Hai meiden, Jee wat hebben jullie weer geschreven zeg! Ik ben er effies 2 daagjes niet geweest omdat ik het ff heel druk had met de laatste dingen op school... nu vakantieeeee!!!! Verders heb ik last van me darmen, zit echt veeeeeeeeeeel op de wc . Gevoelige van boobs is minder aan het worden maar verder voel ik me goed. Heb vanaaf een feestje en ga zo ff outfit zoeke... wil iets aan waar ik me A: lekker in voel, B: leuk is voor een feestje in een zaal met veeeel mensen EN C: waarin in de avond niet me buik doet uitpuilen... heb nog geen zin in vragen.. maar moet dan dus wel op kleding letten (zeker in avond) ----------------- Alle meiden op het wachtbankje toi toi toiiiiiiiiii Ik las iets van meerdere eitjes oooohhhh spannenddddddddd. En zwanger of niets als het mag wil ik ook zeker nier blijve posten hoor! Morgen kom ik weer... xxx Liefs Sjors
Hoi lieve mensen! Ik ben net ongesteld geworden. een cyclus van 28 dagen dan. Weer een dag korter dan vorige. Terwijl ik een jaar geleden cyclussen had van 32 of soms 35 dagen. Scheelt wel een week. Dat is wel lekker, maar goed, ik had er wel op gerekend maar toch is het een teleurstelling. Wij zijn bijna 3 jaar getrouwd en hadden graag een klein wondertje gehad willen hebben. Misschien na de vakantie, dan ga ik toch weer iui proberen. Sorry mensen voor de ego mail. Veel liefs, en iedereen die op vakantie gaat: een heel fijne, voor sommige vruchtbare vakantie gewenst! Iedereen die zwanger is: lekker broeden!
3e IUI: 08-07 Jippiejee ??-07 Benji ??-?? Sasje24 4e IUI: 06-07 sweetskilly ??-?? loesje79 09-07 K3lly 5e IUI: ??-?? Esther1983 (na de vakantie) Wachtbankje: 20-07-2011 sweetskilly 22-07-2011 jippiejee 23-07-2011 K3lly queenmeisje.. wachtende op eerste IVF Sasje wachtende op NOD voor volgende IUI Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI Sjorsjette 3e IUI Zo ik plof ook weer op het wachtbankje. Vanmorgen de 4de IUI gehad. Volgens de laborant was de beweeglijkheid dit keer super! Nu weer de 2 horror weken in.....
Klopt, bij mij 7,5 op 10e dag, dat was prima volgens gyn, heb toevallig nog gevraagt hoeveel het moest zijn, nou zoals dit dus zei hij! (=7,5mm - 8mm)
Wachtbank meiden sweetskilly, jippiejee & K3lly lekker wiebele met de beentjes meiden... hopen dat deze zenuwslopende dagen z'n vruchten gaan werpen toi toi toiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxx liefs Sjors
he dames vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en helaas nog niet verder gegroeid nog net als vrijdag op 8mm nou mag ik weer omhoog met puregon nu 1 streepje boven 125 eenheden en dan vrijdag weer terug komen om te kijken nou hopen dat ie dan wel gegroeid is volgens deze arts waren me eierstokken lui nouja lekkere opmerking als je net als mij zo graag (weer) zwanger wilt worden maar niet lekker loopt nou we gaan het wel zien ik ben er nu wel wat makkelijker ingeworden gelukkig zo van het is zo meteen gewoon zwanger of ongi dus en dan weer verder kijken nou ik denk wel dat het dan volgende week wordt dat ik een iui krijg ik hoop het in iedergeval nou en hoe gaat het bij de rest van jullie ben zo benieuwd wie er volgen zal
oh balen dat ze ook niet doorgroeien benji!!! hopelijk krijg jij wel een mooie eisprong en niet zoals ik heb gehad hier nog steeds geen ongi
Hi meiden, wat blijft dat afwachten toch spannend hè? Ik hoop zo dat deze ronde erg succesvol gaat zijn!! Met mij gaat alles wel goed. Ik ben nog steeds behoorlijk moe maar het begint nu eindelijk wat beter te worden. Vanmiddag heb ik weer een echo, waarbij we de optie hebben om Een beklinkt meting te doen. Ik weet zelf niet of ik dat wel nodig vind maar m'n man vind dat wel dus waarschijnlijk gaan we er wel voor. Woensdag heb ik weer een afspraak met de gyn. Nu zal ik toch echt een beslissing moeten nemen of ik voor gyn of vk ga. En ik kan maar niet kiezen...
Wat is de spellings verbeteraar van m'n telefoon toch irritant. Ik had het over de nekplooi meting. En die hebben we net toch gedaan. Alles zag er bij de echo goed uit. Ik zal straks wel de foto's uploaden.
oh haha snapte er al niks van fijn dat alles goed wat. ik heb net contact gehad met het zh wat nu toch te doen, en moet toch starten met clomid als ik ongi wordt.
heel veel succes dames!! ik ben net pas gestopt met de pil..nu vanalles aan het leren over de afkortingen haha succes!!
ook ik ben vandaag bij het ziekenhuis geweest, voor de intake van de prenataal genetica. Alles is ons weer uitgelegd. omdat wij eerder een kindje met Trisomie 18 hebben gekregen, kunnen wij gelijk voor een punctie gaan. We krijgt dan meer zekerheid over aan of afwezigheid van chromosoom afwijkingen. Wij hadden er natuurlijk al eerder over gesproken en vinden de risicos die de puncties met zich meebrengen te groot. Daarnaast kunnen ze natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat je na 9 maanden een gezond kindje krijgt, er kan nog zo veel mis gaan. we hebben nu besloten om voor de nekplooi meting te gaan, dan hebben we bij de andere jongens ook gedaan. Mochten hier gekke dingen uit komen, of uit de andere echos dan kunnen we als nog voor een punctie kiezen. Natuurlijk het kindje ook weer gezien, (9weken en 1 dag). Het hartje klopt en het beweegt. Ik merk dat ik dat eigenlijk het belangrijkste aan alle echo's vindt. Ik wil gewoon alleen maar een echo om te zien dat het nog leeft, de rest kan me gestolen worden. daarna moesten we ook nog even naar de klinisch genetica. Mijn moeder heeft voor mij 2 miskramen gehad en een vroeg geboorte. dit alles had een lichamelijke oorzaak, namelijk een baarmoedermond die snel open ging staan. maar de klinisch genetica wil zekerheid en wil nu bij mij een genetisch onderzoek doen. Ik vond het een beetje ver gezocht, schrok er ook van en wilde er nog even over nadenken. Mijn moeder nog gesproken en die gaf ook aan dat er met de kindjes niets mis was, maar haar lichaam liet te vroeg los. Ik ga dus niet mee doen in het onderzoek. in eens weer iets er bij (trisomie 18, PCOS, vroeggeboorte, moeder met miskramen) ik vind het wel goed zo. En wat als ze nu iets vinden, het kindje zit er al en is volop in ontwikkeling. het ziekenhuis wordt er wel beetje moe van, je moet zo alert zijn wat ze allemaal met en van je willen. voor alle wachtende, blijf hoop houden
werd ik net nog door het ziekenhuis gebeld. Omdat wij geen risico willen lopen bij de punctie, willen ze ons een uitgebreidere 20 weken echo aanbieden. Bij onze tweede zoon is op de echo's niets gezien. tijdens deze echo wordt wat uitgebreider bij alle structuren stil gedaan. dat was wel mooi nieuws.
sow das een heel verhaal denis, moeilijke keuze dag hebben jullie gehad denk ik! ik zou ook echt niet weten welke keuzes ik hierin zou maken! wel fijn dat jullie een uitgebreidere echo kunnen krijgen!
ja het is hier inderdaad stil misschien door de vakantie ik heb vandaag getest of de pregnyl is uitgewerkt ja dus test was negatief nu weet ik in ieder geval zeker als ik hierna positief test ook echt blij mag zijn zooooo spannend denk dat ik zondag er een testje tegen aan gooi das 3 dagen voor mijn nod zou moeten kunnen toch?