wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    niet meer tempe!!!!!

2. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    niet meer tempen queen je maakt jezelf gek zo meis het zegt allemaal niks namelijk weet hoe moeilijk het is maar ff geduld nog;)

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Dank je wel meiden. Ik ga t proberen. Knuf

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    knuffel terug!

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Sunmaid
    Jeetje meis klinkt toch havy, fijn dat het over is... nu spannend toi toi toi.

@sas
    ow mooi meis.... benieuwd hoe groot maandag!

@Queens
    ohhh meis idd niet meer tempe!!! Komt goed meissie!! Knuffff

@ALL
    Gister fam avond gehad bij schoonma met 2 schoonzusjes en aanhang en jongste broertje van vriendlief. 1 schoonzusje die geen kids heeft en jaren lang heeft geroepen dat ze best kinderen zou willen maar niet zwanger wilt zijn.... EN haar man is 17 jaar ouder (nu 51) die hebben gister aangegeven dat ze toch voor een kleine gaan :$ .
    Wij hadden het vermoeden al wel (omdat ander schoonzusje nu een 2e kleine heeft van nu 6 maanden en de manier waarop die andere 2 dus omgingen met de zwangerschap van haar en de geboorte en nu de baby enz enz).
    Maar goed moet zeggen dat het best steekt. Zij is de gene die toen een x aantal keer zo lomp reageerde naar ons over de zwangerschapsmededeling toen met kerst en later op de echo en later met mk... (weet niet of jullie het nog weten).
    En daarnaast ook omdat we weten dat hij (haar man) ook echt mega vaak heeft gezegt dat hij geen kinderen wilt. Enerzijds ivm iets van een ziekte in zijn fam (ik weet niet wat) en anderzijds door zijn leeftijd en hun leeftijds verschil, en ook omdat hij de maatschappij nu niets vind voor een kind. Kijk het is allemaal zijn mening maar hij zei ook echt afgelopen jaar nog als zij er over begon toen haar zusje dus nog zwanger was omdat het dan kriebbelde van ja leuk en aardig maar ik ben er altijd al duidelijk over geweest naar je... je weet al vanaf het begin van onze relatie hoe ik hier over denk enz... pffff lastig vink het hoor.

Kan misschien wel zijn dat ze er nu 100% achter staan (waarvan wij het idee hebben van niet) joh wetende hoe ze altijd hebben gesproken en gedacht is het dubbel. We hebben het idee echt heel sterk (mede door haar opmerkingen bij ons toen..) dat ze nu alleen maar willen omdat wij er ook mee bezig zijn en omdat haar zusje nu dus weer een kleine heeft en zij dus waarschijnlijk het idee heeft dat ze buiten de boot valt. Pffffffff en het erge nog, zij is echt mijn allergie! Whaaaaaaaa leuk hoor, zijn wij straks in blije en volle verwachting en komt zij het misschien wel vergallen met owww wij zijn ook in verwachting. aaaaaaaaaaahhhhh :x

Sorry meiden ik moest dit echt ff kwijt, en misschien heel gemeen van me maar dit is echt even me gevoel.

Liefs Sjors

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nee sjors is echt niet gemeen!! en je zult dadelijk ook nog zien dat het daar meteen raak is :( erg vervelend allemaal!!!!

ik ben er ook zo bang voor dat mijn vriends broertje dadelijk ook opeens aan komt zeteen :( ik zou dat echt heel erg vinden!!

7. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Hey sjors is echt niet stom hoor. Ik begrijp dat heel goed. En zoals sas al zegt.....zul je dadelijk ook nog eens zien dat die zeikerds ook nog eens super snel zwanger raken!!! Daar zou ik dan helemaal kwaad om worden. Eerst lopen zeiken dat je niet wil.....en dan ineens wel. En dan ook nog eens zonder rekening te houden met jullie......want daar heeft ze natuurlijk ook niet bij stil gestaan.....

Nou meid ik hoop dat je deze keer weer meteen aantelt en dat zij nog 2 jaar moeten wachten ;)

Oh wat gemeen van mij eigenlijk :) Maar ik mag nu dan zelf wel zwanger zijn maar ik weet nog al te goed hoe ik me altijd gevoeld heb (ook in die stomme situaties) en hoe jij je nu moet voelen. Dus sterkte meis.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goed gezegd msi!!!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    msi, heb je de kinderwagen/kinderkamer al gekocht????

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Amen dames

11. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Haha nee wij zijn niet van plan om afgezet te worden ;) wat een belachelijke prijzen voor die babykamers zeg! Wij hebben nu een ledikantje wat ooit door de vader vader van mijn mannetje is gemaakt....die gaan we opknappen. Nu moet ik nog een commode....die ben ik aan t zoeken op marktplaats maar wil niet echt vlotten haha. Die wil ik dan ook gewoon zelf opknappen. Maar we hebben nog tijd genoeg dus nog ff doorzoeken. Maar ik ben gewoon niet van plan om die babyindustrie te gaan spekken haha. Ik ben alles beetje bij beetje bij elkaar aan t sprokkelen maar ik vind het nog steeds raar om echt inkopen te gaan doen :)

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    dank meiden voor de begripvolle en lieve reactie's!
    Het zit nog wel een beetje in me hoofd, zoals sas ook zei blijf ik toch idd een beetje bang zijn voor het moment dat ze aan komen zetten met hun nieuws. Maar de tijd zal het idd leren!

@msi
    ow meis helemaal met je eens, echt heel erg die woeker prijzen voor de kamertjes e.d.
    Wel leuk om op het gemakkie nog te kunnen zoeken en spitten.
    Heb je wel in je hoofd welke stijl en kleur/en je zeg maar een beetje zoekt?

xxx

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh ja dat kan ook msi! dat is ieders eigen keuze gelukkig ;)
    zoek je ook voor de kinderwagen een 2e handse? of wil je deze wel nieuw?
    weet je wat al iets waar je na op zoek bent?

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ben ook benieuwd meid.

15. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Sasje waren de folikels naar wens vandaag?? Nee kinderwagen hebben we wel al (in de uitverkoop, was kleur van vorig seizoen (2010)....nou ja ik vond m mooi en het model is tzelfde) is een mutsy transporter. We hebben m nog niet in huis ofzo, alleen gereserveerd.

Wat ik me herinner is het de kleur op onderstaande foto.

16. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Sjors we hebben niet echt een stijl......ik vind alles leuk :) (zolang het niet te veel felle kleuren heeft) Ik denk dat we zoiets als op de foto doen en dan wit/gebroken wit schilderen (met eventueel een tekst er op met sierlijke letters o.i.d.)

17. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Nou genoeg weer van deze kant.....daar nog nieuws!? :D

18. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Queen: Wat spannend. Ik ben driftig voor je aan het duimen hoor. Wat is dat wachten toch verschrikkelijk hè?

Sasje: hopelijk groeit het goed bij je!

Sjors: ik kan me je frustratie goed voorstellen. Maar niet al te veel aan denken...

MSI: mooie buik hoor!! Koop je echt helemaal niets nieuws? Ik vind de spulletjes ook wel duur. Wij hebben een nieuwe baby kamer gevonden, we krijgen een nieuwe kinderwagen van ons mam en van mijn shcoonouders krijgen we de kinderstoel. Ben er allang achter dat net als met de gewone meubels/spullen we een (te) dure smaak hebben.... Verder heb ik voor mezelf nog wat uitverkoop zwangerschapskleding gescoord.

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    OWWW Choco meis voor welke kinderwagen ga jij?

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    mooie wagen msi!!

ik wil graag de joolz!!!!

hier morgen iui3!!!!!

Share This Page