oooohhh queen wat spannend!! Het lijkt nou ineens allemaal zo snel te gaan bij jou (maar dat zal wel aan mij liggen ) Nou ben benieuwd......dat wordt 2 weken duimen draaien hier
Wauw, mooi buikje, msi! Bij die vorige foto's van 17weken heb je trouwens een supermooi kleedje (of rokje?) aan. Lijkt op de collectie van Fragile... klopt dat?
He meiden, ik meld me hier ook weer even. Ben een tijdje weggeweest, vakantie opstarten school enzo. Nu heb ik afgelopen maandag mijn 2e IUI gehad. Was best heftig, alles kwam er aan te pas, tangetjes enzo, dus de eeste 2 dagen beetje gebloed, gisteren niets meer en nu 3 dagen na mijn ei had ik vanmorgen weer bloed bij het afvegen. Zou dit nog van het inbrengen kunnen zijn, het was trouwens wel helderder rood bloed/slijm, niet meer zoals eerst, wat ouder bloed was. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? officieel is dit dag 3dpo. @msi, net even je foto bekeken! top zeg!
Dank je dank je allemaal Ja klopt Roos (heb me 1 keer helemaal laten gaan in zo'n dure winkel haha) Van de week een goedkope site gevonden...nou ja.....was nu uitverkoop en gratis verzending. Mijn bestelling kreeg ik gisteren binnen.....is leuker shoppen dan die dure dingen allemaal haha. Goh sunmaid ik zou het niet weten, ik denk dat het toch van de inseminatie is. Voor een innesteling is het denk ik nog een paar daagjes te vroeg. Anders moet je misschien toch even het ziekenhuis bellen!?
sunmaid, je moet wel in de gaten houden dat je geen koortst krijgt enz he....hoezo tangetje aan te pas komen????????
@ msi mooooiiii buikje hoor @ queen ik duim voor je ging alles goed? jammer dat er maar 1 over was maar 1 is genoeg he!! mocht je mannetje bij alles bij je zijn zoals bij de punctie en terug plaatsen ben ik wel benieuwd naar eigenlijk @sunmaid ik weet het niet heb ik nooit gehad maar net wat sas zegt in de gaten houden of je geen koorts krijgt @ all bij mij nu ff alles rustig in afwachting tot ik op 8 sep met deca mag beginnen te spuiten joepie heb gister de apotheek binnen gekregen jezus koelkast is vol en de prijzen van de medicatie heb een fortuin in men koelkast hihi
Hoi Sweet, M'n man nog gewoon m'n morfine armpje vasthouden hoor. Bij de punctie en bij de terugplaatsing was ie er ook bij. Knuf...
meiden, ik zweet me al de hele dag kapot......dacht dat het door de clomid/zon kwam maar net getempt en 38 C.....moet ik nu iets doen? of zal het geen kwaad kunnen?
Nee meis ik had het twee weken geleden ook. En een maand daarvoor had ik ook al koorts. Dat noemen ze geweldig Nederland. En die hormonen doen ook niet goed en dan nog maar niet van de stres te spreken. Je weerstand krijgt een knouw.
Hey sas getsie, hoop dat het snel zakt. @ MSI, wow!!! mooie buik heb je meid! @ hier.... Pfff zit hier een beetje in de zenuwen, wij hebben na lang wikken en wegen besloten om alles te gaan vertellen aan onze ouders. Wordt een beetje gek van mijn schoonmoeder die steeds vraagt waarneer wij aan kinderen gaan beginnen. Daarbij heb ik een hele goede band met mijn moeder, en wil ik straks het traject van IVF met haar kunnen delen. Ik heb namelijk nu het gevoel dat ik er een beetje alleen voor sta. Mijn vriend weet niet zo goed hoe hij met mijn gevoelens moet omgaan, vriendlief is een echte binnenvetter wat emoties betreft. Ik moet gewoon een uitlaatklep hebben, waar ik zonder mening mijn verhaal kwijt kan.
oh kelly het gaat zeker een super moeilijk moment worden waarin je het gaat vertellen maar het is echt ontzettend fijn dat mensen het weten!!!!