@Queen Wauwies meis mooie echo!!!!! @Benji Wowww meis das spannend 3 eitjes! Ik duim voor je! @Jippie meis nog effies, ga je zondag testen? @Sas balen dat je ene ei kwijt is meid, ben benieuwd wat ze morgen zien bij je. @ALL De eerste meting was redelijk positief. Had links 1 ei van 10mm en rechts 1 van 8mm en bms ging ook de goede kant op. Heb nu weinig last van bijwerkingen van de hormonen. Vandaag had ik de 2e fm en helaas was die weer minder positief. links was nu 11,6 en rechts 9... dus er is wel groei maar gaat heel langzaam. bms is niet dikker geworden. Zaterdag moet ik terug voor de 3e fm en dus WEER door spuiten. Pfff begint me nu wel me neus uit te komen hoor. En baal ook enorm. Heb ook het gevoel dat vriendlief er niet helemaal in de volle 100% achter staat. Hij is vandaag voor de 6e x op rij niet mee gegaan Ik kwam er vanmorgen eink pas achter dat ie niet mee ging. Moet zeggen dat het mij aardig aan het irriteren is en doet ook zeer. We hebben er vanmorgen ook behoorlijk woorden over gehad. Ik heb hem ook niet op de hoogte gebracht van de uitslag. Heb wel me moeder ff gebelt want zat wel ff in zak en as. Vanaaf kwam hij pas 19:30 thuis (where the hell hij heeft gezeten... geen idee ) Maar goed nu net pas een 30 min gelee vroeg hij wat ze zeiden in het zh. Pfffffff Maar goed nu is hij op de hoogte en verder geen reactie. Nou oke top. Zie zaterdag wel hoe en wat. Ga nu ff kopje thee drinken en straks naar bed. We spreken niet echt met/tegen elkaar dus ja gezellig is effies anders. xxx
Sjors... Wat een kl..tz.k zeg.. Sorry dat ik het zeg.. Bha wat misselijk. Geef m maar lekker op z'n donder. Knuf
Hey sjors, is natuurlijk erg vervelend dat je vriend zo doet. Nu krijg je het gevoel dat je het allemaal alleen moet doen. Maar je moet niet vergeten dat het voor hem ook allemaal niet makkelijk is (daar ga ik tenminste van uit). Misschien moet je m eens vragen hoe hij zich erbij voelt. Mannen gaan daar altijd anders mee om dan wij helaas. Maar ik ben er wel achter dat het bij die mannen ook niet in de koude kleren gaat zitten hoor.... Ik ging eigenlijk altijd alleen naar die metingen.....had mijn mannetje toch niks aan en was toch zo gepiept. Maar succes ermee meid.....t is wat met die relaties hihi.....kunnen we vast allemaal over meepraten. Sasje.....hoe zag het er vandaag allemaal uit bij je?
@ sjors, ben het een met msi eens. Mijn vriend deed ook heel afstandelijk en het leek net of het hem niets intereseerde en of het alleen maar mijn wens was. Na lang doorvragen en veel praten kwam eruit dat hij niet wist hoe hij ermee om moest gaan. Hij zag mij met die hormonen in de weer en dat deed hem veel pijn. Mijn vriend is een binnenvetter en zegt nooit wat, het gaat nu iets beter maar alsnog houdt hij zich vrij stil. Met de metingen ging ik eigenlijk ook altijd alleen heen, vriendlief heeft er weinig aan, en ik stond altijd met 5 minuten weer buiten, van de 4 IUI's is mijn vriend maar 1 keer meegeweest, de rest alleen gedaan of met mijn beste vriendin. Nu afgesproken met de IVF in het verschiet dat hij wel met alles mee gaat, aangezien dit een stuk intensiever is.... @ queen, mooie echo! eindelijk de bevestiging dat het toch echt zo is!
hey meiden, @sjors wat vervelend van je ruzie met je vriend zeg, maar ik herken het wel. ik ga ook altijd alleen naar het zh, vriendlief wilt hier ook niet meer naar toe.....hij heeft de keuze ook niet gemaakt om dit traject te maken. hij is ook nog geen keer mee geweest voor een iui. hoeft van mij ook niet. probeer er over te praten ook al lukt het misschien niet 1 2 3. maar zoals de andere al zeggen denk ik dat je vriend ook het moeilijk heeft....iedere keer het geluk wat weer wordt afgenomen en je reageert het altijd op de mensen die je het liefste hebt...en dat ben jij dus in dit geval kom op meid!!! @hier weer kei erge hoofdpijn en buikpijn...moet vanmiddag naar het zh om half 4 dus we zullen zien!
@hier meiden mijn eitje was nu 18 mm rechts...links heeft ie niet meer gekeken..... dus moest meteen pregnyl spuiten.....en morgen iui4!!!! leuk leuk leuk...was de pregnyl niet meer leverbaar!!! uh ja en nu???want ik moet deze nu hebben!!!! hadden ze gelukkig nog 1 op de verloskamers liggen gelukkig!! anders had ik een vet probleem gehad!!!
@Sjors, Ja denk wel dat ik zondag ga testen, dan wil ik eigelijk graag weten of ik maandag ongesteld ga worden, moet dan werken tot laat en dan ben ik niet blij als ik er dan pas achter kom dat het game over is. (waar ik tòch steeds meer bang voor ben, pffff) Ook hier een man die ik er aan de haren bij moest trekken, wat ook later bleek dat hij ook niet wist hoe zich te gedragen. Heb net als jij op een gegeven moment ook niks meer verteld. Toen hij een keer vroeg of ik al ongesteld was kon ik hem vertellen dat dat alweer voorbij was, dus dat hij wel een beetje laat was. Dat vond hij wel lullig en toen hebben we een goed gesprek gehad en vanaf toen ging het beter! Dus ja ik denk ook dat je lief het even te moeilijk heeft. Neemt niet weg dat hij zich er nu toch wel even te 'makkelijk' vanaf maakt hoor, dus trek hem maar even aan zijn oortje!
Meiden ik herken dit niet bij mijn vriend op de domme opmerking op de IVF meeting na. Toen zei hij.. Iets in de trant van " Tot hoelaat duurdt die onzin" Daar heb ik hem flink op aangesproken maar hij bedoelde het niet zo. Eigenlijk hebben we het traject met z'n 2e doorlopen en dat vond ik heel fijn. @sas en anders de pregnyl bij mij halen. Ik heb over omdat ik op het laatste moment aan de utrogestan ging. Heb vandaag een gesprek met MOEDERS VOOR MOEDERS gehad. (Waar ik natuurlijk aan mee doe) maar die zeiden dat apotheken het niet terug mochten nemen omdat ze niet kunnen garanderen dat ik het echt in de koelkast heb gehouden. Tuurlijk doe ik dat. Het is mij te kostbaar.
ja bij de apotheek zeiden ze dat het niet meer leverbaar was??? mag ik toch hopen dat het er dan weer snel komt hoor!!!
@Jippie Hmmmzzz nou meis ik blijf hard voor je duimen! @Sas Wat goed meis... spannenddddd!!! Toi toi toi Ow en eh... fijn dat ze toch de pregnyll hadden liggen! @queens Zag je zeggen hoor meis @ALL dank voor reageren en op-peppe meiden! Ik begrijp heel goed dat sommige alleen gaan voor de fm's. En ook dat mannen er anders in staan en binne vette en of weldegelijk voelen enz. Alleen is het hier juist anders. Met de afgelopen mk is hij ook niet mee gegaan En omdat ik de afgelopen keer zo'n last had van bijwerkingen enz en steeds tegenslagen en teleurstellende berichten kreeg was het wel zo fijn geweest als er iemand was. Ik ga wel praten maar weiger vanaaf te beginnen... ben benieuwd of hij zelf begint en of hij morgen mee gaat. Hij heeft een vet dikke enkel en een hele lelijke roos/paarse plek erop omdat hij gister boos tegen een deur trapte (deed hij voor het eerst).. hij mompelde gisteraaf nog wel wat over of ik zalf had en een kneuzing maar ik dacht echt joh bekijk het effies lekker. Heb hem laten zitten ermee. Vanmorgen had hij ineens brood voor me gemaakt, doet hij dus echt NOOIT he, hij voelt het dus wel hé dat ik niet happy ben nu. xxx
sjors, ik hoop dat hij er vandaag zelf over begint!!!! ik denk dat het echt heel moeilijk is allemaal, wij hebben elkaar ook nog zeg maar....en tja..onze mannen hebben alleen ons of vrienden waarmee ze het delen....!
@Sjors, Nou dan hoop ik niet dat hij zo'n 'dikke kop' heeft als de mijne, want over het algemeen kan ik het echt niet meer langer volhouden, hij kan het er volgens mij wel weken niet meer over hebben.... (of als het even kan helemaal niet, want als het moeilijk wordt dan heeft ie het er liever niet over..) Tja kerels, maar wat ik al eerder zei het is niet eerlijk tegenover jou!
Wat vervelend dat de sfeer zo 'gezellig' is thuis, Sjors. Mijn man is volgens mij alleen naar een paar eerdere onderzoeken niet meegeweest, maar tijdens het IUI traject wel. Hij hoefde niet eens voor zijn bijdrage op te draven omdat hij dat een jaar geleden al heeft gedaan. Ik was echt super over de zeik geweest als hij niet mee was geweest (alhoewel ik het ook wel geestig had gevonden om te kunnen zeggen dat wanneer onze dochter verwekt werd m'n man in de kroeg zat ) dus ik kan me goed voorstellen dat jij daar ook niet blij mee bent. Dit is toch een traject wat je samen wil doen, ook al pakt de kerel dingen vaak ander aan... Met mij gaat alles trouwens goed, ik voel me lekker energiek en geniet elke dag van de bewegingen van m'n meisje. Ik hoop zo dat jullie dit allemaal ook snel mogen meemaken!! X
Lieverd wat bedoel je met ik zag je zeggen hoor? En laat je kerel nog maar lekker even bloeden.. SAMEN DOOR HET TRAJECT. x
Tja ik vind ook wel dat je het samen moet doen! Maar ik vind het lullig dat mijn mannetje uren in moet leveren om bij zon suffe fm te zijn. Bij de gesprekken met de arts en bij de IUI zelf is hij wel geweest....dat wilde hij ook persee. Hij is bij 2 fm's geweest en daarna geloofde hij dat wel (langer wachten in de wachtkamer dan dat je daar binnen bent haha). Maar als we 5 behandelingen verder waren geweest weet ik ook niet wat hij dan had gedaan. Hem kost het allemaal verlof uren, mij niet. Maar ik heb wel het geluk dat die van mij het allemaal wel wil weten.....hij gaat ook iedere keer mee naar VK enzo. Maar iedere man is anders.......en je moet er wel een keer over praten hoor......anders is dat echt niet goed lijkt me. Sasje....ja dat klopt dat ie vaak op is. Ik moest het ook echt weken van te voren in huis halen voor het geval dat. Misschien moet je proberen een voorraadje in te slaan hahaha. Maar spannend dit weekend dus!!!! Succes de komende daagjes jippie! Spannend! Laat wel meteen iets weten he!? Fijn choco dat het zo goed gaat!! Ik heb sinds gisteren ontzettend dikke olifantenenkels!! Ik kan mijn normale schoenen niet meer aan, ziet er echt stom uit...... mja zal wel door het weer komen ofzo. En maagzuur....bah. Nu komende kwaaltjes bij mij pas haha.
Oja nog wat..... wij weten dus niet wat het geslacht is, maar de VK weet dat wel (heeft ze gezien tijdens echo). Nou zij ze van de week bij de controle 'nou zoals het er nu allemaal naar uit ziet gaat het dus goed met ons sjefke' Ik heb het helemaal niet gemerkt maar mijn mannetje zei het toen we buiten kwamen hihi. Nou kan het natuurlijk zijn dat ze altijd dat woordje gebruikt om de baby aan te duiden (is me eigenlijk nooit opgevallen)......maar ik denk nu dat ze zich versproken heeft en dat we een jongetje krijgen. Sta ik straks mooi te kijken als het een meisje is hahaha Mja al met al weet ik nu dus eigenlijk nog niks haha
Ik begrijp het ook wel dat de man niet bij iedere fm mee gaat, dat zou ik ook niet van mijn man hebben verwacht... Maar enige interesse hoe het dan is gegaan en hoe je je voelt mag ook wel. Vind ik in ieder geval. Als als dat te moeilijk is voor een man dan moet hij dat maar leren. Al die hormonen in je lijf krijgen en al die behandelingen is ook echt niet makkelijk en wat begrip tonen helpt in ieder geval wel. Het is niet dat hier alles perfect is gegaan vanaf het begin hoor... Mijn man is gewend geraakt dat hij degene is met wie rekening moet worden gehouden en aan wie iedereen vraagt hoe het gaat. Maar ik ben wel zo dat ik mijn frustraties snel met hem heb gedeeld. Hb hem gewoon gezegd wat ik van hem verwachtte... Mannen hebben (soms) gewoon wat sturing nodig. @MSI Haha grappig is dat hoe je dan nu helemaal aan het denken wordt gezet met zo'n opmerking. Ik moet wel zeggen dat als je het niet weet iedereen vaak de mannelijke uitdrukking gebruikt. Zo zei de dame die de 20-weken echo deed ook een paar keer duidelijk "hij". Maar toen we later op het briefje keken stond er toch echt dochter.
oh msi whaha nou willen jullie het zeker weten of niet?? hebben jullie de kamertjes al klaar??? fotos fotos fotos !!!
@sjors wat ontzettend balen dat je zo`n gezellige huissfeer hebt hoop dat het gauw wat opknapt en dat jullie er even goed over kunnen praten @sasje wat goed dat je vandaag je iui heb de hoeveelste is het van jou ik zal flink voor je duimen vandaag lopen we redelijk gelijk ik mag morgenochtend @all hier gistermorgen naar zh geweest zagen 2 eieren 1 van ruim 19 en een van ruim 17 de derde kon ze niet vinden en gaf eigenlijk aan dat als er echt 3 zouden zitten dat ze niet zouden insemineren maar volgens mij had ik de derde wel zien zitten maar gaf zij aan dat het een bloedvat was maar was ongeveer op dezelfde plek als woensdag miss heb ik een extra kansje dat ie er toch zit en wordt morgenochtend vroeg de iui gedaan hoop dat deze mag blijven zitten voor iedereen een fijn weekend gewenst