pfff sjors jij maakt het echt TE spannend! Ik krijg er helemaal kippevel van hihi......ik ga voor je duimen!!
ow echt!! Dat had ik dan niet mee gekregen of was niet helder op dat moment Eh nou dan eh zou het dus nog kunnen. M'n moeder heeft vandaag bij ons gegeten en die zei ook tot 2x aan toe; meissie volgens mij ben je hartstikke zwanger! (en die weet niet eens hoeveel dpo ik zit). Nou als ongi echt weg blijft doe ik dan zaterdag ochtend nog een test.
Ja sas ik zou morgen graag een test willen doen maar heb er weer geen. Heb de vorige keer kv 2v5 gekocht en toen die vrijdag en zondag gedaan... dus moet weer nieuwe kopen.
weet je ik begin dat ook een beetje ''zat'' te worden... bedoel steeds testjes kopen. Pffff als ik alles bij elkaar op ga tellen. zeggen ze dat een kind veel kost nou idd!! Whahaha. Ga is kijken of ik niet via internet iets kan vinden.
dat snap ik helemaal! Och ga dat ook doen! Ben er helemaal klaar mee ga nu ff tv hange... trsute voor straks x
Sjorsjette, ik bemoei me er even mee! Toen ik één dag overtijd was had ik alleen een ovutest in huis, die dus positief was. De zwangerschapstest daarna ook... Ik hoop het voor je!
ja klopt dat klik ook wel altijd aan ja...anders weet de postbode meteen genoeg en dan morgen het hele dorp!
Ik heb nog een pakketje, onaangebroken, ovulatietests van het kruidvat liggen. Als iemand interesse heeft kan ik ze toesturen. Ik heb ze niet meer nodig.
hier het zelfde verhaal al 2 negatieve testen pppffff en de rode duivel nog steeds nergens te bekennen ik haat dit nu ga ik toch weer hopen dat ik wel zwanger ben ppfff ik ga zaterdag ook nog een keer testen mocht de duivel zich nog niet hebben laten zien ik test altijd om de dag