wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    spannend benjij!
    ik ga voor je duimen!!

mijn nod is 16 oktober ;) dus dan zitten we wel redelijk gelijk he!

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Benji en Sas, succes meiden!!

Hier weer GAME OVER, baal behoorlijk, maar het is niet anders, ik ga jullie dan ook 'verlaten'.
    IUI zit erop voor ons, hopelijk hebben we verderop in het traject meer succes!!
    Het ga jullie goed!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    huh jippie....???
    balen dat je ongi bent geworden...maar hoezo klaar met iui? jullie gaan over op ivf of wat is het plan???
    en je gaat ons nou toch niet verlaten???
    zou het fijn vinden om even goed te lezen hoe het met je gaat.....want queens en kelly hebben ook ivf gehad of moeten deze nog krijgen en kletsen hier ook nog gezellig mee!

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik heb IVF gehad. Knuf

5. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ jippie balen meid :( Maar je gaat ons toch niet verlaten?? Wij gaan ook in het IVF traject, en merk dat ik nog steeds in dit topic de meeste aansluiting vindt... Andere topics kom ik in ieder geval slecht tussen....

6. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    jippie, niet opgeven hoor! Kijk wat IVF voor sommigen van ons heeft gebracht... Laat nog iets van je horen hier he!

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Choco
    Fijn te horen dat het goed gaat meid, geniet lekker van het bewegen en de zwangerschap!!! Nog een buikfoto meis?

@MSI
    Ow whahaha das een mop van de vk en de opmerking; Sjefke.. kan me voorstellen dat je dan denk aan een jonge.. hihi idd maf als je dan een meisje krijgt.

@Benji
    Ow coooooool toi toi toiiiii
    Spannend met 2 en mogelijk 3 eitjes IK DUIM!

@Jippie
    Ow meis knufffffffff wat klote dat het mislukt is. maar zoals alle andere vragen... verlaten???? Want.... wat nu dan????

@Queen
    bedoelde MAG :D

@ALL
    Vriend is mee geweest!
    Vandaag was de uitslag van de fm aleen helaas weer niet positief!
    Rechts (kleinste ei) is gestopt met groeien & links (grootste ei) is kleiner geworden... en bms is ook dunner geworden.
    De gyn heeft ons schema van begin tot nu goed bekeken en besloten dat we de dosering omhoog doen per vandaag.
    Heb dus nu net voor het eerst de hogere dosis gespoten.
    Woensdag hebben we de volgende fm.

We lopen nu wel 2 risico's;
    1: Kans op bloeding, dan meteen stoppen en is deze ronde over
    en dan dus het hele circus opnieuw.
    2: Overstimultie, kans dat veel of alle eitjes ineens mee gaan doen
    en ook dan staken en het hele gedoe van begin af aan.

Ze hopen dat de 2 of 1 van de 2 eitjes weer gaan groeien, kans is dat dit niet gebeuren zal maar dat er zich hele nieuwe ei-tjes aandienen.

Als we komen tot een iui maar deze niet zal uitkomen tot een zwangerschap dan moeten we aan andere hormonen. Probleem is alleen (of nou ja probleem).... ''normaal'' is de volgorde met hormonen; chlomid (pillen) --> Menopur of Puregon... Daarnaast is er GonalF maar die gebruiken ze meestal met IVF of ICSI... en dus als de poging door gaat maar niet zwanger word het overleg met gyn om over te gaan omdat ze dan denken dat Menopur z'n werk niet meer doet ondanks eerdere positieve ervaring.

Al met al word dit dus nog een spannendere ronde!

xxx

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ow Sjors ik duim voor je... Ik heb trouwens ook met de IUI Gonal F gespoten hoor. IUI GonalF en Pregnyl en voor de IVF heb ik Gonal F Decapeptyl en Pregnyl gespoten en om het baarmoeder slijm op pijl te houden heb ik bolletjes utrogestan gehad.
    Wat ik niet snap is dat ze jou die bolletjes niet geven.
    Nou sterkte lieverd. Ik duim voor je. ( voor alle meiden) dikke knuf

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

pff sjors :( daar wordt je toch verdrietig van......wel erg fijn is dat je vriend is meegeweest!!! jeeejjjjjj!!!!
    tja hopelijk ben je idd niet resistant tegen de menopur :( daarom wilde ze mij ook geen andere medicatie geven dus ook spuiten aangezien ik zon hoofdpijn heb van de clomid.
    ze zeiden tegen mij van nee spuiten is echt het allerlaatste en dat gaan we echt pas proberen zo lang mogelijk uit te stellen ivm ivf en je anders idd er tegen bestand bent en er niks meer groeit.....nou ja hopelijk gaan ze toch nog ff lekker groeien!!!
    vreemd allemaal he dat hele lijf van ons!!!!

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    haha,
    nou ik zal dan wel niet helemaal wegblijven;)!
    Maar ik ben/was so-wie-so al niet HEEEEEL actief hier.
    Zit al wel vanaf het allereerste begin (=nu bijna 2 jaar) in het 30+kippenhok hoewel het daar nu ook wel heel rustig (bijna iedereen zwanger of een beebje) wordt. Vandaar dat ik toen hier bij jullie IUI'ers terecht ben gekomen.
    Nu wil ik toch ook wel meelezen met de UMCG meiden en het ontbreekt me aan de tijd (en ik wil ook niet de hele dag bezig zijn met ZP) om alle 3 dan te onderhouden.
    Ik zal zo nu en dan wel even om het hoekje kijken, maar hoop dat binnenkort jullie allemaal verhuisd zijn naar het zwangere gedeelte en hopelijk mag ik daar dan ook komen;)!

P.S. Ik was gister wel een beetje kort, maar dan komt omdat ik vooral heel erg de balen had van mijn lijf en het hele gedoe, vandaar de korte samenvatting:).

11. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @jippie dat is zeker balen dat je dan weer die vreselijk rode duivels hebt ik hoop voor je dat ivf uitkomst bied voor jullie en dat je daar gauw zwanger van mag worden.

@sjors ik hoop dat je oude/ nieuwe eitjes mogen groeien en dat er je meer elende bespaart blijft we blijven duimen draaien.

@sas we lopen helemaal gelijk hoor want ook ik mag de 16 oktober gaan testen als ik nog niet ongi ben leuk wel spannend hoop dat we allebei roze mogen scoren.

@hier dus vanmorgen mijn 4e iui gehad heb alleen nu voor het eerst een rommelende buik gehad een soort van beurs gevoel van binnen dat heb ik nog nooit gehad hoop dat dat het gevoel van rammelende eierstokken zijn geweest voor mijn eisprong hebben jullie dit wel eens gehad??

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb dat altijd benji....hopelijk betekent het voor jou wel wat goeds!!!

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Meiden kom op he dit moet jullie roze maand worden..
    Ik zal wat minder aanwezig zijn hier want ik denk dat ik ook naar het mei mama gedeelte ga overstappen en anders wordt het teveel. Toch wens ik jullie het beste en zal ik zeker af en toe gluren en kletsen.
    Vandaag de 2e echo gehad. Hier is ons moppie 8 weken en 1 dag jong:)

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een mooie echo queens!!!

nee niet ons verlaten :(

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Doe ik ook niet lieverd maar voorals ik wat minder typ dan weten jullie waarom:)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dan is het goed hoor ;)

17. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @ all wie zit er hier nou nog op het forum ik heb het idee dat het er niet zo heel veel meer zijn

@sas hoe gaat ie bij jou hou jij het nog een beetje uit dat we nog zo lang moeten wachten ik nog wel heb een hoop dingen te doen dus en heb jij er een bepaald gevoel bij ik namelijk wel ben wel positief eigenlijk maar we zullen het wel zien de 16e

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ben er nog ;)
    maar weet eigenlijk niet wie er nog iui krijgen...zijn wij dan de enige 2 nog?
    ik heb er deze keer geen gevoel over dus we wachten maar mooi af ;) nog 1.5 week!!

19. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben hier nog om voor jullie te duimen hoor ;) lees alleen wat vaker 'in stilte' mee :)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke dat is fijn om te weten roos!

Deel Deze Pagina