Het is nu zo dat ik daar last van hebt. Loop al bij de fysio. Maar nu merk ik dat ik aan mijn linker liesbreuk steeds meer pijn krijg. Hoort dit er bij ?
hallo kletstante28 Ik heb ook enorm last van mijn BI.. Erg vervelend he.. Maar ik ben niet bekend met liesbreuk, misschien zou je je huisarts eens moeten vragen..Die zal het vast wel weten.. En sterkte met je BI
ik heb ook onwijze bekkenpijn, tegenwoordig noemen ze het alleen geen bi meer. ik heb het vanaf 29 weken en kan echt bar weinig meer. ik heb het dus ook helemaal gehad en ik kan niet wachten tot de baby er is maar als je ene liesbreuk hebt lijkt het me niet raar dat je extra pijn hebt. helaas valt er weinig aan te doen. rustig aan, niet tillen, bukken, boodschappen, huishouden en veel wisselen van houding succes
heb zelf ook bi en ik weet hoe vervelend dat voelt. bij mij zijn mn liezen ook wel regelmatig gevoelig, maar het zit toch echt meer in mn bekken zelf. denk dat het ook een beetje komt omdat je kindje ook fijn aan het trappelen is en die spieren daar uitgerekt worden. succes ermee. liefs doris