ik heb me net nog een laten pendelen door iemand ik geloof er eigenlijk helemaal niet in! want heb al zoveel pendels gehad, maar zei zegt september 2011 positieve test dus dan zou iui 3 raak gaan worden!! oh meid ik denk dit zelf ook al de hele tijd spannend!!!!!!
Ow sas das idd heel erg snel! Tja misschien zat ze online en dacht ze doe het meteen ff. @Queens ow oke... ik dacht idd omdat ik het vroeg hihi
Ow sas jeetje....zo maak je het wel ERG spannend voor jezelf Binnenkort zullen we het weten Ja Queens jij had toch terugplaatsing. Aan het aantal dagen wachten te zien is het door gegaan haha Sjors ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen. Ik zal morgenavond wel ff komen kijken hier.
Queen ik hoop het ook echt zooooooo! in de andere topic's waar ik mee schrijf is de een na de ander zwanger hey! Zelfs meiden die of in een pauze zaten, of aan het wachten waren op behandeling of zelfs nog een plan... aaaahhh oefff ik wil ook weer!!!
Dat snap ik helemaal Sjors.. ik heb hiervoor ook 3 maanden moeten wachten. wat is dat zwaar he... knuf
goedzo queen...hoeveel hebben ze er terug geplaats? 1? en de overige follikels ook allemaal goed genoeg?? zodat je geen andere punctie meer hoeft mocht het nu niet lukken?
Ze hebben er 1 teruggeplaatst. We doen pas 2 na de 3e keer. En helaas geen cryoos. Dus we hopen heel erg op deze keer.
Sas ik had veel meer follikels. ik had 17 eitjes.. een deel was niet rijp. 3 waren er niet goed 1 deelde niet verder. en er bleef 1 topper over de rest was niet goed genoeg. Helaas.
pff wat balen zeg je zou toch denken met zon aantal........ ja nou ik steek een kaarsje je voor je op dat deze goed gaat komen!!