wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Lieve meiden,

Hier breekt het noodlot toe lijkt.... maandag is bij mij bloedverlies begonnen... ben in de avond om 18:00 naar het zh gegaan en hebben een inwendige echo gehad... er was weinig op te zien.. daarna bloed laten prikken.. hcg is erg laag (28). Ze hebben aangegeven dat ze het niet weten. Het is 50% om 50%...
    Het zou namelijk ook veel priller kunnen zijn dan we denken zeggen ze OF het is een beginnende miskraam. We moeten afwachten. Alleen als het echt ''te'' erg word moet ik eerder bellen/terug.. en anders maandag weer een echo & bloedprikken.
    Het bloedverlies is nog niet gestopt en heb krampen... buik blijft in de avond wel opzetten en boobs iets wat bevoelig,... erg verwarrend dus. Maar verlies aardig wat bloed dus heel moeilijk om hoop te houden. Ik hou me hart vast en me even stil.
    Ik zit ook bij een topic meiden uit Rotterdam... daar heb ik een buddy die voor mij post als ik haar sms update... dus mocht ik lang niets van me horen dan kunnen jullie het vast daar lezen... ''engeltje post voor mij''.

Sorry voor ego bericht girls... xxx Liefs een beetje verwarde en verdrietige Sjors

2. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    :
    :$:$:$ neee klooten zeg dikke knuffel van mij ik leef met je mee
    ik heb het zelfde gehad in december

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ahhh sjors neeee toch hea! Meid hele dikke knuff van mij!

4. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sjors,
    Ik heb het in het andere topic ook al gezegd, maar ik hoop zo dat het goed komt! Ik duim voor je meid! :(

@sweet,
    Spannend! Probeer niet te vroeg te testen, want dan blijf je nog zo in die onzekerheid zitten! Bij mij verscheen zelfs 15dagen na iui maar een streepje waarvoor je een vergrootglas nodig had en héél fel licht ;)
    Dus als ik 1dagje vroeger zou hebben getest, zou het helemaal niks geweest zijn!
    Hopelijk snel fijn nieuws!

5. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    ja ik weet het maar ik test altijd om te testen of de pregnyl uit mijn lichaam is ik heb namelijk ook wel eens dat het langer in mijn lichaam zat toen werd ik blij gemaakt met een dood vogeltje snap je nu weet ik zeker bij een positieve test dat ik kan juichen ;)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh nee sjors :( waarom nou weer...pff wij moeten al zoveel moeite doen om uberhaupt zwanger te raken en dan ook dit nog eens :( heel verdrietig dit!!!!
    knuffel voor jou!!!

@sweetskilly, je moet nog niet gaan testen meid ;) al snap ik je wel hoor haha nog even geduld!

@hier nog steeds aan het wachten op mijn ongi hopelijk komt deze zondag pas ;) ook heb ik al een hele week kei erge gevoelig tepels!!!! pff

7. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @sjorsette

wat k*t zeg om dit te lezen ik ga als een gek duimen draaien voor je dat het allemaal gaat meevallen voor je ik wens je heel veel succes met wat het mag zijn een dikke digitale knuffel voor jouw
    @ sweetskilly goed van je om dan even te testen of de pregneyl eruit is ik heb dat namelijk niet gedaan maar misschien als je zondag een test doet en die zou nega aangeven moet je nog niet alle hoop laten vervliegen als je nog geen duivel hebt gezien kijk idd maar naar roos1 verhaal ook voor jou ga ik duimen en natuurlijk ook voor mezelf ik mag vrijdag ochtend weer voor een folikelmeting hoop dat ie toch wel gegroeid is heb namelijk wel een ovulatietest even gedaan vanmorgen en zag er wel een streepje in nog niet zo donker als controle streep maar ietsjes lichter dus betekent wel dat hij eraan zit te komen de ovu nou voor de rest succes met wachten op iui of op het wachtbankje

liefs benji

8. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Sjors :( Wat klote zo'n onzekere situatie. Ik kan me voorstellen dat je je nu super klote voelt. Ik hoop zo voor je dat het goed afloopt. Heel veel sterkte meissie!!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hoe gaat het vandaag sjors?

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @Sjors... Meid wat vreselijk.. Bha.. Ik duim voor je...
    Weet gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen..
    Dikke knufffff

11. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Heh g*dver sjors!!! En dan wordt je ook nog met een hoop onzekerheid naar huis gestuurd :(

Sterkte meid! Dikke knuffel!

12. sunmaid

sunmaid Actief lid

Jan 6, 2009
    184
    0
    0
    O sjors, wat vreselijk! Bah zeg! Hoop dat het goed is! Mijn vriendin heeft ook gevloeid vanaf het begin, wat daaruit geboren is zit nu in groep 6... En met de andere ook gevloeid. Maar dat zegt niets over jou natuurlijk dat weet ik ook. Hoop van harte dat het goed zit. Sterkte meid!
    @ chocochick alweer 13 weken zwanger! Man wat gaat dat snel! Mooi hoor!
    @ roos jij alweer 6 weken. gaat het goed met je? veel misselijk?
    @sasje, nog niet ongi?
    @ Msi, jij bent nog verder, 16 weken, bijna op de helft... voel je je baby al?

Hier bijna vakantie, lekker even niets doen. Heerlijk idee. Dus mensen, ik hoop op goede berichten en veel succes allemaal, sjors, zetum op he! Dikke knuf

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    Ja sjors een collega van me vloeit ook en komt allemaal rotzooi uit maar op echo mog alles ok....dus hopelihk geldt dit voor jou ook.
    @sunmaid nee nog geen ongi dus dat is super:)

14. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over het algemeen gaat het heel goed hoor! De kwaaltjes beginnen van zich te laten horen... Vandaag had ik een dip-dagje: ontzettend moe, honger (maar als ik iets eet, bekomt het me niet), vlagen van misselijkheid, opgeblazen gevoel, en weer suuuuuperemotioneel ;):)
    Ik moet nog maar dénken dat er iemand (op tv bv) gaat beginnen huilen, en ik ben al vertrokken :D
    Maar, hoewel ik me vandaag redelijk slecht voelde, hoor je mij niet klagen hoor! Ik weet waarvoor het is, en dan wil ik me gerust een tijdje slecht voelen.
    Ik heb de luxe dat ik nu vakantie heb, dus perfect kan luisteren naar mn lichaam, dus we zien wel he!
    De eerste echo komt stilaan dichterbij... zal blij zijn als dat voorbij is! Dan valt er toch (hopelijk!) een grote zorg van mn schouders! (hoewel, nu ik zoveel voel, moét er toch iets gaande zijn daarbinnen, niet? :) )

@sweet, weet jij al meer ondertussen? Nog enkele dagen voor de test zeker he? Spannend!

@sasje, jij bent ook aan het aftellen zeker?

15. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik ben ook aan het aftellen.....niet eerder dan 3 dagen ongi te worden ;)

16. denis

denis Lid

May 2, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor degene die zwanger zijn. Houden jullie nog ergens rekening mee als je op vakantie gaat? Ik ga morgen camperen en ben ruim 9 weken zwanger. We gaan naar Duitsland en heel snel door naar Italie (daar schijnt de zon). heb de positiekleding al uit de kast gehaald.

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Dank voor de lieve woorden en interesse!!!!
    Hier gaat hetw el weer wat aan de betere kant. Het bloedverlies is nu minimaal... lijkt dus allemaal op een ongi.... weet niet wat ik er nu van moet denken. Voel alles zo dubbel aan nu, aan de ene kant voel ik me :)$durf het bijna niet te zeggen) maar niet meer zwanger :(
    Ik begrijp ook niet waarom me dit nu weer mee moeten maken... eerst de 11 weken en 5 dagen mk en nu 3e iui raak en dan dit!?
    Pfffffff maar de tijd zal het leren meiden. Ik had nog verzonnen om morgen een test te doen maar ben heel bang voor de uitslag... denk dat ik helemaal in stort als die negatief is. Vind het onwijs moeilijk dit. Maar goed zoals ik al zei, afwachten.

LiefsSjors

18. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh sjors, wat een onzekerheid :( wanneer weet je meer? Ik hoop zo dat het toch de goeie kant uit gaat! Veel sterkte hoor!

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    3e IUI:
    08-07 Jippiejee
    ??-07 Benji
    ??-?? Sasje24

4e IUI:
    06-07 sweetskilly
    ??-?? loesje79
    09-07 K3lly

5e IUI:
    27-07 Esther1983 (voorlopige datum)
    Wachtbankje:
    20-07-2011 sweetskilly
    22-07-2011 jippiejee
    23-07-2011 K3lly
    queenmeisje.. wachtende op eerste IVF
    Sasje wachtende op NOD voor volgende IUI

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI
    MSI, 1e IUI
    Chocochick, 1e IUI
    Nijntje1, 1e iui
    Mooibuikje, 3e IUI
    denis 1e iui
    Roos, 2e IUI
    Sjorsjette 3e IUI

Meiden heb mezelf er weer even bijgezet. Heerlijke 2 weken vakantie in Turkije gehad. Nog niet de kans gehad om bij te lezen!

Liefs

20. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    ow sjors doe nou geen test! Je maandag toch echo? Probeer dat even af te wachten meid. En stel dat het echt foute boel is, kunnen ze je dan niet meteen verder onderzoeken? Waarom jij bijvoorbeeld weer een ellende van een mk hebt!? Knuffel!

Share This Page