wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @sas wat een vervelende onderzoek was het he maar ja moet toch even gebeuren je weet het he ben nu als het goed is een stukje vruchtbaarder hoop het voor je dat nummer 5 eindelijk raak mag zijn

@roos wat fijn dat alles goed is wel jammer dat het een vervangende apparaat was en dat je niet alles goed kon zien hoop dat je volgende maand een nog beter beeld hebt van je ukkie mogen wij het echt niet weten net als sas miss een pbtje

@hier vanmorgen voor fm geweest is wel wat gegroeid nog maar 8mm en mag zaterdag terug komen hoop dat ie net als vorige maand dan zo rond 13mm zit dan zitten we redelijk op schema heb wel alvast info mee gekregen voor ivf en een datum voor voorlichtingsavond dus daar gaan we ons wel alvast op voorbereiden zodat als we de 6 pogingen gehad hebben gelijk door mogen en niet hoeven te wachten wel zullen zien of we dat traject nodig hebben hoop het niet

liefs benji

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey benji dat is wel fijn dat jullie je nu wel alvast kunnen aanmelden voor ivf. scheelt ook weer tijd ;) hopelijk is het idd niet nodig idd!!
    wat vreemd....ben ik dan nou de enige die dus 10 iui's krijgt?

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @ sas, ik vind als ik eerlijk ben zoiezo dat ze je laten aanklooien. Als je die 10 IUI's niet meer wil moet je op je strepen gaan staan. Je kan er nog een paar doen maar dan zou ik toch echt klaar zijn met de IUI's.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nou ik vind het juist wel fijn dat ik er meer mag doen eerlijk gezegd.....dus vind het beetje vreemd dat jij vind dat ze me laten aanklooien!
    aangezien ik alleen op de medisie ben aangewezen grijp ik allekansen!
    en daarbij krijg ik dadelijk nog 4 keer waarbij we voor 2 of 3 follikels gaan dus dat is toch weer anders dan nu.....want nu heb ik er iedere keer heel mooi 1tje!

5. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ok Sas als jij dat zo voelt is dat prima. Lekker doorgaan dan met de IUI's. Ik heb niks gezegd. Ik ben alleen van mening dat als je 6 IUI's hebt gedaan het echt niet meer gaat lukken. Ik ven blij dat imij die teleurstelling x op x bespaart is gebleven en ze gelijk verder zijn gegaan. Maar wilde jeniet aanvallen als jij je er prettig onder voelt is dat helemaal goed. Hoop voor je dat t snel raak is.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    die mening deel ik niet met....hoevaak raakt er iemand zwanger binnen 6 maanden???op een normale manier he....denk dat er veel zwanger raken na 6 maanden namelijk...en bij ons zijn deze 4 keer pas echte kansen geweest...dus ik vind het zo vreemd nog niet dat het nog niet is gelukt! en tuurlijk keer op keer die teleurstelling is zeker niet tof..maar als ik nu perse over zou willen na ivf....en dan..stel eens vor dat dat ook niet zou lukken dan betekent dit voor ons dat het einde verhaal is aangezien er nooit een kindje verwekt kan worden op een normale manier.
    en dan zal ik altijd de rest van mijn leven achter blijven met het gevoel had ik toch nog maar de 4 iui's gedaan...en dat vergeef ik me dan nooit.
    dus vandaar dat ik ook achter dit besluit sta.

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ok sas wat ik net al zei.. Ik begrijp je en hoop dat je snel zwanger wordt.

8. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @sas ik snap hem helemaal hoor ik zou dat in jouw geval ook gedaan hebben elke kans aan pakken bij mij is er verteld dat als ik 6 iui`s hebt gedaan dat het voor mij beter is om naar ivf te gaan omdat ik teveel hormonen moet spuiten en bij mij gaaan er dan teveel eitjes mee voor ivf perfecte kandidate nou ik ga eerst nog 2 pogingen doen en dan gelijk door met ivf als dat nog nodig is we zullen wel zien waar het schip strand. hopelijk krijg ik volgende week mijn 5e poging en dan is het weer wachten geblazen tot snel

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    jaja maar dat begrijp ik ook helemaal benjij, dat is hetzelfde als bij kelly deze had ook iedere keer meerdere follikels ;)
    ik ben blij als ik mag gaan spuiten na deze 2 keer misschien dat ik dan ook eens 2 of 3 follikels ga krijgen :)
    maar ach ja we wachten maar geduldig af en hopelijk gaat voor ons beide poging 5 lukken!

10. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Heey niet over me roddelen hea :p

Snap hem hoor sas dat je al die iui's wilt doen. Wij wouden ook gewoon die 6 vol maken, majah ik kreeg opeens hele vroege eisprongen en hele korte cyclussen, vandaar dat wij naar ivf zijn overgestapt.
    Meer dan wachten kan je toch niet doen, het is voor en tijdens elke behandeling wachten, al is dit iui of ivf/icsi.

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @ kelly wij wilde idd ook voor de zes gaan. Enne mijn eileiders zijn ook open maar de hormonen van de IUI zorgde dat de endo weer erger werd. Dus IVF gedaan na 1 IUI poging. En met resultaat:)

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    jaja tuurlijk als het niet werkt om de een of andere reden dan ga je natuurlijk over naar ivf. weinig andere keus heb je dan ook niet denk ik!
    maar ik heb gelukkig deze keuze nu wel nog :)

13. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap helemaal wat je bedoeld, Sas. De kans on zwanger te worsen met IUI is toch ongeveer vergelijkbaar met een 'normale' poging.

En of een IUI kans heeft hangt er natuurlijk ook nog altijd vanaf wat de oorzaak van het uitblijven van de zwangerschap is.

Ik heb in handtekeningen in andere topics in dit subforum wel meer dames gezien die boven de 8 pogingen zitten... Dus je bent niet de enige ;)

Wij hadden ook niet zoveel IUI's gepland staan, maar dat had meer te maken met de beperkte voorraad. Er is gewoon weg niet genoeg ingevroren om 10 IUI's te doen. Bij ons waren er 5ICI's gepland, daarbij worden minder rietjes gebruikt (als ik me goed herinner 2-3 ipv de 4-5 die bij IUI worden gebruikt).

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    jaja tuurlijk choco ligt het er ook aan wat er aan de hand is ;)
    maar voor ons betekent in ieder geval iui een kans om zwanger te raken zoals een ''normaal'' stel ook zwanger raakt ;)
    klopt ik was ook al op zoek gegaan en er zijn er inderdaad nog meer die zelfs nog wat meer iui's krijgen dan 10.
    dus ben niet de enige nee :)

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ja ja Sas, nogmaals er vallen je niet aan. We vertellen alleen indirect dat die behandelingen ook gevolgen kunnen hebben. Zowel geestelijk als
    Lichamelijk. We proberen je scherp te houden. Meis al doe je er nog 20. Als het voor jou goed voelt prima toch. Helemaal goed en moet je ook zeker niet laten.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    als het zo bij jou overkomt dat jullie mij aanvallen dan vind jij dat....want zo komt het helemaal niet bij mij over want iedereen snapt wat ik bedoel......

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Je hapt zo vreselijk vandaar. 10x ja ja schrijven komt nogal ober of je, je aangevallen voelt.

18. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    sjeee mensen hou het even gezellig zeg.

@ queen, sas komt op mij niet aangevallen over hoor, ze zegt alleen dat het voor haar goed voelt, vindt eerder dat je zelf een beetje aangevallen overkomt maargoed.... Over!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nou ja ik schrijf altijd zo....maar goed ik zeg er ook niks meer over...

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    En voor ik het in alle constenatie vergeet: gefeliciteerd Kel! Wat leuk dat jullie gaan trouwen!! Echt iets leuks om naar uit te kijken! :D

Share This Page