wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja snap dat het je onzeker maakt :( nou we moeten gewoon positief blijven meid!!!

hier ook met momenten zo misselijk :( vooral s avonds en die verrekte hoofdpijn iedereen :(

@kelly fijn dat alles zover goed was behalve de cystes dus dan...nou hopelijk zijn deze weg als je aan ivf gaat beginnen meid!

2. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    spannend!!!!!! :D

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wat raar!!! Had je daar anders ook altijd zon last van??? Misschien moet je dat toch maar eens overleggen....want hoofdpijn is zoooooooo vervelend!!! Sterkte meis!

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen dat ik de eerste weken ook niet zoveel klachten had, ik had meer last van de pregnyl. Daarna is m'n voornaamste klacht vermoeidheid geweest. Je hebt de meeste kans op klachten als je hormonen maximaal zijn tussen de 6-16 weken (als je ook mee kan doen aan moeders voor moeders).

Maar ik moet zeggen dat ik van best veel vrouwen (ook een aantal vriendinnen) hoor dat ze helemaal geen klachten hebben gehad.

Het enige wat je kan doen is rustig blijven, zo weinig mogelijk gestresst zijn, niet roken en drinken en gezond eten. Veel meer kan je niet doen. Gek genoeg ga je van het ene moment "zorgen" maken over in het andere. Van de 7 weken echo, naar de 12 weken en dan de 20 weken echo.... En straks zal ik me waarschijnlijk wel zorgen maken of ze goed groeit en ligt... Volgens mij horen zorgen nu eenmaal bij het moederschap.

Sas: Wat vervelend dat je zo'n klachten hebt!

Kel: wat spannend dat je straks met je eerste IVF ronde gaat beginnen. Hopelijk is de cyste dan weg. (of zeg ik nou iets heel doms en kan dat niet?)

5. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Weet je wat ik zo moeilijk vind choco.. Dat ik ongeveer 2 dagen wel misselijk ben geweest en pijn in mijn borsten had en nu helemaal niks meer. Bha

6. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dat herken ik! Ik maar hopen op kwaaltjes... Maar eens ze er zijn, vervloek je ze en hoop je dat ze zo snel mogelijk weer verdwijnen! :D

Geniet er van meid, ik heb een maand ziek in mn bed gelegen, en zelfs nu 's avonds nog misselijk...
    Komt heus wel goed!

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Maar ik ben misselijk geweest. Is dat niet een teken dat r vruchtje niet meer groeit? Ik had ook last van mijn Boobs maar nu ook niet meer.

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Sas
    las een vraag van jou hoelang pregnyll ongeveer in je lijf zit; zo'n 10 dagen meis. Hoop verder dat bij jou de hoofdpijn weg zal eppe... ik heb er ook nog steeds last van :(

@Queen
    Meis ik zal je nog wat gekkers vertellen... ik had stee vast ''alleen op woensdags'' kwaaltjes.... mijn ma zei; is woensdag kots dag meissie :) haha... ik had verder ook niks... dus komt vast goed mop.

@ALL
    Nou thnx voor duimen maar helaas was het nog steed :$ niet genoeg :(
    Er was wel groei te zien... had wederom/nog steeds links & rechts veel eitjes zitten maar er was er één die nu 10mm is... nog altijd dus niet voldoende. Zucht... moeten nu nog 3 dagen door met spuiten en heb maandag de 3e meting. Was echt een tegenvaller zeg! En juist nu ook in deze ronde nu ik zo'n last heb van de hormonen.
    Maar goed, me bms was/is nu dus nog perfecter :D toch nog iets top :).
    Ze hebben verder aangegeven dat de kans er absoluut wel is dan er maandg meer dan 1 eitje groot genoeg is... want ze zei dus het is niet zo dat er maar 1 aan het groeien is maar ze tellen pas vanaf 10 dus vandaar momenteel 1. Verder gaf ze ook aan dat ''als'' (wat zij niet verwacht) het maandag nog niet groot genoeg is dat we dan in onze dosering omhoog moeten :$ nou op hoop van! (ik ben nu namelijk wel angstig omdat ik nog nooit een 2e meting had gehad... en nu dus zelfs een 3e nodig).
    Al met al... innestelle kan echt niet mis gaan met zulk bms... nu nog een goed ei en een bevruchting! GEDULD DUSZZZ whaha onze sterkste kant AHUM!

Liefs Sjors

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer heb je last gehad van die kwaaltjes Queen? Nadat je positief getest hebt?
    Ik had de eerste weken ook wat wisselende klachten waarvan eigenlijk alleen de vermoeidheid is blijven hangen. Ik zou je niet al te veel zorgen maken!

Niet dat ik het niet herken hoor. Toen ik 16 weken was was m'n veemoeidheidsklacht opeens weg en toen voelde ik nog niets... Echt zo'n raar vacuüm waar je dan in zit.

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @Sjors... Maar waar is het bij jou dan mis gegaan lieverd?

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens: de keren dat ik misselijk ben geweest zijn op één hand te tellen... Gelukkig maar, want daar is echt niets aan.

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    De eerste keer klopte het hartje met 8,5 weken nog... en met 12 weken niet meer... de schatting van de artsen aan de hand van groei en ontwikkeling was dat het met zo'n 11 weken en 2 dagen was gestopt... dus echt nog maar net.

En de 2e keer verloor ik bloed vanaf 5 weken en 3 dagen.

13. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @ qeens wat een geweldig nieuws zeg dat je zwanger bent maak je niet al te druk ik had totaal geen kwaaltjes toen ik zwanger was alleen wat vermoeidheid verders echt niet geen gevoelige boobs helemaal niks en verder ook niet gehad ik heb alleen last van mijn bekken gehad dat ik vaker rust moest nemen kop op en de eerste last valt van je af als je je echo hebt en dan is het alsnog een beetje dat je denkt zit dit echt in mij nou geniet er toch wel lekker van eindelijk zwanger hiep hiep hoera

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik ben wel 3 dagen misselijk geweest en pijn in de Boobs. Omdat ik het wel ben geweest maak ik me zorgen of kan dat gewoon. Ik wil gewoon kunnen genieten. Enne Sjors lieverd ik denk aan je hoor en je mooie vlinders. Knuf

15. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @qeens vaak heb je in het begin dipjes en hoef nje niet altijd symptomen te hebben je moet het gewoon dag tot dag bekijken succes en laat je niet gek maken komt allemaal goed hoor!!!!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    qeens geen zorgen meid....ik weet het is makkelijk gezegd dan gedaan....maar ga er mooi vanuit dat alles goed is meid!!!

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Queen ik snap je helemaal meid!! Je hebt over 3 weken echo toch? Dat is wel al lekker snel! Je moet daar echt even op wachten, eerder kunnen ze toch niks zien. ff doorbijten meid....en niet te veel stressen want dat is echt niet goed!! En kwaaltjes??? Die heb ik ook niet gehad. Maar ik begrijp wel wat jij bedoelt....je hebt ze gehad en nu ineens niet meer.......helaas kun je nu even niets anders doen dan afwachten :( sterkte meid!

Wat (ik meen) choco zegt herken ik helemaal haha.....van de 6 weken naar 12 naar 20 enz. Ik heb pas vanaf dat ik de baby voel een gerust gevoel....(ik had wel geluk dat ik m al zo vroeg iedere dag voelde moet ik zeggen....... )

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hoi lieve meiden,

Ik had idd ff niet zo'n zin in communicatie... was verdrietig, wanghopig, enz. Niet helemaal lekker in me hum dus.

Nou zal idd even me verhaal doen;

Gister hadden we dus de 3e fm, op de echo was helaas negatief beeld te zien. Aan de rechter kant gebeurde er niets en aan de linker kant waren de eitjes kleiner geworden! De gyn was helemaal in shock net als dat ik was.... ik had het al gauw door en vroeg dus meteen van joh tis niet goed hé? Er werd meteen eerlijk aangegeven dat ze het beeld heel raar vond en dat ze er niets van begreep. Ze zei dat ze niets anders kon zien aan de eierstokken en in of rond om de bm dus wilde ze dat ik met spoed bloed liet prikken op progesteron waarde. Ik ging behoorlijk bezweet naar de bloedprikbalie en daar ging het ineens ook niet zonder slag of stoot. Ik bleef bloeden :$ heb ik echt nog nooit gehad!!!! Die dame daar vroeg gelijk of ik bloedverdunners gebruikte e.d. en bellen met de poli van de gyn hoe en wat.... moest ik daar een bam eten en een half uur blijven zitten :( ik was ten einde raad want was ook nog is alleen :(.

A fijn, ik zou de uitslag vandaag telefonisch krijgen. Als de progesteron hoog was betekende het dat we de sprong hebben gemist. Was ie laag dan was er iets mega vaags aan de hand... en zou dus het verhogen van de Menopur dosis niet zomaar helpen.. en dus eerst een gesprek met eigen gyn en mogelijk zelfs meer onderzoeken.

Maar goed, na een behoorlijke klap dat ik dus mogelijk voor Jan *** had gespoten... en dus die mega hormonen last/bijwerking/kwaaltjes ook niet nodig was geweest. Pfffffffffffffff.

De uitslag was een hoge progesteron... en dus betekend dit voor ons dat we de sprong dus echt gemist hebben. Ze weten alleen wel zeker dat ik me eisprong niet gehad met sinds 5 sept tot nu... want 5 sept was de 1e echo... daar was niets op te zien aangaande een eisprong... en de echo van de 9e en de 12e (gister dus) ook niet.
    Wij waren 25 aug geweest bij onze eigen gyn (die eerste afspraak na de mk) en toen ook een echo gehad en aan de hand daarvan was ook geen eisprong te zien. Dus al met al moet het tussen 25 aug en 5 sept zijn geweest... en dus zit ik heeeeel dicht bij m'n nod.....

Ik moet nu wachten op ongi en mag dus niet meer spuiten (heb ik ook niet gedaan gister). Als ik ongi word dan moet ik bellen voor een echo afspraak op dag 8 (ipv de voorheen dag 10) en dus op dag 3 weer starten met Menopur. Ik zou dit weekend als niet ongi mogelijk kunnen testen ;) zou het??????? Ik had en heb natuurlijk veellast van hormonen... boobs die erUg zeer doen en gevoelig zijn... maar ja mijn lichaam en ik zijn behoorlijk in de war dus weet echt niet wat ik nu voel en waardoor het komt. Afwachten dus.

Mocht ik trouwens zwanger zijn dan kan het spuiten van de afgelopen weken niet zo'n kwaad behalve dan dat het dus me hele hormoon huishouding ee behoorlijke optater geeft (hahaha en dat hadden we nog niet gemerkt hoor :p)

Sorry even voor m'n echo bericht!

Liefs Sjors

19. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Jeetje sjors dat moet even schrikken geweest zijn. Ik ga natuurlijk voor je duimen dat het gewoon raak is, en dat die hele ongi niet eens komt ;) Gelukkig maar dat als het raak is de hormonen niet veel kwaad kunnen. Pfff wat dat allemaal toch maar weer doet met je lichaam, is toch om gek van te worden.

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Sjors ik hoop op t beste meis. Sterkte xx

Deel Deze Pagina