Haha ja daar zit ik dus ook een beetje mee. Wij gaan over een week kamperen. Ik zie nergens tegenop alleen de nachtelijke plasjes! Ik moet er namelijk iedere nacht om 3 uur uit om te gaan plassen.....en dan rond 6 uur weer...nou zie je mij al over de camping strompelen haha (misschien een emmer in de tent ofzo). Verder lijkt het me allemaal geen probleem.....lekker luchtig kleden.....goed insmeren en een goede stoel+luchtbed meenemen. En laat de man het werk maar doen hihi. Andere jaren kookte ik altijd op de grond......door de hurken en koken maar......maar dat zal nu ook niet meer zo makkelijk gaan dus doet mijn mannetje dat maar hoor.....hij moet er ook maar wat voor over hebben Maar zie je zelf ergens tegenop dan? Oja....en wij moeten eerder terug komen voor de 20 weken echo maar dat vind ik helemaal niet erg....
Nee voel nog helemaal niks....heb ook nog steeds veel dagen dat ik me zorgen maak.....of het allemaal nog wel goed zit......maar ja....dat blijf ik waarschijnlijk toch wel houden totdat ik de baby wel ga voelen
Roos wanneer is je echo dan ook alweer? Kun je dat niet in je handtekening zetten? Kunnen wij dat ook een beetje bijhouden hihi. En queen hoe gaat het bij jou? Met de pijn/endo? Sasje hoezo niet eerder dan 3 dagen ongi? Begrijp die zin niet helemaal.....
dan kan ik de volgende iui meteen na onze vakantie doen wij vertrekken volgende week zondag, en mocht ik nu a.s. zondag ongi worden dan zit ik precies op dag 15 als we terug komen dus kan ik op dag 16 naar het zh voor fm......
* denk ook dat ik testen maar achterwege laat. Stort helemaal in als die negatief is. Dan maar 3 dagen nagelbijten
Ja ik denk dat je dat beter even kan doen....is wel vervelend maar altijd beter dan (onnodig misschien wel) instorten....
Hehe, totaal nog niet aan gedacht zal ik eens meteen werk van maken se! ohja, eerste echo is dus 26juli (normaal gezien 2aug, maar ik ben niet bepaald een geduldig type wat dat betreft blijkbaar )
@sjors ja als ik jouw was zal ik ook idd wachten tot maandag hoe moeilijk het ook is maar probeer toch ook een beetje hoop te houden @ roos wat spannend zeg dan weet je toch ook of je 1 of 2 beebjes in je buikje zitten wat spannnend @ sasje ik hoop voor je dat je dan ook ongeveer ongi wordt zodat je gelijk lekker een iui hebt na je vakantie maar je moet wel zeker gaan genieten van je vakantie ook al zou het niet zo lopen als je denk want dat kan ook altijd nog blijf je in nederland of ga je naar het buitenland @all vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest en ei was gegroeid nu 14 mm en tot mijn verbazing zit er nog 1 van 10mm nou zondag een ovulatietest doen als nega is dan maandag voor folikelmeting en als posi is dan bespreken wanneer de iui is maandag of dinsdag nou voor iedereen op het wachtbankje succes met wachten en voor de anderen ook veel succes met evt ongi iui en folikelmetingen 3e IUI: 08-07 Jippiejee ??-07 Benji ??-?? Sasje24 4e IUI: 06-07 sweetskilly ??-?? loesje79 09-07 K3lly 5e IUI: 27-07 Esther1983 (voorlopige datum) Wachtbankje: 20-07-2011 sweetskilly 22-07-2011 jippiejee 23-07-2011 K3lly queenmeisje.. wachtende op eerste IVF Sasje wachtende op NOD voor volgende IUI Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI Sjorsjette 3e IUI
Zie niet echt ergens tegen op. Natuurlijk nog wel ergens de angst dat het mis gaat, maar dat moet ik echt proberen los te laten. ga gewoon lekker 3 weken genieten en dan storten we ons weer in de nieuwe fase en nieuwe onderzoeken. gelukkig hoef ik er nog niet 's nachts uit. Ben nog nooit tijdens de vakantie zwanger geweest dus wist niet zo goed waar ik op moest letten. Ik ga gewoon doen wat ik denk dat goed is. en wat je zegt de mannen het werk laten doen, ga zitten en geef aanwijzingen.
Aahhhhh sasje! Nu snap ik het ja dat zou dan wel het mooiste zijn ja! Is ook wat zeg....hopen dat je ongi later komt haha...... Goh roos dat is dan toch ook veel te lang wachten joh 2 aug! Ik vind dat je zoiezo lang moet wachten....je bent nu al 6 weken!?? (durf het bijna niet te zeggen maar ik had mn eerste echo bij 6w 1d ) Maaaaar jij mag dus ook bijna gaan kijken haha benji jij dus ook een 2 kans! gheghe
Precies Denise! En een vakantie is natuurlijk altijd goed....lekker rusten en met mate vitamine D opdoen hihi En die zorgen zijn er toch......heb ik ook....doe je niks aan volgens mij haha....ik heb me er in ieder geval bij neergelegd .
Echt te rustig hier, zet maar even een berichtje, ik vind het zonde om jullie uit het oog te verliezen, ben nieuwsgierig hoe het jullie vergaat!
Heb gewoon weinig te melden hihi. 2de wachtweek is vandaag ingegaan.... Nog 1 weekje en dan zijn die helse weken weer voorbij. @sjors, hoe is het met jouw?
Hey meiden, Ik heb afgelopen vrijdag iui gehad, maar ben enorm aan het stressen. Het zit namelijk zo, maandag 11 juli had ik een folikelmeting cd 22, maar niks te zien, dus we zouden deze cyclus overslaan. Nu had ik de volgende dag 13 juli voor de zekerheid een ovulatietest gedaan en die was hartstikke positief dus ik opgebeld naar de gyn. en ik kon meteen komen, bleek er toch een folikel te zitten van 21 mm, dit was op di. 12 juli. De gyn. heeft toen de iui gepland op 15 juli, 3 dagen later en de pregnyl op 13 juli, 39,5 uur voor iui. Dit klopt wel. Maar ik ben bang dat deze iui te laat is geweest. Aangezien ik 12 juli een positieve ovulatietest had en ik pas 15 juli iui heb gekregen. Ik heb ook nog opgebeld, maar ze zeiden dat het klopt en dat ik me niet druk hoef te maken, maar dat doe ik dus wel en ben al paar dagen boos en gefrustreerd hoe het gelopen is. Kan iemand mij wat moed inpraten? Liefs Jinky
@Jinky: Ik kan mij goed voorstellen dat je gefrustreerd en boos bent. Ik heb op dag 11 een folikelmeting gehad van 19mm en heb de pregnyl om 22:00u die dag gezet. dit was op een zaterdag. zondagavond/ nacht mijn eisprong gevoeld en maandag pas om 12:00u de IUI gehad. Ook ik heb in paniek in het ziekenhuis gezeten dat ik dacht dat ik te laat was. Echter toen ik een extra echo kreeg bleek inderdaad het eitje gesprongen te zijn, maar.... er was duidelijk zichtbaar dat het baarmoeder slijmvlies nog heel mooi opgebouwd was en ook het slijmvlies dat ze middels de eendenbek in de baarmoedermond kon zien zag er nog super uit... ze wist daarom zeker dat het eitje nog "leefde"en te bevruchten was.... Voor mij is het nu afwachten mag over een week testen.... ondanks dat ik eerst geen goede hoop had omdat ik dacht dat je eitje meteen afsterft na het springen begin ik nu het geloof te hebben dat het goed zal komen. en durf ik een beetje te dromen..... Hopelijk krijgen we aan het einde van deze cyclus beiden goed nieuws.... ik duim voor je. Liefs Chelleke
Bedankt Chelleke! Je eitje leeft inderdaad nog een tijdje, dus je mag zeker hoop hebben hoor. Volgens mij is het bij jou goed getimed. Succes met wachten! Ik had vrijdag tijdens de iui ook helder/vruchtbaar slijm en een open baarmoedermond, dus dat is wel positief.