@sweet wat een ervaring die punctie zeg nou ik hoop maar dat er veel zijn bevrucht en dat je een mooie plakbeebje mag krijgen @all fijn dat jullie toch zo af en toe om het hoekje mee kijken is toch wel leuk hoor @sjors fijn dat je vandaag toch je iui heb de hoeveelste is dit van jou nu dan. zet je jezelf ook nog effe op het lijstje van het wachtbankje we willen wel weten wanneer jij mag gaan testen. @hier gaat alles goed nog een dikke week moeten we nog wachten wat spannend ook jij nog een dikke week he sas mogen we samen testen wanneer ben jij het van plan om te gaan doen deze week is killing nou alle duimen draaien op volle toeren voor iedereen
daar durf ik je geen antwoord op te geven queens!! als je je zelf er niet prettig bij voelt, dan zou ik gewoon de vk of gyn bellen...... doe rustig aan meid!!! @benji idd nog een dikke week wachten....ben er eigenlijk niet zoveel mee bezig merk ik! heb wel wat meer last van mijn buik..dus of dit goed of slecht is....we zullen zien! ik ga op zijn vroegst ook echt pas volgende week zondag testen....
Jeej sweet wat een ervaring, nu maar hopen dat het allemaal niet voor niet is geweest En sjors is de iui naar wens gegaan? Heb je ze zelf ook ff aangemoedigd hihi Benji en sas val ik over een weekje pas weer lastig (Ik vind het wederom weer er erg spannend!) Queen ik kreeg ook altijd buikpijn door zulk soort dingen....maar die buikpijn komt niet door het sterven van de vrucht ofzo hoor maar gewoon door de werking op je baarmoeder. Door de spanning span je ook al je spieren aan en dat ga je nu merken in je baarmoeder. Stress is zeker NIET goed voor je kindje....maar dan moet je meer denken aan continue stress (door bijvoorbeeld werk) en niet die ene keer die jij nu meemaakt want af en toe je druk maken kan echt geen kwaad hoor (dan zouden maar weinig babys geboren worden hihi wij vrouwen maken ons toch zo vaak druk ) Maar je vriend moet dat niet dagelijks gaan doen hoor......dat zou denk ik niet goed voor je zijn. Zwangeren....fijn dat het zo goed met jullie allemaal gaat!!! Daar hebben we ook allemaal maar geluk mee! Hier alweer bijna 29 weken ja. Ik begin het nu wat moeilijker te krijgen....ik moet echt een stapje terug gaan doen want heb nu veel last van pijnlijke harde buiken. Ik werk nog steeds 40 uur maar zit te denken om een uurtje per dag minder te gaan werken ofzo. Maar ik vind het moeilijk om er aan toe te geven (voelt een beetje als falen haha) Maar ik moet niet alleen aan mezelf denken......dus van de week ff overleg plegen met mn baas..... Oja en donderdag hebben we pretecho.....zouden we eigenlijk niet doen maar het is alweer 9 weken geleden dat we iets gezien hebben dus ben wel weer erg benieuwd!! Dus heb ik toch maar een echo geregeld haha.
krijgen we ook nog een buikfoto msi!?? kamertje ook al klaar??? en idd standje terug meid!! en je moet het zeker niet voelen als falen hoor!!
@Roos Jammer dat jullie het geslacht nog niet konden zien, nog effies geduldig zijn dus. Wel fijn dat het goed gaat. Leuk toch dat je buikje nu zichtbaar word. @Choco leuk leuk een actief meisje! @Sweet Ow sweet wat spannenddddd, hoe is het gegaan????? @Queen Owjee meis das niet fun ruzie, en buikpijn & stress al helemaal niet. Hoe gaat het nu met je? En met jullie? @Benji Zal nog een week voor je duimen meid. Ik plaats me zo op de lijst, dacht dat ik dat al had gedaan. @MSI Heb ze zeker zelf ook aangemoedigd en vriendlief ook! Cool hoor een pretecho, lijkt me idd moeilijk 9 weken en dan niks J @ALL Nou iui nr 4 is gister dus geweest bij ons. De zaadjes waren perfect! We hebben zelfs bij het lab toen we gingen ophalen even in de microscoop mogen kijken. Echt zo cool!!! En dat deed vriendlief natuurlijk ook erg goed. Onderweg van lab naar de afdeling waar de iui plaats zou vinden sprak vriendlief de zaadjes nog aan hihi; nou jongens en meiden, niet alleen sjansen maar aan de haak slaan die hap! Het vrouwtje heeft nu zal lang geploeterd en gezwete om een mooi eitje te kweken dus eh neem het er van! Whaha zo lief!!! De iui zelf is erg zwaar en pijnlijk geweest. De verpleegkundige van de ivf poli kreeg het niet voor elkaar. De eendebek ging al moeizaam en ze kreeg me baarmoedermond maar niet in zicht. De stoel kiepen enz niets hielp dus uiteindelijk na 3 pogingen is ze een gyn gaan halen. Die had ook enorme moeite. Ik had behoorlijk pijn. Er moest zelfs een tang aan te pas komen en uiteindelijk is het hun met zn 2tjes gelukt. Heb de hele dag na weeën gehad. Pas toen ik vanmorgen op stond was het over. Nu dus afwachten geblazen! xxx Liefs Sjors
4e IUI: ??-?? loesje79 08-09 Jippiejee 08-10 Sjorsjette 02-10 Benji 01-10 sasje24 6e IUI: 25-08 Esther1983 1e IVF: 24-08 Queenmeisje 08-09 Sweetskilly beginnen met decapeptyl Wachtbankje: 11-10 K3lly intakegesprek IVF 16-10 sasje24 16-10 Benji 20-10 Sjorsjette Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Queenmeisje 1e IVF Roos, 2e IUI Ik stond er al op maar heb m ff opgezocht
Even een ego berichtje hier alles een beetje goed nog wel stress en ik hoop niet dat m'n kindje hier blijvend iets aan over houdt. Wat een eikel doe van mij het interesseerde hem niks wat ik ook zei. Bha. Sorry hoor moest t even kwijt.
@Queens Niks ego meis dat mag hier namelijk! Ik hoop voor je dat het gauw gezelliger is daar. En meer begrip. Maak je niet te veel zorgen.... als je je zorgen blijft maken zet je de stress door. Dikke knufffffff Liefs
nou wat een verhaal sjors pff nou hopelijk was dit de laatste poging en gaat het nu lukken zeg!!!! ik ga duimen!! @queens hopelijk wordt het idd snel gezellig daaro!! en probeer je verder niet te veel zorgen te maken....ik weet het..is makkelijker gezegd dan gedaan! @hier af en toe wat last van mijn buik, maar ik durf zelf echt te niet hopen......!! nog 6 dagen geduld
Ivf is er ook nog hè. Als het nu nlukt is het mooi meegenomen maar de IVF bied meer kansen. Je hebt echt nog kans om mama te worden.
ja weet ik....maar aangezien we eerst van de iui nog 8 pogingen mogen doen......tja ik weet het af en toe ook niet wat slimmer is om te doen eigenlijk!
ooo meiden even een ego bericht hoor. Pffff heb het op het moment echt even heel erg zwaar, zit al de hele dag te janken. Mijn beste vriendin heeft vanmorgen aan mij verteld dat ze zwanger is..... Ik wist natuurlijk dat het eraan zat te komen, aangezien ik wist dat ze was gestopt met de pil. Het is bij hun in de 2de ronde raak, tuurlijk ben ik blij voor ze maar het is zo'n klap in mijn gezicht, merk dat ik het er toch heel erg zwaar mee heb.... Morgen hebben we ons intake gesprek voor de IVF, dus ben erg benieuwd waneer wij nu eens aan de beurt zijn... Sorry dat ik even niet reageer op voorgaande berichten het zit me op het moment even heel erg hoog.
Och Kel lieverdje toch. Kut is dat hè. Ik herken het hoor. Wordt e even met je neus op de feiten gedrukt en het is al zo moeilijk. Bha. Sterkte voor jou meis enne verwen jezelf maar lekker met nieuwe kleding ofzo. Een paar dure uggs misschien
oh kelly...dat is echt een kut gevoel!! ik herken het helemaal hoe blij je ook bent voor haar, oh werkelijk het voor jou is dat jij al zolang wacht!!! voor je gevoel had jij eerst moeten komen ipv haar!! nou morgen naar de intake en dan hopelijk snel starten zodat ook jij snel zwanger mag zijn, dan kunnen jullie samen tegelijk zwanger zijn
@kelly wat is dat idd kut zeg dat het hun wel gelijk lukt en bij jullie dan nog niet dan voelt het heel oneerlijk maar weten hun dat jullie zo bezig zijn dan of weten ze dat niet (dan zou je er over kunnen hebben heb ik wel gedaan en als ze het wel weten is het ook voor hun een hel geweest om het jullie te vertellen want ik heb het zelfde meegemaakt en spreek een beetje uit ervaring onze vrienden vonden het vreselijk om het ons te vertellen maar deden het wel zodat we het niet van een ander zouden horen maar net zoals qeens het zegt verwen je zelf maar eens lekker dikke digi knuffel
Ze weten dat hoor, ook dat we voor IVF gaan. Mijn beste vriendin zette bij mij steeds de pregnyl prikken. Ze zei ook ik gun het jullie zo veeeel meer dan dat ik het mezelf gun. Ik heb zelf tegen ze gezegd dat ze ervoor moesten gaan, en niet op ons moest wachten. Dit wou ze namelijk zelfs doen zodat ik misschien toch nog eerder zwanger zou zijn.... Owh en dat verwennen heb ik net even gedaan, heb even de online shop van de H&M leeggekocht