Hoi Sweet.. Met mij gaat t wel.. Krijg langzaam weer minder pijn en ik hoop de 9e dat ze eindelijk zeggen dat ze de ivf gaan starten. I.P.V. nog een operatie. Doe wat goed voor je is meis.. Alleen ik dacht bij mijn eerste IUI dat ik mijn eisprong al had gehad dus hebben ze naast de echo nog bloedgeprikt maar op beide was niet te zien dat ik mijn eisprong al gehad had.. Ik was er zo zeker van maar de bewijzen dat het niet zo was lagen open op tafel. Dus let er goed op dat je lichaam je ook kan foppen.
@sasje wat ontzettend balen voor je zeg dat je nu weer een maand moet gaan wachten ik duim voor je @ sweet ik heb nu pas 2 keer pregnyl hoeven te gebruiken 1x pregnyl bijv op dond en dan zaterdag iui en de laatste keer donder pregneyl en dan vrijdag iui dus we gaan het zien
@roos ja dat is erg groot he 30 mm.......!! en ook nog eens 2 van die grote he!!!! dus nu hopen dat ze snel weg trekken!
nee hij heeft het niet over cystes gehad, hij zei echt 2 follikels die over gestimuleerd zijn door de clomid aangezien ze eigenlijk al uit zich zelf waren begonnen met groeien zeg maar.....en hoe groot ze kunnen worden weet ik niet....maar kan wel gevaarlijk zijn als ze te groot worden.....
Hallo allemaal! Sasje: wat vervelend nieuws (zacht uitgedrukt). Kan mij echt voorstellen dat je dan even een traantje laat. Stomme zooi. Ze gaan wel gelijk handelen dat is dan wel goed. Sweetskilly: groot gelijk van de Pregnyl. Je moet volgens mij echt zelf je lichaam goed in de gaten houden en als je iets niet vertrouwt, maar ingrijpen. Ik ben weer terug van vakantie! Zowel uit Italie als mijn IUI stop vakantie. Beide was even heerlijk! Ook al heb ik wel elke keer nog stiekem gehoopt. Ben gestart met de Clomid (net klaar) en donderdag is de follikel-meting. Spannend weer. Ga er weer voor!
fijn loesje dat ook jij een fijne vakantie hebt gehad!!! heerlijk he ff lekker niet bezig zijn met zwanger worden e.d.!!! nou ook voor jou veel s6!
3e IUI: 22-07 Benji 4e IUI: ??-?? loesje79 09-07 K3lly 5e IUI: 30-07 Esther1983 02-08 sweetskilly Wachtbankje: 22-07-2011 jippiejee 23-07-2011 K3lly 05-08-2011 Benji 16-08-2011 sweetskilly queenmeisje.. wachtende op eerste IVF Sjorsjette... 25 aug afspr gyn (hoe nu verder) sasje24...... wachtende op ongi 4-8 telefonische afspraak Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI ik zie dat het lijstje niet up to date is willen jullie hem weer ff goed invullen? oh en ik had hem laatst zo mooi gemaakt met allemaal kleurtjes alles weer weg.....
3e IUI: 22-07 Benji 4e IUI: ??-?? loesje79 5e IUI: 30-07 Esther1983 02-08 sweetskilly Wachtbankje: 22-07-2011 jippiejee 05-08-2011 Benji 16-08-2011 sweetskilly queenmeisje.. wachtende op eerste IVF Sjorsjette... 25 aug afspr gyn (hoe nu verder) sasje24...... wachtende op ongi 4-8 telefonische afspraak K3lly...... Wachtende op ongi 16-08???? Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI ------------------------------------------------------------ Heey meiden, hier een beetje teleurstellend nieuws. Ik heb op dag 9 mijn eisprong al gehad! Ze hebben m'n ei dus gemist Er was links 1 follikel van 30mm!!!! en ze dacht "spinnenwebben" te zien, follikel was ook onregelmatig en niet mooi rond... Moest gelijk bloedprikken voor progesteron en LH. Moet vanmiddag even bellen voor de uitslag. Ik krijg ook op dag 3 van mijn cyclus een uitgangsecho... Al met al geen 5e IUI poging, we hebben dus straks alleen nog de 6e poging....
He balen kel verdorie.. Wat zijn spinnenwebben?? en hoe groot kan een ei worden weet jij dat? Sterkte meis knuf voor jou.
Spinnenwebben zijn draden bloed en/of vocht wat in de follikel zit. Ik wist het ook niet hoor, vroeg ook gelijk wat het was. Hoe groot een follikel kan worden weet ik niet. Maar 30mm is extreem groot...
[/QUOTE] Heey meiden, hier een beetje teleurstellend nieuws. Ik heb op dag 9 mijn eisprong al gehad! Ze hebben m'n ei dus gemist Er was links 1 follikel van 30mm!!!! en ze dacht "spinnenwebben" te zien, follikel was ook onregelmatig en niet mooi rond... Moest gelijk bloedprikken voor progesteron en LH. Moet vanmiddag even bellen voor de uitslag. Ik krijg ook op dag 3 van mijn cyclus een uitgangsecho... Al met al geen 5e IUI poging, we hebben dus straks alleen nog de 6e poging....[/QUOTE] He meid toch, hoe kan dat? Je hebt toch poging 5 niet gehad dan? Dan mag je er toch nog een doen? Balen voor je zeg! Wat een vroege eisprong! Sterkte met wachten op ongi, hoe kort is je cyclus dan?
oh nee kelly jij hebt dus eigenlijk precies hetzelfde als wat ik heb......!!!! maar poging 5 is dan gewoon de volgende maand hoor meid!!!!
oh nee kelly jij hebt dus hetzelfde ongeveer dan ik balen zeg......ik ben benieuwd wat er bij jou uit het bloed komt....ik moet morgen vroeg nog een keertje en dan donderdag de uitslag van beide keren! maar poging 5 krijg je nog hoor....telt pas als je ook echt hebt gehad zeg maar!
@ kelly wat balen zeg net als sasje ook een ei van 30mm nou zeg moet niet gekker worden en dat je dan ook je ei gemist hebt maar het is toch zo als je geen iui doet dat ie blijf staan voor de volgende keer dat was bij mij ook zo mijn allereerste iui had ik dat ik zelf ook eerder ovuleerde dan dat hun dachten hij was gesprongen tussen de echo`s in had op dins echo was iets meer dan 16 mm en toen op dond echo en toen was er niets meer te zien en toen bleef ie ook staan dus had bij de 2keer hormonen pas mijn 1ste iui en toen werd ik ook elke dag gecontroleerd vanaf 14mm ik zal het even na vragen als ik jouw was zou mooi zijn dat je poging 5 kwijt raak waar jij niks aan kan doen nou in iedergeval succes en hou de moed erin
Heey meiden, vanmiddag nog even contact gehad met het ziekenhuis, en inderdaad aan de hormoonwaardes in mijn bloed was duidelijk te zien dat ik mijn eisprong al gehad had. Er werd wel geadviseerd om vanavond en overmorgen nog te klussen, om het zelf gewoon te proberen. Ik dacht altijd dat een begonnen poging, dus beginnen met hormonen slikken gezien werd als een volledige poging ook al werd er niet geinsemineerd. Assistente van de gyn vertelde inderdaad dat ik gewoon poging in mijn volgende cyclus krijg. Heb dus inderdaad nog 2 pogingen. Wel flink balen allemaal, snap ook helemaal niets meer van mijn eigen cyclus, ook al een keer cyclus gehad van 19 dagen. En nu weer een hele vroege eispong uit mezelf vandaan.
Inderdaad vervelend Kel en ik dacht dat ze met hormonen dat juist nog beter konden plannen.. Pfffffff Wat een gedoe allemaal he.. Het is een keer tijd voor de beloning..