oh msi!!!!! ik zeg zwanger hoor!!!!!!! ik wordt hier helemaal blij van meiden!!!! ik zou over 2 dagen nog keertje testen!!!!
MSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als je tenminste geen +je verwacht, ik zie DUIDELIJK 2 streepjes, oooh wat gaaf meid!!! Superrrr!
Haha nee het moet echt een streepje zijn....maar ik vond m zo vaag. En ik voel me helemaal niet zwanger.... Heel raar.....maar ja ik weet ook helemaal niet hoe het voelt om zwanger te zijn natuurlijk. Ik hoef donderdag pas het ziekenhuis te bellen zeiden ze toen bij de IUI. Als het ziekenhuis het bevestigd geloof ik het pas...... Over 2 dagen misschien nog eentje doen....kijken wat die zegt. @Sasje ja wij hebben tot 2 keer negatieve samenlevingstest gehad. Ze hebben 1x 1 dood zaadje teruggevonden.....verder helemaal niks.
jeetje, nou een streep is een streep en je bent 'gewoon' zwanger hoor, het is wel pril natuurlijk, daar moet je dan nog wel even rekeningn mee houden! Maar AAAAAAH wat goed nieuws, ik word er zelf ook een beetje nerveus van, het kan dus wel, ronde na ronde mislukt en dan de 1e IUI... pfff ik hoop dat we het allemaal zo gaan doen hier!
1e afspraak gynaecoloog 11-04 Nijntje1 12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek 1e IUI: 04-04 K3lly 05-04 MSI 26-04 Jippiejee ??-04 Sasje24 2e IUI: 13-04 Mooibuikje ??? Shir26 Wachtbankje: 18-04 K3lly 19-04 MSI 29-04 Mooibuikje Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI
Hoi Meiden, Was een weekend weg met familie en ben zaterdag ongesteld geworden. Kon wel janken maar ja dat doe je niet met al die mensen erbij... Heb echt zo zitten balen maar goed we gaan gewoon voor de 2e iui. Kan er toch niets aan veranderen. Had veel goede hoop deze maand maar helaas...
Wow MSI ik vind dit ook echt een goede test hoor. Waarschijnlijk omdat het geen ochtend urine is niet helemaal duidelijk. joehoeeeeeeeeeeee
hihi door jullie ga ik het toch steeds meer geloven. Wat je zegt jippie....het is nog pril en ik denk dat ik gewoon bang ben om binnen nu en afzienbare tijd toch teleurgesteld te worden. Mja....voor zolang als het duurt geniet ik er dan maar even van. Dat IUI echt wonderen kan verrichten zie je nu wel ja. Zoveel rondes gehad en nog nooit een positieve test in handen gehad. Altijd gedacht dat ik een gat in de lucht zou springen als ik een positieve test zou hebben maar je blijft onzeker en durft (nog) niet te juichen.... Nou meiden....de 1e IUI kan zomaar jullie laatste zijn!! Ben benieuwd naar jullie!!
Aaahhhh Shir...ik was al zo benieuwd naar je!! Shit zeg, balen dat je ongesteld geworden bent.....en dan ook nog met al die mensen erbij! Dat is dubbel ellende. Ik duim voor je dat de 2e meer geluk voor je brengt!
MSI: Wat gaaaaaaaaf!!! Ik zie ook een duidelijk streepje hoor!! Ik kan me voorstellen dat je nog wat terughoudend bent... over twee dagen gewoon nog een keertje testen! Shir26: Wat jammer dat deze poging niet succesvol was. En wat zuur dat je niet gewoon even lekker alleen kan balen. "Keeping up appearances" valt niet altijd mee...
1e afspraak gynaecoloog 11-04 Nijntje1 12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek 1e IUI: 04-04 K3lly 05-04 MSI 26-04 Jippiejee ??-04 Sasje24 ??-04 ChocoChick 2e IUI: 13-04 Mooibuikje ??? Shir26 Wachtbankje: 18-04 K3lly 19-04 MSI 29-04 Mooibuikje Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI
hey queenmeisje, heb je morgen ook al IUI? Of 1e echo? Waarom zet je jezelf ook niet op het lijstje? Dan kunnen we jou ook volgen Spannend morgen! Hoop voor je dat je vanavond nog wel lekker kan slapen ondanks de spanning
MSI van harte meid!! Dat is een mooie positieve teste!! Genietttttt ervan! Word blij van zulk nieuws, dat geeft altijd hoop! Op naar nog meer roze deze maand!!!
Hey sas, Dit is een mooi topic geworden. Wat spannend hier, een mooi lijstje houden jullie bij. MSI, ik zeg ook zwanger hoor! mooie test! Gefeliciteerd! M84: las ik het goed dat je zwanger bent? Geweldig! Gefeliciteerd! Ik ben afgelopen maandag ongesteld geworden na 1e iui. Liefs Jinky