kelly ook ik kan niets wijzer worden van mijn cyclus ook met de puregon injecties vorige maand een goede rijpe ei op dag 17 met injecties en nu pas op dag 25 alleen nu had ik 2 eitjes en ik ben op dezelfde eenheden begonnen maar omdat het dus nu weer langer duurde moest ik wat meer gaan spuiten dus hier weet ik het ook nooit hoor nou hoop dat je ei nog kan benutten door te gaan klussen liefs benji
Ah Kelly, weer zo'n vreemd verhaal van zo'n grote follikel... Inderdaad net hetzelfde als sasje, zo lijkt het wel! Wat rot dat je daardoor een maand 'verliest'... maar dit telt dan toch niet als 5de keer, wel? Ook voor jou veel succes hoor!
kelly klote zeg nu moet je een maand wachten jammer zo zien we maar weer dat ook hulp met hormonen je lichaam niet te vertrouwen is maar zelf klussen is ook ff een keer fijn toch? hoop op goede zegen dan maar dikke knuf sweet
@Kelly Balen meis... hopen idd dat het zelf klussen raak zal zijn... toi toi toi @Sas Las dat je de gepimte lijst kwijt bent... staat ie niet nog ergens? Of opnieuw pimpe @ALL Hier gaat het steeds beter. Voel me goed. Heb kaartjes via marktplaats kunnen regelen voor duinrell (10 euro pp) en blijdorp voor 5 euro pp... dus kunnen lekker op stap! Verder beetje spanning toch al... voor wat ei en klussen gaat brengen ben er dus toch al wel beetje mee bezig. xxx
Heb wel last van mijn buik, lijkt net alsof m'n eierstok onder druk staat. Maar het is niet hinderlijk ofzo.
Joh, gaat het? Heb berichtje is alweer even geleden. Hoop dat het goed met je gaat. @ all: Hier een beetje down. We hebben een goede vakantie gehad, veel geklust,was echt fijn maar nu is het wachten op de ongi en ik geloof er helemaal niet meer zo in. Het is ons al bijna 3 jaar niet gelukt om een kindje te krijgen. We gaan in aug wel weer met iui2 beginnen maar hoop stiekum dat het deze keer wel raak is. Maar langzamerhand gaat de hoop weg. Merk dat mijn mannetje er ook wel mee bezig is en ook wel graag vader zou willen worden. We zijn allebei achter in de 30. Er mankeert niets hebben ze gezegd. Maar goed. Als je dan die berichtjes leest vna mensen die zo ineens zwanger zijn, of door de pil heen, of meteen na het stoppen... Niet eerlijk. Ik gun het ze zo hoor! Fijn om even van me af te kletsen. Vanavond gaan we naar de Ikea. Zal wel weer veel zwangeren tegenkomen, en dan die leuke babyafdeling... droom droom... Meiden, bedankt voor het luisteren maar weer! Sunmaid
hey meiden, ik moet ook rustig aan doen, en morgen zijn de bloeduitslagen er dus dan weet ik meer. gyn dacht dat het nu mijn eisprong zou zijn...maar moest morgen maar met mijn eigen gyn overleggen!! @kelly ik heb een constante pijn zodra ik iets doe zeg maar...lijkt net een beetje een ballon dan af en toe....
ja ik zal het morgen wel horen...zal ook wel afhankelijk zijn van bloeduitslag...weet iemand waar dit voor dient.? fsh geloof ik dat het was waarop geprikt is geworden....dit werd bijna nooit gedaan zei die vrouw bij bloedprikken want moest zelfs nuhter zijn...?
@ Sas; Follikelstimulerend hormoon - Wikipedia Bij mijn werd er geprikt op progesteron en LH... Misschien wouden ze weten hoe hoog deze waardes bij jouw zijn aangezien je 2 grote follikels had.
op die beiden dingen is ook nog geprikt ja...maandag was alleen op bovenstaande zoals jij zegt en vandaag was die fsh of zo iets er ook bij.....
heb ff de link gelezen...hmm wat zal er dan gebeuren.....als het te laag is dus misschien over op spuiten?? ach ja hoor het morgen wel....
@Sas Jeetje meis vervelend dat je zo'n buikpijn had... heb je nog last? Suc6 ook namens mij morgen. @Sunmaid Knuff van mij voor jou meis!