Sjah had het wel weer verwacht hoor, deze ronde geen behandeling gehad hea. De kans dat we spontaan zwanger worden is nog wel aanwezig maar daar heb ik al geen hoop meer op.
*ow idd ff groeps knuffffffff* @K3lly Ja klopt dat vertelde een gyn ons ook bij een van onze fm's dat de 4e iui een beetje rempelvormig is en men dan moed gaat verliezen enz.... We beginnen allen enthausiast en de 1e keer is spannend en nieuw... de 2e keer heb je vergelijkings materiaal voor met de 1e keer zeg maar... de 3e keer word het nog spannender omdat je daarna een evaluatie krijgt.. de 4e keer is er twjifel maar put je wat energie uit de positieve woorden van je gyn tijdens het evaluatie/plan gesprek... maar gedurende en zeker na de 4e iui is het vertrouwens bergafwaards... hihi zo omschreef ze het en eerlijk is eerlijk... het klopt idd zoals ze het zegt! Maar goed... ff kijken idd wat het nou gaat worden bij ons... aangezien niet alleen wij dit gevoel en ervaring hebben maar ook die zelfde gyn die het bovenstaande zei... zij vertelde ons al van joh als deze poging niet lukt dan even een gesprek met eigen gyn over hoe verder... zeker ivm de werking van Menopur nu... en dus mogelijk ander medicijn OF heel ander plan. MAAAAAAARRRR WHAAA ik bel net het zh... en ze vroeg of ik morgen ochtend terug wilde bellen voor de afspraak te plannen want nu kan ze alleen een afspraak plannen voor fm.... en ehhh ik zei dus ja hallo met die en die patiënt van dokter R... blablabla... zegt ze nog wel van ja eh het zal alleen niet met dokter R zijn... dus ik zeg huh waarom niet is ie op vakantie.. nee zegt ze die is er momenteel niet en ik weet ook niet of hij wel terug komt! WHAT THE F*CK is dit dan weer!!! Grrrrrrrr:x We hebben juist zo'n fijn gevoel bij hem.. wij beide! Ik ga morgen wel vragen hoe en of wat. Schrik hier wel beetje van! xxx
*sluit zich aan bij de groepsknuffel* Wat klote Kelly en Sjors. Ik kan me zo goed voorstellen dat het wel heel erg moeilijk wordt om de moed niet op te geven zo.
@ sjors, hea dat is wel heeeeel erg raar..... Van dat vertrouwen enzo klopte bij ons ook. De eerste vondt ik heel erg spannend, de 2de al wat minder, de 3de ook weer heel erg spannend, en de 4de vondt ik echt een teleurstelling, we zouden voor nummer 5 gaan maar omdat ik opeens een cyclus had van 18 dagen hadden we een gesprek aangevraagd. Gek is dat hoe dat allemaal raar kan lopen...
@sjors wat een k*tzooi zeg allemaal ook ik herken je gevoel dat je er geen vertrouwen meer in hebt ook ik ga nu naar nummer 5 maar wel goed dat je een gesprek aan gaat heb ik ook gedaan voor we op vakantie gingen en wij hebben wel dat we 6 pogingen doen en daarna na ivf en bij mij is het zo dat ik niet teveel op kan hogen met medicatie want dan krijg ik teveel eitjes had de laatste keer 3 grote en waarschijnlijk 2 kleintjes dus moet deze poging hopen dat het niet te hard gaat groeien dus maar we wachten af en voor jouw succes met je gesprek laat je niet gek maken. (en toch posi proberen te blijven meiden worden ook zwanger van nummer 5 en 6 dus kan altijd nog gebeuren) @kel ook balen voor jouw kelly dat je ongi geworden bent maar voor jouw ligt ivf al in het verschiet en wanneer mag jij gaan beginnen met je traject ook jij heel veel succes @sas wanneer heb jij je fm meting ik mag dinsdag weer ben benieuwd of er al wat te zien is net als de vorige keer zou wel lekker zijn dan zou deze cyclus ongeveer gelijk lopen iedereen een fijne zondag gewenst
@ benji, als het goed is rond 20 november, we hebben 10 november ons 2de gesprek. Owh ja dames wij hebben nog wel een heeel leuk nieuwtje, om de boel dan maar even op te vrolijken. Wij hebben besloten om op 9 Maart 2012 te gaan trouwen!!! Ben helaas niet romantisch gevraagd majah ik had nooit gedacht dat mijn vriend überhaubt wou trouwen omdat hij dat altijd een rompslomp vondt. Het is in in goed overleg gebeurd We trouwen wel heel klein, ik ga ook niet in trouwjurk maar gewoon een leuk jurkje, en vriendlief gewoon overhemd en een nette broek. Verder komen er alleen (schoon)ouders broer en zusje, schoonzusje en zwager en mijn beste vriendin met haar man. En heel misschien dat we onze oma's nog laten komen.
@benjij ik heb deze maand een maandje rust! ik heb dinsdag de hsg en dan is het even afwachten wat mijn cyclus gaat doen zonder hormonen...dus ligt eraan of ik een eisprong ga krijgen! en anders gaan we deze cyclus weer afbreken met provera. dus lopen deze keer niet gelijk! @kelly wat een fantastisch nieuws meid!!! wat leuk!! van harte gefeliciteerd!!
@sas nou hoop dat je hsg meevalt en dat je gewoon een eisprong hebt ik dacht ook met een maandje rust met de vakantie dat ik daarna weer aan de provera moest want had immmers nog geen eisprong uit mezelf gehad na de bevalling maar gelukkig had ik dus wel een eisprong nou jij ook succes dan deze maand
@Choco t is idd lastig de moed niet op te geven maar we zetten door hoor. @K3lly Ja hoe raar kan het lopen zo plots.. Owwwww meis trouwen, leuk leuk leukkkkkk! Gefeliciteerd @Queen lief van je denk ook aan jou meid! @Sas Dat gaan we zeker doen, vind maar vaag. @Benji We doen enorm ons best positief te blijven
Ooohhh kelly!!! Leuk leuk leuk!!! Gefeliciteerd! Zo hebben wij het ook gedaan hoor (nou ja geregistreerd partnerschap dan) en dat was een hele leuke dag hoor Hey sjors.....k*t zeg!!!! Ik dacht echt dat is gelukt daarzo!! Goed van je dat je nu stappen gaat ondernemen. Wel raar van die gyn......maar ja....gyns kunnen natuurlijk ook ziek worden. Misschien wel burnout ofzo.... Maar voor jullie wel klote omdat jullie het een fijne gyn vinden! Sas je hebt dus morgen die hsg!? Spannend.....misschien brengt het voor jullie toch een uitkomst!
@sjors en wat zeiden ze in het zh? @msi ja klopt morgen de hsg ja!! spannend!!! maak me er nu nog niet druk om maar dit komt morgen wel
@hier net de hsg gehad.......man o man dacht dat ik van mijn stokje ging!! die buikpijn zeg het zweet brak me er vanuit maar was ook zo gepiept dus zou het zo weer doen! dus al met al viel het reuze mee ook was alles gelukkig helemaal oke!!! nu bloedt ik alleen een beetje en nog beetje buikpijn! maar ach ja dat gaat vanzelf over
@kelly, wat leuk nieuws! @sasje, fijn dat het al bij al nog meeviel! @sjorsj, pff, wat jammer Had zo fijn geweest! @ego, vandaag 20weken echo gehad... Toestel van de gyn was stuk, dus met vervangtoestel moeten werken... Met als gevolg niet zo'n uitgebreid onderzoek... dat is dan voor volgende maand. Alles wat hij zag was wel dik ok en we weten wat het is! (en het isss...................... een verrassing ) Ben voordien nooit zo ontzettend fier op onze kleine uk geweest als vandaag... 't was zo flink gegroeid... ben helemaal verliefd Ohja, placenta ligt vooraan, vandaar dat ik nog maar zo weinig voelde tot nu toe... Als ik iets voel is het steeds aan de linkerkant, en dat bleek vandaag ook te kloppen... Hummeltje ligt met hoofdje onderaan, en het ruggetje rechts... armpjes en beentjes zitten dus allemaal aan de linkerkant. Nu ben ik dus zeker wat ik moet voelen
oh jammer dat dat ding kapot was en daardoor jullie niet zo uitgebreid hebben gehad oh wat spannend mogen wij het ook niet weten ? pbtje misschien