Hallo allemaal, hoe is het met jullie? Ik voel helemaal niets meer en heb ook echt het idee/gevoel dat het deze 1e poging niet gelukt is Van het weekend trouwens weer een 'blijde verwachting nieuwtje' te horen gekregen van vrienden....is toch iedere keer weer even een klap in mijn gezicht. Maar ik kan gelukkig wel blij voor ze zijn want ik gun het ze van harte! Mooibuikje, succes morgen! Ik zal voor je duimen
Hier voel ik wel van alles MSI, ik blijf een krampachtig gevoel in mijn buik hebben, wel minder dan dat het was. Mijn buik zit ook niet lekker.... Weet niet of het voortekenen zijn maar is wel behoorlijk vervelend.... @ Mooibuikje, suc6 morgen met je 2de IUI !
Hey meiden, Ik zit even na te denken over de IUI 'planning' voor zover dat te plannen valt en vraag me een paar dingen af; hoeveel dagen zit er tussen pregnyl spuit en IUI? Hoe laat moet het zaad ingeleverd en hoelang daarna wordt het ingebracht? Is het in een ochtend 'gepiept'? brrrr, komt nu wel dichtbij hoor, als ik vandaag of morgen ongesteld wordt is de eerste echo al eind aankomende week, niet voor te stellen... IUI met pasen(?) denk ik, de gyn als paashaas, haha... oh ja mag je gewoon vrijen? Of is dat ook weer een kwestie van dan mag je wel/moet je, dan mag je niet... Daar ben ik eigelijk een beetje zat van...
Bij mijn was het na de pregnyl 2 dagen. Zaterdag avond om kwart over 6 is de pregnyl gezet, en maandag ochtend om kwart voor negen moest het zaad ingeleverd zijn, kwart over 10 was de IUI. Bij ons 2 dagen van te voren geen gemeenschap meer mogen hebben. Na de IUI mag je gewoon weer vrijen.
oh meiden ik vindt het rwel erg spannend allemaal hoor hier moet a.s. maandag weer naar het zh voor 1e meting..en schat dat k rondom pasen mijn iui zal gaan krijgen zoals jij jippie!!
Haha erg he die spanning! Ik kan het sinds gisteren goed van me af zetten (mede doordat ik zooooo het gevoel heb dat het NIET raak is ).....maar daarvoor was het echt erg. Ik kon er ook gewoon niet van in slaap komen. En als je maandag je eerste meting hebt kun je het een beetje uitrekenen. Ze hebben tegen mij tenminste gezegd dat hij 0.2 per dag groeit en dat de IUI rond 1.8 zal plaatsvinden (correct me if i'm wrong). Dus tel op je winst
ja ik denk vrijdag of precies met de pasen want dit is de eerste keer met clomid..dus weet niet hoe groot mijn eitje zal zijn a.s. maandag we zullen zien
nou IUI 2 achter de rug! En nou maar weer wachten. Vorige keer 19,6 mjl en nu 12,1 milj. Gyn was niet echt voorzichtig dit keer met eendebek en er vloeide gelijk wat uit. Heb er niks van gezegd, was toch al gebeurd. Ach ja, vorige keer wel heel goed gegaan en mooie score en als nog negatief, dus hoeft niet veel te zeggen. WE gaan dus onze wachtweken in! Pffff!!! Veel succes meiden, ik duim voor ons!
1e afspraak gynaecoloog 11-04 Nijntje1 12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek 1e IUI: 04-04 K3lly 05-04 MSI 26-04 Jippiejee ??-04 Sasje24 2e IUI: 13-04 ChocoChick Wachtbankje: 18-04 K3lly 19-04 MSI 29-04 ChocoChick Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI (mis ik nog iets?)
Hoi meiden. Gisteren mijn eerste bezoek aan de gyn gehad. Nou, eerst vragenlijst ingevuld met de gyn. Daarna zaadonderzoek besproken zoals zij het hadden doorgekregen van de HA. Daarna heb ik een inwendig onderzoek gehad. Viel gelukkig REUZE mee!!!! Alles zag er bij mij goed uit. Mijn vriend heeft ook onderzoek gehad (ballen bekeken) en dit was ook prima. Ik moest bloed laten afnemen om te testen op chamydia. Mijn vriend moet nog eens zijn zaad inleveren, zodat ze kunnen testen in eigen lab. Nu kwam het van een ander ziekenhuis. Ze kiezen voor een uitgebreide test: dan selecteren ze de goede zaadcellen en doen daar antibiotica en zo bij om te kijken wat de reacties zijn. We moeten 3 mei (over 3 weken dus) terug komen voor een evaluatiegesprek. Dan uitslagen bespreken en vervolgstappen bespreken. De gyn kon nog niet uitspreken welke behandeling wij gaan krijgen. Misschien krijgen we wel geen behandeling...??? Ligt aan het zaadonderzoek. Ik vind het wel allemaal apart. De gyn kan geen uitspraak doen over vervolgtraject en onze HA riep al over de IUI! Ik weet het ook niet meer hoor. Hoop in ieder geval niet dat we nu weer naar huis gestuurd gaan worden!
Shit Es dat zou balen zijn als de gyn je niet aanmerkt voor IUI. Maar ik denk het niet hoor, ik heb dat nog nooit gehoord! Succes in ieder geval....
hey es.....het zal idd wel afhankelijk zijn van het zaad...als deze weer slecht zou zijn dan gaan ze echt wel iets doen hoor...ze gaan jullie dan echt niet naar huis sturen dus geen zorgen!! @mooibuikje nou mag je op het wachtbankje fijn dat het meegevallen is!
Heey es fijn dat alles meeviel voor jullie. Dat naar huis sturen moet je niet laten gebeuren hoor! Dat wouden ze bij ons ook doen, om het zogezegd nog een jaartje te proberen of het spontaan lukt. Jammer voor hun is dat ik niet op me mondje ben gevallen en me niet zomaar naar huis laat sturen Heb er dus wat van gezegd en toen kwamen we opeens wel in aanmerking voor IUI ?? Kom zeg we waren toen 3 jaar bezig, en omdat er niets gevonden is mochten we weder naar huis, nou dacht het dus niet. Kreeg daarna gelukkig ook een andere gynaecoloog. Laat niet over je heen lopen in het ziekenhuis hoor, laat duidelijk je wensen horen. Zo heb ik ook een keer nee gezegd tegen een 3de samenlevingstest, we hadden er al 2 achter elkaar gehad, en ze wouden ook nog een derde doen. Dat gaf voor mij geen meerwaarde en heb dit ook geweigerd, na 2 negatieve testen wisten ze ook wel dat een derde niet veel meer uithaalt. Maarja sta wel op je strepen en durf er ook wat van te zeggen, ze willen nog wel eens doorslaan in de onderzoeken
Thanx voor de antwoorden! @Es, ja ik denk ook dat het afhankelijk is van het zaadonderzoek. Soms kunnen er echt grote verschillen zijn, afhankelijk van de gezondheid van je lief, bijvoorbeeld als hij hoge koorts heeft gehad. Dus ja een 2e keer controle kan geen kwaad, als het nog steeds zo is als de vorige keer gaan ze vast wel wat doen!! Hier nog niet ongesteld , maar dat komt wèl goed uit met mijn 'planning' hahaha, meestal heb ik een korte cyclus als ie lang moet zijn en andersom natuurlijk ook. (kan verschillen van 23 - 27 dagen, 1 keer 28 dagen gehad) Nou dan zet ik het paasei wel klaar de 24e!!!
Als dit over mij gaat klopt dit niet. Ik ben gisteren begonnen met dag 1 van mijn cyclus (of vandaag... m'n lichaam doet een beetje raar ). Ik heb nu de 22e een afspraak voor een echo en dan gaat de 1e ICI beginnen... Alhoewel ik geen idee heb of ze me gewoon voor echo's laten terug komen tot het zover is, en hoe ze met weekenden omgaan, vooral een paasweekend.
1e afspraak gynaecoloog 11-04 Nijntje1 12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek 1e IUI: 04-04 K3lly 05-04 MSI 26-04 Jippiejee ??-04 Sasje24 2e IUI: 13-04 Mooibuikje Wachtbankje: 18-04 K3lly 19-04 MSI 29-04 Mooibuikje Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI je had mooibuikje met ChocoChick verwisseld