Goedemorgen meiden, Ik kon niet meer relaxen.... kan ff me rust niet vinden dus dacht ff bij de meiden spieken. Hier gaat het qua lichaam verder redelijk tot goed. Ik zal is proberen op jullie posts te reagere... sorry als ik iemand oversla!!! @Jippie Aaaah balen van nogi meis! Knuff voor jou ook. @Sas Ow spannend idd of dag 14 nog op tijd is meis... op welke dag zit je gemiddeld? Ik duim voor je! @Ongeduldje Welkom en suc6 met je 4e poging! @MSI Fijn dat je het hartje hebt kunnen horen meis,.... en nu genieten hé!!! @Sweet Oefff jammer bij jou dus ook je ongi... jee poging 5 alweer. Heb jij tusse tijds nog gesprek met je gyn? @Kelly Ow wel spannend meis.. toi toi toiiiiii Ja en balen van de mededeling van vriendin d'r 2e zwangerschap... weet niet meer wie het zei maar idd denk dat we het allemaal herkennen.. tis echt K*TTTT om te horen. Ik ben hier ook bang voor een babyboom want bij mij in de fam EN vrienden kring heeft iedereen er al 1 en zijn er heel wat stellen bezig voor een 2e... zal je zien dat hun ook eerder zwanger zijn. @Esther Ik heb ook geen kijk operatie gehad meis.
3e IUI: ??-07 Benji ??-08 Sasje24 4e IUI: ??-?? loesje79 09-07 K3lly 5e IUI: 27-07 Esther1983 (voorlopige datum) 02-08 sweetskilly verwachte datum Wachtbankje: 22-07-2011 jippiejee 23-07-2011 K3lly queenmeisje.. wachtende op eerste IVF Sjorsjette... 25 aug afspr gyn (hoe nu verder) Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI Had mezelf wel weg gehaald van de lijst en elders geplaatst maar was er weer af... niet dat ik er iets boeiends op kan zetten maar goed.
heu sjors, fijn weer iets van je te lezen meid! mijn 1e iui was op dag 16 en mijn 2e iui was op dag 18....dus we zullen zien
ow sas spannend dus... het is wel mogelijk dan. Ik heb echt elke ronde op dag 10 bij de echo positief nieuws gehad en dus die avond meteen pregnyll en op dag 12 dus de iui's.
3e IUI: 22-07 Benji ??-08 Sasje24 4e IUI: ??-?? loesje79 09-07 K3lly 5e IUI: 27-07 Esther1983 (voorlopige datum) 02-08 sweetskilly verwachte datum Wachtbankje: 22-07-2011 jippiejee 23-07-2011 K3lly 05-08-2011 Benji queenmeisje.. wachtende op eerste IVF Sjorsjette... 25 aug afspr gyn (hoe nu verder) Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI ik heb mezelf erweer bij gezet vanmorgen naar zh geweest voor folikelmeting en 2eitjes van ruim 18mm en bms van 11mm dus we moesten gelijk ook pregneyl zetten en morgen om 12 uur de derde iui hopen dat 3x scheepsrecht is en is iedereen die op wachtbankje zat nu ook ongi geworden
hai sasje nou ik heb er eigenlijk 3 zitten maar de derde is 14mm dus die doet waarschijnlijk dan toch niet mee maar is voor mij ook pas de 2de keer dat ik meer dan 1ei heb dus het is elke keer afwachten de eerste iui waar ik zwanger van werd was 1 ei en de eerste iui nu had ik 2 eitjes en iui2 had ik 1ei en nu 3de iui 2a 3 eitjes dus we gaan het zien over 2 weken als ie mislukt is gaan we een maandje rusten want we gaan precies dan op vakantie waarschijnlijk in 2de week van cyclus dus we gaan het zien en weet jij al wat meer of nog niet veel meer
@ Esther, Ik heb ook geen kijkoperatie gehad, wel heb ik voor de IUI's een HSG gehad. Mocht het zo zijn dat er wat verstopt zat of ze twijvelde dan kreeg ik wel een kijkoperatie. Maar bij mij was alles goed doorgankelijk. @sjors, fijn om wat van je te lezen. Je moet doen waar je je goed bij voelt meid.
Hey meiden, ivm (verplichtte) pauze door vakantie gyn's, besluit ik ook even pauze te nemen van zwangerschapspagina. Ik hoop dat jullie een hoop goed nieuws krijgen! Tot over 6 weken!
Jippie: hopelijk kan je wat ontspannen de komende weken! Sjors: wat goed om weer wat van je te horen! Je hebt nou denk ik eerst een pauze hè, voor je weer verder gaat? Sas: ik heb ook voor de IUI een hsg gehad. Maar ik weet niet of dat standaard procedure is, onze situatie is natuurlijk wat anders en de gyn wilde geen materiaal verspillen door behandelingen uit te voeren terwijl ze geen idee hadden of bij mij alles wel goed zat. Es: ik heb eigenlijk nog nooit van een kijkopertie als behandeloptie gehoord... Werd dat standaard gedaan of na een slecht beeld bij hsg? Kelly: spannend dat wachten meis! Hoe gaat het nu? Ik duim voor je! Sweet: wat balen meis hopelijk de volgende ronde meer succes Geduldje: welkom hier, heel veel succes met je volgende behandeling! Benji: hopelijk kun je snel voor de behandeling gaan! Roos: hoe gaat het met je? MSI: wat een spannende echo was dat!! Ik vind het elke keer ook weer zo spannend en ik mis elke keer het hartslagje of et scherm dus ik ga maar gewoon op de reactie van de gym af...
Hier alles goed, maar zoooo misselijk Weet niet waarom, maar eigenlijk had ik gedacht dat dat misselijke en allerlei kwaaltjes hebben aan mij zou voorbij gaan... niet dus Ik heb alle kwaaltjes x2 (dan toch 2hummeltjes??? ) Maar ik zal blij zijn als we dinsdag gepasseerd zijn, zodat ik met mn eigen ogen heb kunnen zien of er echt wel iets bezig is daarbinnen! En dan neem ik die misselijkheid er graag bij hoor! Begin jij al wat te genieten nu? @jippie, dat begrijp ik best...even er volledig tussenuit, het zal je goed doen! Nadien er weer vol goede moed tegenaan! Hier geen extra onderzoeken of kijkoperaties gedaan voor de iui... wel zaad gecheckt en cyclus opgevolgd uiteraard. Verder niets. @benji, wie weet doet die van 14mm toch nog mee! dan heb je meteen 3stuks, wie weet! Hier ook meestal 1ei, maar de laatste keer 2, dubbel zo veel kans dus, en 't heeft geholpen... Hopelijk bij jou ook!!
@roos ja laten we hopen dat we dan geluk hebben om miss 2x meer kans te hebben dat er 1 of 2 bevrucht worden jij hebt dinsdag toch je echo ben net als jij zo benieuwd of 1 is of 2 laat je het wel snel aan ons allen weten en effe een foto van de kleine of 2 kleine hummeltjes die willen we natuurlijk zien. @ jippie nou ik kan je zeker begrijpen dat je dan ook even de rust neemt hierzo even geen behandel praat en planningen van iui enzv nou geniet ook wel van die 6 weken rust dus ga leuke dingen doen liefs benji
goed van je jippie!! en ook knap, ik zou het niet kunnen ik moet al afkicken van 1 week geen zp! tja bij mij is er al een oorzaak waardoor ik iui krijg...dus denk dat ze daarom geen verder onderzoek hebben gedaan ofzo...zou het eigenlijk niet weten! maar daar ben ik ook niet bang voor dat dat niet goed werkt eigenlijk.....
Hi meiden, Ik was eigenlijk overgeslagen te vertellen hoe het met mij gaat. Ik ben nog steeds wel moe maar het gaat inmiddels wel weer wat beter. Vorige week uitslag gehad van de nekplooi meting: geen verhoogd risico. Uiteindelijk heb ik er toch voor gekozen naar een vk te gaan, volgende week heb ik een intake gesprek... met 15 weken, lekker laat maar ja. Ik heb in het zkh de garantie gekregen dat ik altijd gedurende mijn zwangerschap terug kan komen en dat geeft me ook wel een gerust gevoel. Zijn jullie trouwens geïnteresseerd in m'n echo foto's? Ik kan me best voorstellen dat jullie geen zin hebben om daarmee lastig gevallen te worden!
Zoweee MSI, da's echt al een mooi buikje! Bij mij zie ik ook al wat, maar de rest moet wat beter kijken