wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dames ik ben er!!!
    En me ei is er klaar voor! :D Zucht na weer behoorlijk zweten en een paar uur spanning vandaag kregen we het goede nieuws dat we om 21:30 pregnyll mogen zetten en zaterdag ochtend de iui hebben.

Op de echo was dus goed nieuws te zien.... maar het leek heel even alsof er ''iets'' was wat de boel flink op z'n kop zou gooien en minder positief zou zijn. Ik zag op de echo flink boven in de baarmoeder een zwarte vlek (vergelijkbaar met klein eiblaasje) maar ver bij me eierstok vandaan, want er werd op dat moment me ei gemeten.. dus die was duidelijk in beeld. Ik vroeg wat het was en toen werd er aangegeven dat ze de laatste echo dit ook al had gezien en er een notitie van had gemaakt maar dat ie wel veel minder zichtbaar was dan dat het nu was. Ze wilde dat ik meteen bloed ging prikken en moest dan 16:00 bellen voor de uitslag. Pffffffff Ik vroeg waar denken jullie dan aan??? Waar word ik op geprikt???
    Ja eh we moeten een zwangerschap in ieder geval uitsluiten voor er pregnyll gespoten kan worden en voor er een iui gedaan word maar er is nog meer mogelijk :$:( JE-ZUS ik heb echt op de seconde na om 16:00 me tel gepakt! Nou ze hadden me 2x in de wacht gezet en doorverbonden en toen kreeg ik de gyn en die zei; het is allemaal in orde je mag pregnyll zetten en zaterdag de iui whaaaaaaa die woorden waren zo opluchtend!!!!! Of je leeg loopt!

Nu maar hopen dat het raak zal zijn.

xxx Sjors

2. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ sjors, wat een spanning maken jullie mee zeg, pffffff. Maar wat fijn dat deze IUI door kan gaan! Duimen draaien voor een goed resultaat!

@hier, vandaag 2de gesprek gehad, de hormonen uitgelegd gekregen voor wanneer te spuiten etc... Pff als je dan naar dat schema kijkt denk je dat je gek wordt zoveel info!
    Maar gelukkig houden ze me in het ziekenhuis goed in de gaten en geven hun aan wanneer ik wat moet spuiten.

Het komt er nu op neer dat ik eerst 10 dagen primolut moet gaan slikken, dan vanaf cyclusdag 4, 4 weken decapeptyl spuiten, en dan nog ong 12 dagen puregon spuiten samen met de decapeptyl. Bij groen licht pregnyl spuiten, 36 uur later de punctie, en dan nog 15 dagen utrogestan vaginale tabletten inbrengen....

Ook nog even prikinstructies gekregen voor de decapeptyl en de puregon, maar dat gaat helemaal lukken!

Zo en nu wachten totdat ik ongi ga worden en dan flink aan de bak!

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjors: wat een verhaal weer. Maar gelukkig kunnen jullie nu weer voor een nieuwe ronde gaan!

Kel: dat klinkt behoorlijk ingewikkeld zeg. En ook behoorlijk spannend!! Kijk je er naar uit? Ben je gespannen?

Hier gaat alles goed. Ik groei gestaag door. Vind mezelf wel zo langzamerhand een zeekoe worden, maar dat zal er wel bijhoren ;)

4. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sjors Ik doe met je mee :D Schrijf op een ander forum, maar lees nu dat je vandaag Pregnyl krijgt (ook in het ziekenhuis?) en zaterdag IUI. Ik krijg vanavond om 22 uur Pregnyl en zaterdag ook IUI, poging 3. Kunnen we samen het wachtbankje op :)...durf niet teveel te hopen, omdat ik een afwijking heb aan mijn linkereierstok en hier de eitjes (1x17, 1x18) groeien...maar we moeten hoop blijven houden.

5. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ choco, ik voel een lichte spanning, maar dat komt denk ik ook omdat we al een aantal maanden stilstaan, en nu gaan we dus weer echt aan de slag. Moet wel zeggen dat ik tegen het 4 weken spuiten opzie, majah alles voor het goede doel. Tussendoor moet ik ook nog een aantal keer bloedprikken, dus de naalden vliegen me weer om de oren. Ben blij dat ik geen angst voor naalden heb.

6. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Sjors.. Meis.. Het zit je ook niet mee hè.
    Kel fijn dat je mag starten:)
    Choco nog ffe doorbijten meis en dan.. Een mooie baby.
    Meiden allemaal sterkte.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@sjors oh jee wat een spanning weer zeg!!!! maar gelukkig was alles oke!!!! en krijg je eindelijk iui5!!!!
    ik ga duimen hoor!!

@Kelly ook jij een hoop info gekregen...zal zich vast wel allemaal wijzen :) oh spannend zeg!!!

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Wij hebben gister ochtend de 5e iui gehad… ging best weer moeizaam maar stukke beter dan de laatste keer. (het is zo lastig omdat mijn baarmoeder hoog ligt en gekanteld… en daarnaast blijk ik een erg sterke bekkenspier te hebben… maar goeeeee) het zit er allemaal in hihi dus zit ik op het wachtbankje!!!!

@ K3lly
    Haha ja we maken hier idd een hoop spanning mee. Maar gelukkig ist met een sisser afgelopen.

Jeedem wat een boel info inderdaad meid… nou hoop voor je dat hetpositiefs zal brengen!!! Ik duim voor je en denk aan je.

@Choco
    Ja ben benieuwd wat het nu gaat brengen,
    Fijn dat het goed gaat bij/met jou en de bambino.
    Haha dat zeekoe gevoel hoor ik ook van me vriendin.. zal er denk wel bij horen. Maar dat zijn jullie niet hoor!!!!

@Zazu
    Hoiiii leuk dat je mee schrift (bedoel natuurlij jammer dat dit gedoe helaas ook voor jou nodig is… )
    Ik/Wij spuiten alles zelf en thuis. We hebben donderdag 21:30 Pregnyll gezet.. en hadden zaterdag om 09:40 de 5e iui gehad.
    Nu idd op het verdomde zenuwslopende wachtbankje
    J

Wauw jij had dus 2 eitjes… ik duim voor je!!!

@Queens
    Nou inderdaad… we zeiden hier ook tegen elkaar…. Pffffffff KAN HET OOK IS GAAN ZONDER DAT ER IETS GEKS IS????????
    Whahaha we wennen er al aan
    L Maar goeee ga nu iet zuurpruimen… het komt vast goed.
    Hoe gaat het met jou lieverd?????

@Sas
    Dank voor duimen!!!
    hoe ist bij jou?????
    Klopt je banner????? Nog 4 dagen tot testen???

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @sjors fijn dat het weer gelukt is!!!
    nu duimen voor je!!!
    ik zou het niet weten of mijn banner klopt want weet niet of ik een eisprong heb gehad ;)
    ik denk zelf wel vorige week dinsdag/woensdag want had toen wat steken...dus dan zou mijn banner kloppen!
    maar tja moet dinsdag naar zh en dan krijg ik echo of er niks meer zit en dan kuurtje provera.

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Nog effies afwachten dus. Ik duim voor je ;)

11. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @ sjors wat fijn dat het allemaal binnen is en dat het deze keer iets is mee gevallen nou maar goed duimen en dan hopen over 2 weken een mooie test met 2 strepen.

@sas ik hoop dat je gauw weet wanneer je ongi word en dat alles weg mag zijn zodat je nummer 5 kan gaan beginnen en dat 5 het magische getal voor ons alledrie mag worden

@ zazu fijn dat je mee kletst alleen jammer dat je ook in de mmm zit net als ons zijn jullie er al lang mee bezig

@hier mag nog heerlijk 5 dagen wachten tot testen hoop zo dat het deze keer raak mag zijn ik weet niet wat ik moet voelen en of ik wat voelt heb nu wel al 2 dagen flink last van steekjes zo op de hoogte van schaambeen iemand van jullie dit gehad en ik heb voor deze keer voor het eerst mijn temp bij gehouden en nou weet ik niet of het een redelijke tempkaartje is tot nu toe jullie enige ervaring hiermee nou in iedergeval een fijne zondag gewenst

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    daar kan ik je niet mee helpen benji.....hopelijk is het gelukt meid!!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hier net terug vanuit het zh...moest eerst test doen voordat ik met provera mocht beginnen maar was negatief.
    dus nu gestart met mijn kuurtje! op naar poging 5!

14. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    nou sas succes met je kuurtje zodat je gauw met nummer 5 mag beginnen

15. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met je kuurtje, Sas!
    En succes op her wachtbankje, Benji!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    thanks meiden!

17. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Het is weer spannend voor iedereen hier zie ik!! Succes meiden!! Ben weer erg benieuwd.

*duimend voor allemaal!*

18. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    weten jullie wat het word msi?? ;)?

19. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Nee dat weten we niet......dus het blijft spannend :) nog een paar weekjes en dan weten we het.....en jullie ook ;)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    haha jaja nog max 8 weken zie ik msi!!

Share This Page