oh sjors idd hoeveel kan een mens hebben....ook dat vraag ik me geregeld af. het is gewoon allemaal erg oneerlijk!! die jonge moeders die helemaal niet voor een hun kindje kunnen zorgen die krijgen er zomaar 1 en wij die alles voor elkaar hebben en het zo graag willen lukt het niet zo makkelijk bij allemaal erg moeilijk en dat zijn momenten waaraan je niet te vaak moet denken!!
Zo, dat zit er weer in! Nu maar weer wachten, heb er een goed gevoel over en dat maakt me ook wel een beetje bang, want ben bang om op mijn bek te gaan. Maar goed negatief zijn heeft me ook niet geholpen. Ik heb nu ook ong 2 uur voor IUI behoorlijk last gehad van mijn onderbuik, denk wel dat dat de eisprong(en) was, dus qua timing lijkt het me nu EIN-DE-LIJK een keer helemaal goed. Wel pijnlijk, heb ik nog niet eerder zo gehad, maar heb ook nog niet eerder clomid gehad en de eitjes zijn ook in 8 dagen mijn sokkies uitgewerkt, dus kan me er iets bij voorstellen. Ook inspuiten was voor het eerst pijnlijk, was een co die het deed, maar geloof dat hij lekker diep, met aanwijzing gyn, durfde te spuiten, dus dat scheeld weer zwemmen, nu maar weer duimen!!!
fijn jippie!!! oh ik heb nog iedere iui pijn gehad..erg vervelend krampend gevoel hopelijk brengt het geluk meid!!
@jippie dat word weer spannend die helse 2 weken wachten altijd hoop dat je lekker veel te doen heb deze tijd en we blijven duimen draaien op naar het roze wie moeten er nog voor een iui binnenkort en wie zitten er te wachten tot ze mogen testen hier mag ik woensdag voor een folikelmeting ben benieuwd wat er te zien is weer
4e IUI: ??-?? loesje79 08-09 Jippiejee *Rond* 06-09 Sjorsjette ??-?? Benji ??-09 sasje24 6e IUI: 25-08 Esther1983 1e IVF: 24-08 Queenmeisje 08-09 Sweetskilly beginnen met decapeptyl Wachtbankje: 11-10 K3lly intakegesprek IVF 15-10 sasje24 Benji wachten op ongi zodat we iui 4 inkunnen Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI
4e IUI: ??-?? loesje79 08-09 Jippiejee *Rond* 06-09 Sjorsjette ??-09 Benji ??-09 sasje24 6e IUI: 25-08 Esther1983 1e IVF: 24-08 Queenmeisje 08-09 Sweetskilly beginnen met decapeptyl Wachtbankje: 11-10 K3lly intakegesprek IVF 15-10 sasje24 Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI @all vandaag weer een bliksem bezoek aan het zh voor fm mijn bms is ruim 8mm en hebben een ei van 8mm gezien wel lekker want had altijd na de 1ste fm nog nooit een ei gezien die al wat gegroeid was dus zondag mogen weer terug voor fm en dan zien we het wel weer verder. heb ook effe lijstje aangepast. @sjors hoe gaat ie met je @jippie wanneer mag je nu weer gaan testen en heb je er een beetje een gevoel bij of iets nou we zien het wel weer liefs benji
@sas ik heb mijn eerste echo 4 oktober. Tot die tijd hou ik me een Beetje gedeisd. Ben zo onzeker. Hoop zo op een mooi kindje in mijn buik. Knuf
oke queens nog iets minder dan 2 weken probeer je niet te veel zorgen te maken meid!!!! er lekker vanuit gaan dat alles oke is!!
meid waarom vraag je niet nu alvast een echo aan. moet je zeggen dat je je ontzettende druk maakt!! Ik had mijn 1e echo op 6w 1d en het hartje hebben we toen ook al zien kloppen.....dus ik neem aan dat ze dat bij jou ook gewoon kunnen zien! Gewoon ff bellen en vragen als je er zo onzeker over bent......
Hai meiden, Ik ben idd ongi geworden en HOE... pfff het is mega! Ik heb erg buikpijn gehad en nu nog wel. Vandaag weer gespoten... en dinsdag de eerste fm. Ben mega moe en een beetje op aan het raken. Maar ik probeer positief te blijven. Nu ook erg druk op het werk ivm excusie en maatschappelijke stage van de kids.... hoop morgen of weekend weer meer tijd. Ik kom gauw weer. Liefsssss
Sjors bha wat naar voor je. Knuf lief.. @MSI.. Dat doen ze dus niet zelf niet nu ik een beetje bloed ben verloren. PDF niet leuk.