oh spannend hier!!!! hier ook nog geen ongi.....had hem eigenlijk wel verwacht! twijfel of ik nou naar het zh moet bellen, want mijn gyn zei bij bel afspraak kijk het even 2 weken aan...en dat is precies vandaag...wacht nog wel even af, kan morgen ook nog altijd bellen! heb normaal een lf van 16 dgn.....en woensdag 2 weken terug was eitje al gesprongen s morgens met bloedprikken dus tja.....
nou ja ik weet niet wanneer ze gesprongen zijn eigenlijk...ik twijfel of ze niet al eerder gesprongen zijn dan die bijv die maandag met de echo.. want ik heb al eens eerder een leeg eitje gehad zeg maar...klinkt beetje vreemd maar wee niet hoe ik uit moet leggen...of dat het toen een cyste is geweest?? ze heeft er toen wel een foto van uitgeprint....we hebben het toen die zaterdag voor het laatst gedaan, maar wel vaaf die week ervoor heel erg vaak op vakantie dus tja....i dont know!
daarna trouwens niet meer gedaan omdat ik zo iets had van tja die 2 follikels zijn niet goed, dadelijk zou het opeens lukken wat eigenlijk niet kan.....dus ik wilde toen ook geen sex.....
volgens mij leg ik het een beetje onduidelijk uit....ik ben die 24e juli op vakantie gegaan...en vanaf de 26e hebben we het wel iedere dag gedaan want was toen eindelijk ongi vrij t.m 30 juli dus! en 1 aug naar het zh geweest voor echo....
@denis Ik heb wel interesse in die testjes... zullen we ff pb-en? @M84 ow... het zou dan dus echt nog kunnen!? @Sas hé jakkes meis balen!!!! @ALL hier dus nog altijd geen ongi... ik ben nu sinds 2 dagen na elke keer eten misselijk... en ik eet veel meer. (als in, heb gewoon mega trek!) xxx
Heb trouwens dat van mogelijk positeve ovu als zwanger ff opgezocht en vond dit; Vragen over het gebruik van ovulatietesten. ik wist dat echt niet joh
Sas, Nee, had alleen nog 1 ovu test inhuis... en wil zwangerschapstest met ochtend urine doen... whahaha... Heb de ovu wel gedaan das echt wazig om die uitslag te zien.
Dit zijn ze van de afgelopen periode. 27 juli vrij donker, 28 juli heel licht... dus stopte ik met testen (ging er vanuit dat ei dus geweest was)..... Toen 13 aug best een donkere... 17 aug nog donkerder en 18 aug (vandaag) weer iets lichter
hmm vreemd maar die van de 17e is ook wel erg geel van de urine..dat hebben die andere niet...heb je die op een ander moment getest?
Hi guys, wat is het druk geweest de afgelopen paar dagen hier! Kel: wat fijn dat je blij bent met de vervolg stap naar IVF. Wat spannend zeg!! Queen: hoe staat het er nu bij jou voor? Sjors: meissie wat maak je het ons (en vooral jezelf) toch spannend!! Sas: hoe gaat het met jou? Ben even kwijt waar iedereen die bezig is nu zit met de cyclus. Sorry ben behoorlijk vergeetachtig, weet nu al niet meer wat ik op de vorie blz heb gelezen... Hoe gaat het met de overige zwangere dames?