welkom queenmeisje... ik moet idd maandag weer naar het zh toe ja....eerste ronde met clomid dus ben benieuwd of het wat te weeg heeft gebracht
Nou Amarie, ik heb er helemaal geen goed gevoel over. Ik voel helemaal NIKS!!!! Ben niet moe, niet misselijk geen buikpijn meer....niets! Dus ik baal er nu al van.... Bij K3lly ziet er er beter uit goede symptomen zou ik zeggen Je weet het bijna zeker meid....nog een paar daagjes
Oja...M84 leuk dat je nog meeleest!! Hoe voel je je?? Al echt zwanger?? (ja sorry beetje late reactie )
Nouuu zeker weten weet je natuurlijk nooit. Ik weet helaas dat mijn lijf behoorlijk vieze spelletjes kan spelen....
@ amarie, ik heb niet zoveel afleiding, ik ben kraamverzorgster dus loop de hele dag bij gelukkige gezinnetjes en lieve kleine baby's @ queenmeisje, die pijnlijk eierstokken had ik ook. Bij mij zeiden ze dat het komt van de druk die erop komt te staan door het groeien van een follikel. Hoe groter de follikel hoe meer last je kan krijgen.
Nou ja je hoort altijd mensen die dan voelen dat ze zwanger zijn door minstens van 1 van deze symptoompjes: - misselijk - beter ruiken - honger - juist geen honger - vaker plassen - buikklachten - hoofdpijn - moe - pijnlijke borsten - het gevoel zwanger te zijn - enz. Nou ik heb helemaal NIKS van dat...... dus ja..... dan kan ik maar 1 conclusie trekken Ik heb op een of andere manier ook een rust over me heen gekregen. Van te voren had ik zoiets van 'onee meerdere IUI behandelingen kan ik niet aan....al die onzekerheid en dat wachten' En nu heb ik zoiets van volgende ronde weer een kans (met net zoveel hoop).....
MSI, ik geloof niet dat je altijd wat moet voelen hoor... Ik weet alleen wèl van mezelf dat ik mijn menstr. aanvoel komen, maar ja hoe het voelt om zwanger te zijn, geen idee.... dusssss ik blijf voor je (jullie allemaal trouwens...)hopen! Ik ben begonnen........... vanmorgen ongesteld, direct afspraak gemaant voor echo, paasei zoeken dus de 24e op de terugweg van werk naar huis langs apotheek, pregnyl gehaald, kortom KOM MAAR OP, ik ga er voor!!!
tja dat is ook het probleem, soms voel ik mijn ongi wel aankomen....soms niet....dus daar heb ik dit keer ook niks aan aangezien ik nergens last van heb op het moment hihi. Whoehoe hoe blij kun je zijn met de duivels Jippie heb je lekker iets om naar uit te kijken met pasen! Succes alvast!
@ Amarie, ik sluit me ook graag aan bij de folikel dans. Baat het niet dan schaadt het niet... toch? Ik heb volgens mij een wat ander behandelschema dan jullie... begin nu eigenlijk een beetje aan mezelf te twijfelen of ik het wel goed heb begrepen. Op dag 11 (22 april) moet ik 's ochtends voor een echo naar het ziekenhuis. Als ik ver genoeg in m'n cyclus ben krijg in die avond een Pregnyl spuit. Dan de volgende ochtend (23e? of later dus) vind de eerste bevruchting met 1 rietje plaats. De dag erna (24e? of later) wordt het tweede rietje ingebracht. En gaan ze in het ziekenhuis hiemee gewoon door in een (paas)weekend?
Hey Choco, Nou het lijkt wel ongeveer hetzelfde alleen gebruiken wij geen rietjes maar zaad, maar dat was al bekend. En wij hebben maar 1x inseminatie gehad.....dus geen 2 dagen achtereen. Waarom gebeurt dat bij jou 2x? Verder moet ik op dag 10 komen voor de echo, jij op dag 11....dat maakt niet zoveel verschil. Oh ja het ziekenhuis is volgens mij iedere 'open' wat dat betreft. Ik heb ooit op zondag een echo gehad.....dus lijkt me dat het met Pasen ook gewoon doorgaat. Onze eitjes wachten niet op eitjes van de Paashaas
Hi MSI. Als ik mij eerdere bericht zo terug lees krijg ik daar wel een heel vreemde visualisatie bij... Even voor de duidelijkheid: bij mij gaan ze ook het zaad uit de rietjes inbrengen. Ik vraag me nu ook af waarom er bij mij voor twee dagen ICI gekozon wordt. Is er niemand anders die deze behandeling kent? Misschien wordt deze aanpak gekozen omdat we een ingevroren voorraad hebben? Ik ben alleen nog maar doordeweeks geweest... maar kon me eigenlijk ook niet anders voorstellen dan dat het dan gewoon door zou gaan.
ik dnek dat het wel precies hetzelfde is hoor choco...alleen dat jij 2 keer hebt weet ik niet..komt misschien idd dat het ingevroren is ofzo? @hier zenuwachtig voor maandag hoor pff die stomme clomid...hoofdpijn heb ik er van en opvliegers zeg!
Nou dames, het follikeldansje heeft (nog) niets uitgehaald, nog steeds geen follikelgroei en dun baarmoederslijmvlies. Sinds gisteren ook bloedverlies als bij een menstruatie vlgs de gynaecoloog door het dunne slijmvlies.... balen dus! Nu de dosis van de Gonal-f omhoog naar 112,5IE, vorige keer hadden we hierbij een overstimulatie, nu maar duimen voor 1 of 2 mooie follikels. @ queenmeisje: hier nog iemand die Gonal-f spuit, is dit voor jou de eerste ronde met Gonal-f? @ jippiejee: voor jou gaat het nu ook echt beginnen, veel succes!~ @ MSI: het wordt steeds spannender voor je.... ik hoop dat je over een paar dagen een test kunt doen!