heeft er ervaringen om te delen? Heeft het geholpen of juist helemaal niet?

Groetjes!

2. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden ook negatieve samenlevingstesten en heb natriumbicarbonaat 1 keertje gebruikt, op eigen verzoek omdat we nog niet aan IUI toe waren. Ik vond het nogal een gedoe om een uur voor het klussen te spoelen (het wordt dan wel heel erg niet-spontaan). Helaas heeft het niet geholpen en heb ik nu mn eerste IUI poging achter de rug. Hopelijk helpt het bij jou wel! Maar 1 keer gebruiken zegt ook niks.
    Veel succes!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey

ik heb ook 1 keer gespoeld vanwege te hoge zuur graad.
    het heeft bij ons geholpen want mijn zuurgraad was mooi naar benenden gegaan.
    helaas voor ons geen uitkomst aangezien ik ook vijandigslijmvlies heb!
    hopelijk voor jullie wel de uitkomst!!

4. Pukie80

Pukie80 Lid

23 jul 2010
    74
    0
    0
    Het is idd niet echt romantisch en ik vind het ook een gedoe. Plus je moet precies gaan plannen wanneer je het nou precies gaat doen, want er moet een uur tot 2 uur tussen het spoelen en de sex zitten.
    Maar ach, we proberen alles maar he :)

Dank je voor jullie reakties. Fijn om wat inzicht in dit middel te krijgen, want echt heel veel is er niet te vinden over dat spoelen.

Jullie iig heeel veel succes!!

5. Pukie80

Pukie80 Lid

23 jul 2010
    74
    0
    0
    Ik wil toch even laten weten dat het voor mij gewerkt heeft! Gisteren in ronde 22 positief getest. Ben zo blij, kon me nieteens voorstellen dat ik ooit overtijd zou raken.

6. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Wat leuk! Gefeliciteerd!

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0