he meiden, daar ben ik weer. Weekje Italie en twee weken turkije was toppie! Was nog wel heel veel moe, maar lekker rustig aan gedaan. Nu een dikke week terug en langzaamaan weer het gewone leventje opgepakt! Er is veel gebeurd las ik kort. Even alles goed teruglezen...ben denk wel effe bezig
hé chips... ik dacht kom een mooi buikje bewonderen maar nog geen pic. Hoe gaat het met de rest... iedereen lekker aan het wiebelen met de beentjes op het bankje voor alle wachtende... xxx
oh das balen he...ik heb trouwens geloof i ksowieso pas 1 foto van iemand gezien....en er zijn er toch echt wel meer zwanger dan 1tje!!! dus waar blijven die foto's meiden!!!!!! @Hier tja ik zit op het wachtbankje te wachten op min ongi...nog 10 dgn ofzo..
Hai sas ja foto's zijn nog schaars hier Nou meis wachten we samen op ongi... ik heb echt geen idee wanneer het gaat komen hier. Had ff gespiekt in agenda wanneer het kwam na vorige mk... toen was ik op dag 38 ongi... als ovu test klopte dan is nod ergens rond de 10e.. of 12 aug... en als ie niet klopt (zou niet weten waarom hahaha maar goed) dan heb ik dsu geen idee. Het is al wel lekker bijna de 25e... wil nou me gyn wel spreken hoor!
eh zeg maar de evaluatie van de 3 iui's.... hoe die zijn gegaan.. hoe het met ons gaat... en hoe het met de wens staat. En ja verders in dit geval dus ook de mk's bespreken. En dan dus kijken hoe gaan we verder... geen idee of we verder gaan met iui... of andere behandeling?
Leuk hea dat wachten (NOT) Ook ik ben aan het wachten op ongi, denk deze rond volgende week maandag te krijgen. Nou moet ik er wel bij zeggen dat wij wel een kans hebben op een spontane zwangerschap. Dit is bij ons namelijk nooit uitgesloten. En aangezien we zeker wisten dat vorige week dinsdag mijn eisprong is geweest hebben we daar uiteraard gebruik van gemaakt. Ik ben ook totally voor foto's. Kan daar altijd zo van genieten, van een mooie bolle buik. Btw meiden wat een zomer hea, pffff kheb vakantie ga nu mijn laatste week in, maar wordt er niet beter op. Zal je zien dat als ik volgende week weer moet werken het lekker weer wordt.... Op het moment dat ik dit nu typ hoost het van de lucht hier....
@Kelly dan toch wel spannend bij jullie we wachten het af. Ja dat wachten is idd niks nee. OOk ik ben er erg slecht in! Oef en hier brak de regen net ook mega los. Met bakke uit de hemel. Ik heb ook nog vakantie maar eh zomer is eh ver te zoeken. Voorlopig zou het ook dit blijven Jij nog leuke dingen op de planning?
Hehe, hier nog niet zo veel te zien hoor, alleen 's avonds een erg dikke buik, maar heb eerder 't gevoel dat mijn maag geen plaats meer heeft daarbinnen en daardoor mn buik soms op ontploffen staat... maar da's nog niet zo mooi op de foto's he Nog even geduld dus tot 23aug voor echo nr2.... Hopelijk is alles dan nog dik ok! Had vannacht gedroomd dat het helemaal fout liep Ondertussen wacht ik vol ongeduld mee op de volgende zwangere hier in het lijstje!
Nee geen plannen. We hadden de tuin helemaal opgeknapt dus we hoopte om lekker daarvan te gaan genieten. Maar dat genieten wordt maar van binnenuit gedaan. We zouden nog dagjes weggaan, maar heb geen zin om zeiknat te worden. Dus wordt het gewoon lekker relaxen en niets doen
ook hier mijn laatste week vakantie of ja ik moet zaterdag weer beginnen! en idd wat slecht weer deze week! vorige week was wel lekker! en nu vanaf vrijdag ook weer 25 graden he...dus tja als we weer moeten gaan werken
Hi meiden, hoe gaat het hier? Veel meiden zijn aan het wachten of niet? Zo frustrerend, al dat wachten. Met mij gaat het wel goed... z'n gangetje. Heb sinds afgelopen week wat meer energie. Ben na een werkdag wel helemaal kapot, maar ik voel me niet meer zo dood de hele dag door.