oh sjors toch houdt het nou ook nooit op?? ik ga nu heel hard voor je duimen dat je nu mooi zwanger bent meid!!!!!!!!! @hier denk dat iui 3 ook mislukt is heb sinds gisteren ongi buikpijn.....
@ sjors ik hoop zo voor je dat je gewoon zwanger bent zou een mooie zijn @all maandag ongi geworden en vandaag voor uitgangsecho en alles was mooi schoon van binnen dus mag vandaag weer beginnen met prikken iui 4 here we come hoop dat deze goed gaat nou voor iedereen die moet wachten succes
Jeetje Sjors, wat een verhaal! Ik zal ook heel hard voor je duimen! Benji, veel succes deze 4e ronde!
Meiden dank voor de lieve woorden en het duimen! @Sasje Ja vraag me idd af of het OOIT eens op gaat houden ja...pffff Hoe staat het met jou ongipijn? @Benji Succes meis!!!!!! @ALL Voel me goed, nog geen ongi... ik wacht het rustig af. Liefs Sjors
hee sas wat balen zeg weer die vervelende k*t ongi daar word je elke keer niet vrolijk van maar kop op en naar poging 4 net als mij moeten hoop houden dat het echt goed gaat komen met ons dat moet gewoon de volgende iui is voor ons dat ie roze gaat worden liefs benji
Goh....goede en slechte berichten wisselen zich hier wel heel erg af!! Tis wat zeg.....meiden bij wie het allemaal niet mee zit: sterkte!!! Ik zal vanavond weer een kaarsje extra opsteken!!
Ow sas das K*T!!!! Dikke knuff meis... Doen jullie idd ff rust of door? Krijg je ook een evaluatie? xxx
nee nee geen rust!!! gewoon door, waarom zou ik rust moeten nemen?? mijn lichaam reageert gewoon goed op alles..... en vindt rust ook verspilde tijd....wacht al zolang hierop en ga dus ook echt niet rustig nog een maandje afwachten..... meiden, het gaat weer goed met me, maar wat heb ik toch gehuild vanmidag! was in shock!! ben nog nooit zo van slag geweest dan vanmiddag!! dus heb mijn lieve vriendinnetje gebeld en daar ff lekker tegen lopen te zeuren/huilen! daarna gaan werken en moet zeggen dat lucht me wel op. zaterdag moet ik voor een uitgangsecho en zie dan eindelijk mijn eigen gyn weer! mijn moeder gaat mee want die was ook van slag en wilt wel eens ff het een en ander weten haha!! ook wil ik gaan voorstellen om over te gaan stappen op ivf of andere medicatie te gaan krijgen zodat er misschien 2 follikels gaan groeien ipv 1....is natuurlijk ook weer meer kans! maar ik vindt wel dat er nu voor poging 4 wel wat anders geprobeerd mag gaan worden!! het gaat nu wel goed met me, maar moet het wel allemaal even verwerken het heeft even zijn tijd nodig! we hebben het weekend kermis dus dat komt goed uit en kan ik nog even lekker van het piljes genieten en dan vol goede moed op naar poging 4!
he sas wat voor medicijnen gebruik je dan hoop dat je wel wat voor elkaar gaat krijgen zo machteloos gevoel krijg je dan he dat het allemaal niet wil lukken nou mijn duimen draaien extra hard voor jullie allemaal
Hopelijk heeft die huilbui een beetje opgelucht. Ik kan me wel voorstellen dat je dat even nodig had. Ook begrijp ik je behoefte om Door te gaan volledig, je wacht al zo lang! Ik hoop dat je gyn een goed plan heeft voor de volgende ronde!!
Balen Sas, maar dan idd maar proost voor het weekend... Ja het is gewoon waardeloos als het WEEEEER niet is gelukt. Probeer vol te houden, we kunnen niet veel anders... @All, hier succes gehad met de clomid 50, 2 folikels morgen mag ik pregnyl spuiten, maandag IUI. We hebben in ieder geval een dubbele kans nu, spannend weer pffff..... Maar vooralsnog blij dat er 2 zaten en niet 3 (want dan mochten we niet...)
nee heb geen kijk operatie of hsg gehad. ja nu zie ik ook wel weer in dat ik rustig moet blijven, aangezien het voor ons pas nu reeele kansen zijn zeg maar...en hoe vaak komt het voor dat een ''normale'' situatie het binnen 3 maanden lukt...ook niet zo vaak nou ja ik moet om 11 uur in het zh en dan zullen we zien wat mijn gyn gaat zeggen