hee meiden hier is het helaas game over vanmorgen ongi geworden wat een k*tzooi allemaal we moeten alweer naar poging 5 toe terwijl ik de vorige keer in de 1ste iui al zwanger raakte ik begin steeds meer te twijfelen of onze dochter niet onze enigste kans is geweest om ouders te mogen zijn zie het gewoon even somber in terwijl ik weet dat ik positief moet blijven maar is vandaag even moeilijk vanavond lekker een flinke borrel gaan drinken nu mag het teminste sorry ik moest effe spuwen en sasje en sjors hoe staat het er met jullie voor?
@ all lieve meiden ik heb hier even een vraag aan jullie. wij zn bezig met iui-d ,ivm azoospermie van mn man. voor degene die al zwanger zijn geworden van iui ben ik benieuwd hoe ver vantevoren je merkte dat je zwanger was voordat je positief testte. ik heb steeds ongeveer 4 a 5 dagen voor nod last van bruinverlies en dan weet ik al game over deze ronde bedankt allemaal en succes!
oh nee benjij wat vervelend. dan ben je 1 dag eerder ongi geworden of niet? ik ben het nog niet, maar denk het wel echt vandaag of morgen te worden want heb al paar dagen echt buikpijn, en verder nergens meer last van..dus kan echt niet zwanger zijn! ik ga wel morgenvroeg testen mocht dit nog nodig zijn! en mocht deze wit blijven dan weet ik 100 procent dat het niet gelukt is.....dan wordt het ook hier poging 5
@ benji balen meid, maar hou de moed er in ! @ sjors, nee weet ik nog niet krijg ik 10 november te horen.
@Benji Ow meid wat K*T!!! Kan me heel goed voorstellen dat je gaat twijfelen of dit het wel is en of er nog een kans komt. Wij hadden dit ook, het duurde zooooooooo lang voor er überhaupt iui nr 4 kwam dat wij ook echt de moed aan het op geven waren. Meid dikke knufffff en geniet van je borrel @Annaatje Aller eerst veel succes met iui ! Hoop voor je/jullie dat jullie gauw een kindje mogen verwelkomen. Ik ben vanuit de iui 1x zwanger geweest van een 2 ling (werd met 6,5 week een mk). Ik testte op dag 14 (na iui) positief en voelde het ongeveer vanaf dag 12. Heb verder geen bruine afscheiding gehad voor positieve test. Vorig jaar ben ik ook zwanger geweest en toen testte ik juist pas 23 dagen dpo pas positief! Toen voelde ik het ook al heel lang maar duurde dus ff. Nou ben dus erg wisselvallig dus volgens mij heb je niet zoveel aan mijn ervaring. @Sas Aaaaaah NEEEEEE je mag niet ongi worden meis, ik duim!!!! @K3lly Oke dus nog even afwachten wat je gaat gebruiken. Nou ben benieuwd. @ALL Mijn gevoel blijft nog altijd erg positief . Oef moet toch wel blijven onthouden dat het ook niet raak kan zijn anders is het straks echt een teleurstelling! Nog een klein weekje!!!! xxx liefs Sjors
goedemorgen meiden, hier vanmorgen getest maar helaas zoals ik al dacht omo wit dus nu hopen dat ik snel ongi wordt zodat we door kunnen naar poging 5
@Sas Ow meis das K*T!!!! Knuffffffffff Hoop idd voor je zoals je zelf ook al aan gaf dat de duvels zich gauw aandienen zodat je met poging 5 kan starten. Pfffffff wel echt K*T K*T K*T zeg!!!! AAAAahhhhh :x had zo gehoopt dat iui nr 4 voor ons de grens zou zijn. Dank voor duimen! Ik durf zelf echt niet eerder te testen... ben zo bang dat ie vals positief is door de pregnyll... dus wacht met grote moeite braaf af! xxx
Benji: Wat balen zeg Anaatje: succes met je eerste IUI! Sas: Wat balen zeg Sjors: Ik hoop het ook zo voor jullie!! Ik blijf nog even voor je duimen! Kel: Ben je al zenuwachtig voor 10 nov. Ik hoop voor je dat dit nieuwe traject jullie een kleintje gaat brengen! Kan je nu iets beter omgaan met je zwangere vriendin? Blijft natuurlijk lastig zo'n tegengestelde emoties... Queen: Hoe voel je je? Ben je al iets gerust gesteld? Ik herken dat gevoel uit m'n 16-19 weken tijd. Toen voelde ik me opeens beter en toen voelde ik m'n kleine meid nog niet bewegen. En het enige dat je kan doen is wachten en vertrouwen hebben. Hoe gaat het thuis? Is het weer iets gezelliger? Hebben jullie er over kunnen praten?
@annaatje, Ik was zwanger na de 2de iui, maar voelde helemaal niets. De keer daarvoor echter, had ik alle mogelijk zwangerschapskwaaltjes, en bleek het niets te zijn... Daar kan je dus niet echt van uit gaan. Die pregnylspuit kan je aardig in de war helpen. @benji en sasje, wat vervelend Ik hoop zo dat er hier snel nog eens goed nieuws komt! 't is jullie zo gegund!
@sas wat balen zeg ook voor jouw nou moeten we de hoop houden dat dan nummer 5 het magische getal moet gaan worden voor ons ik hoop het zo voor ons allemaal dat we gauw zwanger mogen worden. @sjors mijn duimen blijven draaien voor jouw nog een kleine week hou moed om niet eerder te gaan testen is heel moeilijk maar wel het beste dan weet je in iedergeval dat het dan echt van een zwangerschap is en niet van de pregneyl @anaatje ik ben zwanger geraakt van mijn 1ste iui en ik heb helemaal geen kwaaltjes gehad van te voren ik kreeg de dag ervoor bruine afscheiding en ik dacht dat ik ongi was geworden(ik begon mijn ongi altijd eerst met bruine afscheiding) en toen de volgende dag zat en kwam er niks meer en toen heb ik de dag daarna toch een test gedaan (dus eigenlijk 1dag overtijd) en die was positief en nu we weer zijn begonnen gaan we nu alweer naar poging 5 hou er gewoon rekening mee dat je lichaam je voor de gek kan houden en dat je het gewoon op je af moet laten komen succes in iedergeval
@ sas, aaahhh balen meid, gedver de gedver wat is dit toch k*t @ choco, nee niet zenuwachtig, ben blij als die datum is geweest. Als het goed is gaan we dan rond 20 november starten met hormonen spuiten. We zijn na deze maanden er ook wel weer aan toe om weer te gaan beginnen. Ik kan er gelukkig wat beter mee omgaan, soms flitst het wel even door mijn hoofd, en dan denk ik owh ja dat is ook zo.... En dan krijg ik even zo'n vreemd gevoel over mee heen. Maar het is niet zo dat ik weer in huilen uitbarst.
hier toch vanmorgen ongi geworden, heb net meteen het zh gebeld voor uitgangsecho en hebben ook gesprek gepland morgen!! ik wil namelijk dat er nu eerst iets gaat gebeuren voordat ik verder ga met iui! dit omdat mijn vriend en ik dit allebei even niet meer trekken!! iedere keer die teleurstelling! sorry heb er even de energie niet voor om verder te reageren
Knufffff. Ik herken het helemaal. Wat goed dat jullie eerst een gesprek op de planning hebben geplaatst. Dit is exact wat vriendlief en ik ook voelen. Ik hoop voor jullie dat de twijfel ed serieus genomen worden meid. Bij ons hadden ze al aangegeven dat als het nu niet raak zou zijn we evt op andere medicatie over moesten omdat mijn lichaam nu zo belabbert reageert op de Menopur. Ze zei er wel bij dat dit dus mogelijk zou kunnen betekenen dat het een andere behandeling gaat worden. A fijn, wij willen ook een gesprek met de gyn als het niet raak is. We hebben de afgelopen 2 maanden een flinke dip gehad. Na heftig gesprek met elkaar kwamen we toch eink tot de conclusie dat we beide iui niet meer zo zien zitten. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen. Ik zal in ieder geval aan jullie denken morgen!!! Laat je het nog weten meid? xxx Liefs Sjors
@ sas, dikke knuf!! Snap dat je de teleurstellingen op een gegeven moment teveel worden... Suc6 met het gesprek.
4e IUI: ??-?? loesje79 08-09 Jippiejee 08-10 Sjorsjette 02-10 Benji 01-10 sasje24 5e IUI: 6e IUI: 25-08 Esther1983 1e IVF: 24-08 Queenmeisje 09-10 sweetskilly terug plaatsing Wachtbankje: 16-10 sasje24 16-10 Benji 22-10 Sjorsjette 23-10 sweetskilly 10-11 K3lly 2 de gesprek voor IVF Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Queenmeisje 1e IVF Roos, 2e IUI ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Meiden is ie nog up to date? Heb mijn datum ff aangepast (stond op 12 dagen na iui... oeps ... heb m braaf op 14 dagen na iui gezet) xxx