wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja ik hoop dat mijn vader het nog mee mag maken....vandaag te horen gekregen dat hij niet lang meer te leven heeft :( Echt kut....er gaat vanalles door mijn hoofd. Hij is in ieder geval al zo ver dat hij de geboorte niet bewust mee zal krijgen.....aan de ene kant vind ik dat echt heel erg.....maar dan krijg ik weer het idee dat ik dan alleen aan mezelf denk als ik dat erg vind. Maar ja is een logische gedachte toch. Maar ik heb zon lieve papa......echt niet eerlijk :( Ik wilde mijn verhaal hier eigenlijk niet doen.....mja is ook zo stom als ik straks een hele tijd ineens nergens meer op reageer. Maar dan weten jullie tenminste waarom ik eventueel niet meer hier kom/reageer of wat dan ook.

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ooo MSI wat verschrikkelijk.. meid... Als je wat prive kwijt wil kan dat hoor..
    Meis wat erg.. He wat zal jij je rot voelen zeg.

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Owh gedver MSI wat een ontzettende rot situatie. Wil je even een dikke digi knuf geven! En heel veeeeel sterkte toewensen.

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk MSI :(
    Het is inderdaad niet eerlijk. Ik hoop voor je dat je vader het toch nog mee mag maken. Helaas weet ik hoe verschrikkelijk het is om je vader kwijt te raken en de wetenschap dat hij niet op mijn bruiloft kon zijn en dat hij niet gaat meemaken dat ik een dochter krijg maakt me ontzettend verdrietig. Het is voor jou ook super vervelend dat je zo'n gelukkige tijd, wat een zwangerschap eigenlijk toch zou moeten zijn eigenlijk ook ontzettend verdrietig bent.
    Heel veel sterkte meis!!!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh msi :( ik krijg het helemaal koud van je berichtje :( wat zal jij je machteloos voelen!!!
    ik zal een kaarsje opsteken dat je vader er nog zal zijn als jullie kleintje geboren gaat worden!!
    choco wat een ontzettend mooie woorden!

6. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Tnx meiden.....tja kraambed en sterfbed komen zo dicht bij elkaar te liggen en dat vind ik een eng idee. We zullen wel zien hoe het loopt maar ik zou willen dat ik nu alvast een half jaar verder ben en dat ik alles achter de rug heb.....Maar helaas moeten we hier doorheen. Het is allemaal heel dubbel.:(

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    klinkt misschien stom he msi...maar mocht het bijv over 2 weken heel slecht gaan.....kunnen ze dan niet de weeen opwekken? dat hij het kindje misschien nog even kan zien?
    of zeg ik nou iets super onnozels ;)?

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Benji
    Hoe ist nu met jou meid?
    Al een testje gedaan?

@Sas
    Meis ik zie staan in je banner dag 2 van cyclus, en over je negatieve test, balen zeg! Toi toi toi voor jou ook met poging 5 meis!!!!!

@MSI
    Ow meiss wat naar allemaal. Ik begrijp je gedachtegang helemaal hoor. Het is helemaal niet egoïstisch het is menselijk! En je gevoel kun je niet uit de weg.
    Je mag hier altijd je hart luchten. Heel veel sterkte ook namens mij.
    Ik hoop voor je dat je wens in vervulling zal gaan en jou lieve papa jullie bambino nog wel mee zal maken.

@Queen
    Hoe ist met jou mop????
    Ik kan jou banner niet zo goed lezen, hoe ver ben je nou middels???

@K3lly
    Hoe ist met jou meis???
    Al bezig met het trouwen? Gaan jullie het groot doen of klein ?
    Weet je al waar enz?

@ALL
    Hier gaat het redelijk meiden. Ik was ff erg druk met werken (rapportjes komen eraan) en daarnaast had ik een studiedag in Nieuwegein… en ben ook nog eens snipper de snipppp verkouden. Begon met me neus en 1,5 dag later hoest erbij… loop nu met me meddd tassie met neusspray, hoestdrank en paracetamol (laatste puur voor als ik me echt echt echt beroerd voelde) en ook nog is strepsils pffffff. Maar al met al is er nu een week van de wachtweken af! Hahahaha dus zonder al te veel zenuwe zit ik al op de helft!!!
    had gisteraaf beetje ‘’pijn’’ in me buik… zou misschien wel innesteling kunnen zijn. Ach we zien wel.

Liefs Sjorssie

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @sjors.. Lieverd. Bij jou komt t ook wel goed. Hier gaat t met de baby wel goed maar privé wat minder. Maar als de kleine nog lekker zit ben ik gelukkig.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@sjors oh spannend zeg....nog week geduld!!

@queens.....balen dat het prive niet lekker loopt zeg!! hopelijk veranderd dit ook snel voor je!

@Hier idd gisteren ongi geworden, dus meteen zh gebeld omdat kuurtje nog niet klaas was...maar kon stoppen en dus morgen starten met de clomid.

11. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ sjors, hier gaat het goed hoor. Ben gisteren ongi geworden, dus vandaag begonnen met de hormonen. Voor nu 3 keer daags een tabletje slikken, en vanaf dinsdag decapeptyl erbij spuiten.

Met het trouwen zijn we nog niet zo bezig, ja kleine dingen regelen. Volgende week zaterdag gaan we kijken voor ringen. En aanstaande vrijdag ga ik jurken passen. We gaan klein trouwen dus er hoeft ook niet zoveel geregeld te worden, we trouwen gewoon hier in het gemeentehuis, en voor de rest is alles hier bij ons thuis, en regelen mijn ouders de hapjes en de drankjes.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    spannend kelly!!!
    oh je gaat wel trouwen in een echte trouwjurk?
    of ga je gewoon op zoek naar een mooie jurk?

13. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Het is niet de bedoeling dat ik in een traditionele trouwjurk ga. We gaan naar een winkel in Alkmaar die allemaal gala/cocktail maar ook (simpele) bruidsmode verkoopt. Ik zie wel wat er op mijn pad komt.

14. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Sas
    Daar heb ik ook aan zitten denken maar vind het toch een beetje een raar idee om een nieuw leven daarvoor op het spel te zetten. Maar misschien denk ik er over 2 weken anders over als hij zo snel achteruit gaat. Maar ik heb toevalling laatst wel zon verhaal gelezen van iemand die dat wel had gedaan. Succes met deze nieuwe ronde J

Sjors
    Tnx meid.....we zullen wel zien hoe het allemaal loopt. Succes nog met de laatste wachtloodjes ;) en beterschap!

Queen
    Joh 15 weken alweer gaat echt snel!! Kun je het wel handelen je priveproblemen? Niet te veel om stressen he!

K3lly
    Wat leuk op die manier trouwen! Dat wil ik ook.....maar eventueel wel met een echt feest in een zaal. Maar verder niet die rare poespas hihi. (is ook allemaal veel te duur ;)) En voor jou gaat het nu ook echt beginnen begrijp ik! De IVF bedoel ik he. Echt spannend :D

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @msi je moet ook maar zo denken...vanaf 36 weken zijn ze levensvatbaar toch? of is dat zelfs al eerder? dus tja....natuurlijk is het beter dat je kleinte nog blijft zitten...maar ja er worden ook genoeg babys geworden met 36 weken :) lastige keuze denk ik..maar ik denk wel dat ik het zou gaan aangeven en dat ik het wel zou doen....

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Meiden hier gaat t wel. Ik zit nu in t zh te wachten op zwemles. Ben erg benieuwd.
    @MSI. Ik ben in gedachte bij je meis. Sterkte. Enne je vader ziet de baby ook van boven wel.

17. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    hai dames

hier is poging 5 mislukt we zijn bezig met nummer 6 en miss dit jaar nog beginnen met ivf en anders zeker in januari starten heb 1december intake ivf en dan weten we wanneer we starten na iui 6 ik neem verders even afstand van zp want heb het idee er teveel mee bezig te zijn en wil dat even anders proberen hoop dat jullie dat begrijpen ik lees wel af en toe mee hihihi ik hoop dat het voor iedereen toch een keertje gaat lukken dat moet gewoon.

@msi ik wil je heel veel succes wensen en hopen dat het niet te snel gaat zodat je papa de kleine nog even kan zien hoop het voor je en heel veel sterkte met alle keuzes die je miss moet gaan maken denk aan je en een geef je een dikke digi knuffel

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hoi lieve Benji ik begrijp je hoor meis. Zal je wel missen en als er wt is kun je ook altijd pben.

19. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    dank je wel qeens ik vind het ook wel rot om jullie te missen maar blijf wel af en toe mee lezen en hou jullie op de hoogte hoe en wat dus kom af en toe spieken wat lekker trouwens alweer 15 weken wat gaat het hard zeg hoe voel je je hoop wel wat beter xxxx

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    arggghhh benji :( wat ontzettend shit zeg!!!

hopelijk is ivf echt helemaal niet nodig en gaat nu iui6 lukken voor jullie!!
    denk aan je!

Deel Deze Pagina