wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ MSI welkom terug meid! Owwwwhhhh heerlijk 31 graden! Ik wil oohook.... Spannend zeg, alweer je 20 weken echo. Wat gaat het toch hard joh! Wij zouden echt dolgraag het geslacht willen weten, ben daar veeeeeeeel te nieuwschierig voor.

@hier, gaat het een beetje raar, voel me niet helemaal optimaal en heb steeds steken in mijn onderbuik. Gisteren ook weer wat vreemds gehad, ik moet maandag ongi worden, maar had gisteren met afvegen (sorry:)) een bruin bloedveegje.... dus ik dacht al ongi te worden (je weet het maar nooit met dat rare lichaam van mij) Maar vanmorgen geen spoortje meer te bekennen... Argh ik wordt hier zooo moe van!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh kelly misschien wel innesteling ;)

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    #2323 queenmeisje, 10 aug 2011
    Laatst bewerkt: 10 aug 2011
    Ik gaat met mijn mannetje overleggen. We doen dit samen he..
    Enne oww Es meis ik hoop ook een innestelling.
    En MSI heb je al leuke namen?? hi hi hi..
    Sasje nog even wachten meis en dan mag je weer.

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    :)Met Es in mijn vorige stukje bedoel ik Kel... sorry:)

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Meiden ff een ander vraagje... vorig jaar 15 sept was onze eerste afspr bij de gyn in toen nog mcrz zuider... dat is nu dus samen gegaan met mcrz clara en nu dus 1 zh mcrz Maasstad (R'dam) jullie zullen vast wel een en ander hebben gehoort in het nieuws over de bacterie, besmettingen, mogelijke besmetttingen, zieken, doden... directeur die per direct stopt... maar goed;

Wij zitten dus bij/in dat ziekenhuis (overigens bij mij om de hoek... niet dat dit er ff toe doet maar ja) nu zitten wij dus eink te dubben wat te doen. Of we er blijven of niet. We zijn natuurlijk sinds het bekend is al 4x geweest; 2x in juni (fm meting en iui) en 2x in juli (bloedverlies/controle echo... en nog een echo ivm mk).... aan de ene kan denk ik ja we zijn er al een paar keer geweest toen al gesproken werd over die bacterie en alles er omheen. Maar aan de andere kant heeft vanuit het zh nooit iemand met ons er over gesproken.

Zucht, we zijn blij met onze gyn en hebben wel een soort van verstrouwensband met hem enz zeg maar. En dan de vraag wat gaan ze in een ander zh doen, wat voor gyn krijg je en welke behandeling... en kan je meteen starten of wachtlijst enz.
    Vind best lastig maar om er nou helemaal niet over na te denken is ook zo simpie.

We denken eraan om wel te gaan maar het ter sprake te brengen bij onze gyn... en wel van te voren (dus voor de 25e) proberen contact met het zh op te nemen en de vragen te stellen over wanneer besmettings gevaar en hoe enz, daar zullen ze toch vast een info iets voor hebben?

Al met al heel verhaal maar wat zouden jullie doen???? En hebben jullie tips????

xxx Sjors

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    lijkt me lastig sjors....maar is die bacterie nu niet helemaal weg?

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik zou het echt niet weten Sjors.. moeilijke beslissing.. En wat Sasje al zegt is die bacterie niet al weg?

8. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik ben hier helaas ongi geworden.... Op cd 17!!!!

Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld voor een uitgangsecho en een gesprek. Dit kan gewoon niet kloppen! Vriendlief en ik hebben al besloten om aankomende maand geen IUI te doen, mijn lichaam is zo van slag dat het denk ik gewoon even rust moet hebben. Ik bedoel een eisprong op dag 9 en een week later ongi worden lijkt mij niet echt normaal....

Pfff vanmiddag ook weer een zwaar middagje, nichtje van mijn vriend is 26 juli bevallen van een zoon, en gaan daar dus vanmiddag op kraamvisite... Niet veel zin in nu ik net ongi ben geworden. Owh ja en we gaan eerst nog naar de Ikea met schoonouders, LEUK!!! al die zwangere buiken, NOT :x

Sorry voor mijn negatieve berichtje maar zit er lichamelijk zo doorheen. En ik weet dat ik hier gewoon even kan spuien... :(

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @Kelly.. ach meisje toch.. Wat verveldend..
    Ik werd ook eerder ongesteld mijn eerste en laaste IUI..
    Maar jouw lichaam is inderdaad van slag..verdorie meis..
    Huil maar even lekker uit en veel water drinken. Laat die hormonen maar lekker weggaan.
    Sterkte straks meid. Ik weet hoe je, je voelt in de IKEA.. Zo herkenbaar.
    Dikke knuffel voor jou.

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @K3ll
    Hé jakkes wat balen meis! Dikke knuff.
    Wat RAAR wel, benieuwd wat ze er in het zh van zeggen.
    Sterkte verder met IKEA en kraambezoek.

@ALL
    dank voor reactie op zh stuk van me. De bacterie is nog niet weg maar ''soort van onder controle''. We lopen daar nu zeg maar 11 maanden dus ook toen de start vabn bacterie was... maar goed we hebben besloten te gaan maar wel te bespreken.

Ehhhh en ikke...

Dames NEE heb nog NIET GETEST >>>> ben ook nog NIET ONGI!!!
    :D;) Morgen test ik :p

(heb trouwens ook geen test in huis :)) Maar goed ook want anders zou ik m doen.... ik zit nu op dag 16 na positieve ovu test!
    *Met menopur werd 2x ongi op dag 16 en 1x op dag 18

xxx

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    SJORS.......... wat spannend.. dag 16!!! dat kan betekenen dat...Durf het niet hardop te zeggen.

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Och QUEEN ik word zelf ook beetje onrustig ervan :$ jeetje... ik wil niet hopen maar doe het toch... aaaaaaaaaaaaahhhhh verdomde lichaam ook! Nog 1 dagje... morgen testje

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik zit morgen gelijk voor de computer.. Sjors. Ik hoop t zo voor je..

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Het zou wel zo verdomde bijzonder zijn!
    Denk da'k echt moe huilen whahaha emo muts hier. Stuiter stuiter :):D

15. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh sjorsj, zo spannend! Het zou inderdaad wel érg bijzonder zijn!

duimen, duimen, duimen maar!!! :)

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik huil mee met je:) owww meis wat een geschenk zou dat zijn:-D
    Maar voor nu even diep zuchten en snel slapen..

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh wat vreemd kelly!! wat zeiden ze in het zh ervan?

@sjors jij maakt het weer spannend meid!!!!

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik kom ff spieken, kon me niet langer inhouden, even 1 berichtje beantwoorden hoor:p.

Maar serieus, als je echt tevreden bent daar in het ziekenhuis moet je daar gewoon blijven hoor! Ik snap niet dat ze zo stom konden zijn om het te verzwijgen, maar zo nu en dan steekt er nou eenmaal in een ziekenhuis een rot bacterie zijn kop op. Dit zijn gevaarlijke dingen voor écht zieke mensen , maar als je gewoon gezond bent is er niks aan de hand hoor. Het pesoneel loopt ook nog steeds moet je maar denken;)! Dus mijn mening is gewoon blijven als je tevreden bent!

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja Sjors ik ben het eigenlijk wel met Jippie eens. Anders moet je allemaal moeilijk doen voor een bacterietje waar je zelf waarschijnlijk toch geen last van zult krijgen.
    Ennuh.......pppffff.......maak jij het ff spannend!!!! Dat zou wat zijn ja!! Ik hou het hier morgen ook in de gaten hoor haha.

Kelly....jeetje....nee bij jou is het even helemaal 'ontspoort' zeg. Ik denk dat je er lichamelijk wel verstandig aan doet om even niks te doen nee. Geestelijk is dat misschien wel ff moeilijk.... En ondanks dat ik zwanger ben kan ik me het IKEA-gevoel weer heeeel goed voor de geest halen.....kun je niet 'ziek' thuis blijven? ;)

Sorry ik heb alleen positief nieuws, bij de 20 weken-echo was alles goed! Hebben ook bij de gemeente de erkenning geregeld....kan maar gebeurt zijn ;)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

@msi fijn dat jullie de erkenning alvast geregeld hebben, lijkt me een fijn gevoel ;)

@sjors en en en en??

Deel Deze Pagina