Lol. Ik vind dat ik meer last heb van mijn hormonen, maar daar zijn de meningen thuis over verdeeld Ik maak elke week een foto, alleen vind ik dat je op de foto's nog niet zo veel ziet. Nou ja, ik wel dan... maar andere mensen minder... Ik zal er zo eens eentje uploaden.
Mijn buik, vorige week, met 16 weken. Niet echt de allerduidelijkste foto.... ik zal snel een betere maken
Choco.. ha ha ha haik dacht dat je een bruine dame was door je naam.. ha ha ha ha.. Maar ik zie het buikje hoor GAAF
@shoco echt een bescheiden buikje nog maar wees niet getreurd die hele mooi bolle buik komt nog wel hihi en voor je het weet ben je het zat die dikke buik @all mijn zusje is gister bevallen van een meisje ze heet djill de bevalling was hels de baby zat vast tussen de bekken en moest met een keizersnee gehaald worden pppffff er word haar niks bespaard ben nu wel een blije tante nu wil ik ook graag een keer aan de beurt
Hoi hoi allemaal! Ik ben weer terug van vakantie was heeeeerlijk weer daar (31 graden hihi) dus ik ben lekker bruin geworden. Ik wilde eigenlijk de zon vermijden (was bang voor zwangerschapsmasker) maar dat kon me na een dag gestolen worden haha. Ben dus wel lekker in de zon gaan zitten (met goede bescherming). Ik heb wel ALLES gelezen maar vind het moeilijk om op iedereen te reageren maar ik doe mijn best. Sasje, wacht op de iui....je ongi is nu geweest toch? Ik ben benieuwd wanneer je weer aan de slag kan!! Kelly wacht op ongi....goh wie weet ben je nu gewoon zwanger geworden! Dat zou een stunt zijn hihi. Nah zullen we nog maar even niet van uit gaan (wil geen 'valse' hoop creëren) we wachten gewoon lekker af!! Queen hoe was je intake???? Ben je wat wijzer?? Heb je een datum dat je mag starten? Of hoe is je endo nu? Sjors krijg jij nu geen iui voordat je dat gesprek hebt gehad? Mooi en Choco....geweldig dat alles goed gaat Choco jij krijgt nu dus ook meer energie. Ik juist niet....vind ik echt vreemd. Ik had in de eerste 3 maanden nergens last van en sinds een paar weken kan ik ieder moment van de dag slapen (misschien heb ik in het begin niet voldoende rust genomen...) Wie ik vergeten ben --> 1. SORRY!! 2. zet ff een samenvattinkje neer van jezelf.....dan ben ik ook weer op de hoogte hihi Over mezelf: Ik ben dus wat meer moe dan voorheen + heb sinds 2 weken van 'onrustige benen', echt héééél irritant!!!! En ik heb het iedere dag.....mja het hoort er blijkbaar bij. Verder af en toe 'dood' gevoel in mijn bovenbenen. Donderdag hebben we 20-weken-echo!! Spannend.....en dan kan ik meteen wat vragen stellen over mijn benen. Heb trouwens ook dat ik sinds 2 weken de kleine iedere dag voel....blijkbaar heb ik daar geluk bij....meestal komt het later. Uuhhmm dat was het zo volgens mij wel..... Ik zal donderdag even laten weten hoe de echo is gegaan....en als ik een foto krijg zet ik m hier neer.
hoi MSI... Blij dat je vakantie lekker was.. Wel balen van de kwaaltjes.. maar uhhh voor een goed doel toch! Ikmag starten met IVF. jippie.. knuf
Moooooi!!! Das geweldig nieuws!!! oh ben je eindelijk van dat stomme wachten op een gesprek af haha. Heb je ook een datum? Of gewoon per direct? Of hoe werkt dat?
hé queen, da's goed nieuws he! Kan je meteen starten? Dan ben je weer in de 'running'... terug goeie moed en hoop! MSI, wat gaat het toch snel he! Je bent al halfweg! Weet je donderdag wat het zal worden of ga je het niet vragen?
Goh jaaaa gaat echt snel!! Verbaasd me toch wel hoor. Wij willen het (nog niet) weten. Misschien zijn we donderdag TE nieuwsgierig en willen we het toch weten haha. Maar waarschijnlijk houden we het gewoon een verrassing
de tijd gaat snel msi.. ben zo nieuwsgierig.. we willen niet verellen wanneer de terugplaatsing is en of de punctie..je weet nooit of er bekenden op het forum zitten.
hey meiden, @msi hey meid welkom back!!! fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad...je was naar frankrijk geweest? of toch heel ergens anders...weet het eigenlijk ff niet meer hoor. balen van je kwaaltjes maar ja die nemen we maar voor lief! @queens fijn dat jullie mogen starten met ivf meid!!!1 nou je gaat ons toch niet in spanning laten zitten....je mag me wel ff pben hoor...zal mijn mondje dicht houden
Ja sasje klopt! Zuid-Frankrijk....lekkerrrrr haha Ahhh Queens....mogen wij het ook niet weten via PB??? Nou maak je het wel heeeel erg spannend ja haha
Jeetje meiden het was eerst ff rustig en nu had ik ineens mega leesvoer leuk leuk!!! Haha ga proberen op iedereen te reageren! @Choco idd bescheiden buikje meis... haha ik moest lache toen ik queens berichtje las... ik dacht ook een bruine dame te zien suf he dat je een beeld gaat schetsen aan de hand van een naam. @Sweet gefeliciteerd met geboortje van nichtje.. mooie naam idd, balen dat het een nare bevalling was! Gaat het nu wel goed met ze? @Queen ik las dus al dat je mag starten met ivf dat wilde ik dus ook net vragen... oefffff ik ben ook schieuwnierig hoor... denk maar goed na over ons pb-en (bedoel dit positief hoor meis) @MSI ow meis jammer dat je nu last krijgt van kwaaltjes, wel leuk dat je de bambino al voelt!!! Ow jeetje spannend dus nog of jullie gaan vragen wat het geslacht is. (ik wil dat zelf ook niet weten) haha zeg ik nu Je vroeg of wij iui krijgen tot/voor gesprek; Nee. Ik heb geen hormonen gespoten, wel ovu testjes gedaan om te checken wat mijn lichaam doet na mk. Dit wilde ze in het zh ook weten. Ik heb dus een positieve test gehad en kan vanaf vandaag ongi worden maar nog niks gespot!!! @Roos knal jij er ook een buikfoto op @ALL Hier gaat het dus oke. Ongi kan vanaf vandaag komen, nog niks gespot. Ben verders aardig moe waarvan geen idee hahaha van het niks doen... verder blij dat we bijna naar de gyn mogen!!! *ik hoop dat ik ook niemand ben vergeten!!!! SORRY als wel. xxx