Zeker een leuke wagen MSI, heb een keer met zo 1 gelopen. Vondt alleen de zwenkwieltjes voorop irritant Wij gaan voor de Stokke X-plory. En de Bloom kinderstoel. Verder zijn wij ook van plan om de babykamer niet nieuw te kopen, vindt die prijzen echt belachelijk.
@MSI leuk hoor meis! Suc met zoeken! @Sas goed nieuws!!!!! Queen hoe ist bij jou? @ALL Menopur binnen... ga vanaaf weer 1e keer spuiten... dus start iui nr4!!!!!
fijn sjors dat je gaat beginnen met spuiten, schoonzus heeft ook menopur gebruikt bij iui en 1e ronde raak dus is veel belovend meid!
ik heb de vorige 3 iui's ook menopur gebruikt meis... ik weet dat het werkt bij ons... maar helaas dus niet in 1x. Word onze 4e iui en dus dan 4 rondes menopur. Ik gebruik ook pregnyll.. de hele mik mak dus.
3e IUI: 30-08 Sasje24 4e IUI: ??-?? loesje79 *Rond* 06-09 Sjorsjette 6e IUI: 25-08 Esther1983 1e IVF: 24-08 Queenmeisje 08-09 Sweetskilly beginnen met decapeptyl Wachtbankje: 22-07-2011 jippiejee 15-09-2011 sasje24 11-10 K3lly intakegesprek IVF Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI
Wij hebben de Bugaboo Donkey besteld, met een zwarte bodem en zand kleurige kap. Kel, die Bloom kinderstoel is gaaf hè? Die willen wij ook!!
bloomstoel is wel leuk, maar tja....vindt die belachelijk veel geld en als ze nog zo klein zijn zet ik ze toch niet in de stoel aan tafel erbij.... dus vindt ik het zonde om zon stoel te kopen
Ze zijn inderdaad pittig aan de prijs ja, zelfde als die stokke kinderwagen.... Wij hebben een beetje een dure smaak hihi.....
who dat mag je zeggen sas! Ff prijs gegoogled. Vind die ook wel erg leuk. Weet alleen uit ervaring dat die dwarsstang overbodig is, en ik vindt hem niet op een handige plek zitten, gaat al gauw in de weg zitten. Denk dat ik de mazzel heb dat ik weet wat handig is en wat niet Wat dat betreft heb ik wel een goede baan
Bij de Stokke loop je wel weer het risico dat de baby redelijk snel uit de bak groeit. Daar moeten ze eigenlijk 6 maanden in maar bij een vriendin was haar zoon er al na een krappe 4 maanden te groot voor...
ow.. mijn broer heeft m ook de Stokke en die had daar geen last van. En het leuke van de Stokke vind ik dat hij zo hoog kan zodat je kindje dichtbij je is.
Heeee meiden, even een berichtje weer van mij na mijn zp pauze!! Ga morgen acupunctuur doen, woensdag naar de gyn toe voor een geprekje 'hoe nu verder' (Ik verwacht hormonen en nog 3x IUI) Heb ondertussen alweer een eisprong gehad (tenmiste dat moet haast wel) En verwacht mijn menstruatie rond 19 september. Kortom ik draai weer mee in de molen!!!!!!!!
hoe bedoel je kelly? welke stang? @stokke die vindt ik ook wel heel erg leuk hoor, maar ik vindt het nadeel dat als ze niet meer in de bak liggen maar dus kunnen zitten dat ze een stang tussen hun benen hebben! mutsy is overigens ook wel erg leuk! @jippie fijn dat het bij jou nu ook weer verder gaat meid!!
Ik bedoel de lederen stang die er dwars overheen gaat. Het is geloof ik de bedoeling dat je hem daar aan optilt. Geloof dat ie bij het zitgedeelte wel een functie heeft, maar ik vindt hem bij de reiswieg in de weg zitten.
oh ja is me eigenlijk nog niet eerder opgevallen dacht dat alle wagens dat hadden, maar dat is idd niet zo nee
Sas als ze kunnen Zitten bij de stokke hebben ze de stang niet meer tussen de benen. Alleen bij liggen.