Vandaag NOD dag maar er is nog niets. Kheb er ook een hard hoofd in, heb ongi steekjes dus denk dat het ook deze ronde niets is. Ik ga niet voor zondag testen sas dus je zal het dan pas na je vakantie weten...
@ queen misschien mogen we wel samen tegelijk starten @sjors snap je gevoel omdat het kwaliteit steeds slechter word maar het is wel 1 keer raak geweest miss niet goed doorgezet maar het kan dus wel goede hoop voor ivf of isci inderdaad @kelly ik wacht en duim met je mee tot zondag @sas hele fijne vakantie geniet ervan @all thanks voor alle reacties en steun ik heb deze forum echt nodig
9 weken voor een uitslag jezus das echt lang ik hoop ook dat ivf niet zou hoeven maar ben er bang voor
Ik zal mijn ervaring vertellen. Wij hebben 1 iui gehad maar door de hormonen groeide de endo weer en de cystes . Dus toen hebben ze het 1x geprobeerd en gezegd dat de IVF de beste oplossing was. Niet doormodderen met de iui's. Ik vond dit wel fijn handelen. Nee ik vind IVF niet leuk maar wil dolgraag een kleine en dat aanmodderen is ook niks. Ik zie het dus totaal anders.
Ja sjors dan is ivf of icsi misschien ook wel beter. Beter dat dan tijd en hoop verspillen aan iui's.... Nou nog even en dan weet je t.....weer ff dat irri afwachten...
meiden ik wens jullie een week vol succes!!! hopelijk als ik terug kom zijn er weer meiden zwanger!!!
meid je hebt gelijk gewoon afwachten en dan zie je wel wat voor jullie het beste is het belangrijkste is natuurlijk dat je zwanger raakt knuffel van mij
en kelly heb je al getest of was het niet nodig dat die vervelende duivel langs is geweest nou we gaan het horen @sas en msi een hele fijne vakantie
Sas fijne vakantie, geniet lekker daar in het warme Portugal!!! Vandaag heb ik mijn laatste werkdag gehad, nu lekker genieten van 3 weken niets doen! Wij gaan niet op vakantie, zijn hard met de tuin bezig. Hier nog geen ongi, als ik het morgen nog niet ben dan ga ik een test halen, heb namelijk niets meer in huis liggen hihi. Jullie weten morgen dus waarschijnlijk meer
ohh kelly ik hoop het zo voor je dat zou geweldig zijn weer iets roze ik hoop dat ik dat ook over 2 weken miss kan zeggen en dan daarna lekker op vakantie gaan nou we zullen het zien morgen ik zal duimen draaien voor je liefs benji
Het feestje is hier weer over, ik ben zojuist weer ongi geworden. Ook poging 4 is mislukt. Weet verder even niets te zeggen, ook deze cyclus was ik weer 2 dagen overtijd, en toch breekt het dan weer door.
Wat ontzettend kut, Kelly. Het was je zo ontzettend gegund! En hoe gemeen kan je lichaam zijn, voor de tweede keer twee dagen overtijd.
hoi kelly wat ontzettend k*t zeg dat je idd 2dagen overtijd bent dan ga je het je toch afvragen je kan het niet begrijpen dat je lichaam zo kan reageren nou even uithuilen en hoop met goede moed doorgaan naar nummer 5 dat die meer geluk mag geven liefs benji